Ja, ik hierquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Rood_schaap, jij hier? Of ben je niet wie ik denk?
Oh, wachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Rood_schaap, jij hier? Of ben je niet wie ik denk?
LITSO, jij hier, jij bent vast niet wie ik denk dat jij bentquote:
ik mis het woordje nog in bovenstaande regelquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Davidov dat is heel leuk het schap met de 5 poten ik heb in de theaterversie gespeeld:
de serie van vroeger heb ik niet meer meegekregen dus zo'n ouwe lul ben ik nou ook weer niet
goedemorgen GJ, dus zo oud ben jij ook NOG niet dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis het woordje nog in bovenstaande regel![]()
en nee ik ken dat niet van beeld, heb later nog wel een scenes herhaald zien worden maar heb er dus vooral over GELEZEN![]()
Ach en daar veranderd komende week ook helemaal niks aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goedemorgen GJ, dus zo oud ben jij ook NOG niet dus
oooooooh bedoelde je datquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach en daar veranderd komende week ook helemaal niks aan![]()
maar dan laat ze wel 4 dagen van te voren vragenquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oooooooh bedoelde je dat
33 jaar
dat vier ik ook niet op fok
dan ben ik op vakantie
mensen kunnen wel felicitatie SMSJES sturen of bellen, voor het telnr, ask Stroekie of Angel
bellen graag na 17 uur
Waarom maak je er dan niet een fijne inspirerende (of transpirerende) wandeling vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil nieeeeeeeeeeeeeeeeet! En omdat ik niet wil pak ik gewoon lekker de auto voor een stukje van 2 minuten
Fijne dag iedereen!
Wat heb je toch een zwaar leven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
helemaal kapot van het hele stuk naar de c1000 lopen en terug
inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven...
Owja, ontbijten dat was het wat ik nog moest doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
inderdaaden nu heb ik honger maar dan moet ik helemaal naar beneden
Heee halloooooooo Ajuu is terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef ajuu het volgende:
oooohhhh ooh oh!
watte?quote:
ja jij zit meer bij onze collega zustersquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |