Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook nietquote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel als hij stom was.
Ofzo. Wat? Ik snap je niet.
Eenschquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Andyvie het volgende:
wie zegt dat uiterlijk er niet toe doet, die liegt dat ie barst.
jij slecht mens ookquote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb hem bruut van z'n verpakking ontdaan
Och, wat ben je kieskeurig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook niet
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens ook
zomaar m'n nieuwe speeltje afpakken![]()
Ja maar dit is een anderequote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...*zich schuldig voel*
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* momentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dit is een andere
hier zitten al vlekken op,,
whèèè![]()
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmettenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* moment
Febrèze?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmetten
Hebbikniequote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef HuubTuub het volgende:
Dettol
Weet je watquote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Febrèze?
EN IK HEB HELEMAAL GEEN ENGE ZIEKTES!!!!!!
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Uiterlijk is zeker belangrijk.
Helaas moet ik het van mijn karakter hebben.
Wie wie wie wie wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je wat
ik zal over mijn hart strijken
Je mag hem houden, loop ik alvast gewoon even op je verjaardag vooruit
wacht ik gewoon wel op iemand anders![]()
en een fijne avond nog...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
Wat? Ik mag toch best toegeven dat ik af en toe ene kutkarakter heb?quote:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zegquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
De webcam is zó geduldig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef wonderer het volgende:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zo
Alles tongue-in-cheek hè!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef Rood_schaap het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zeg't Valt reuze mee hoor
Dat en de manier waarop ik mijn heupen beweegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
Whehe je moet gewoon niet zeurenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
[..]
De webcam is zó geduldig!.
[..]
Alles tongue-in-cheek hè!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |