Waarom maak je er dan niet een fijne inspirerende (of transpirerende) wandeling vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil nieeeeeeeeeeeeeeeeet! En omdat ik niet wil pak ik gewoon lekker de auto voor een stukje van 2 minuten
Fijne dag iedereen!
Wat heb je toch een zwaar leven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
helemaal kapot van het hele stuk naar de c1000 lopen en terug
inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven...
Owja, ontbijten dat was het wat ik nog moest doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
inderdaaden nu heb ik honger maar dan moet ik helemaal naar beneden
Heee halloooooooo Ajuu is terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef ajuu het volgende:
oooohhhh ooh oh!
watte?quote:
ja jij zit meer bij onze collega zustersquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
Misschien omdat ik geen ijzersterke binding heb met deze reeksquote:
is dat sterk genoeg of moeten we hier autogeen lassen voor toepassenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef NathaN het volgende:
*Tha_Erik vastsoldeer*
tuurlijk houdt jij van pijn als het maar met liefde gebeurtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet dat pijn, dat solderen/lassen? Ik houd niet van pijn
.
je dan proberen te lokken met behulp van suikerklontjes een betere methode??quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Naja, het is minder cliché dan handboeien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |