quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Andyvie het volgende:
We krijgen morgen op werk een nieuwe uitzendkracht die ook nog eens homo is (vriend van een collega, lang verhaal, maar iedereen op werk kent dat verhaal)...ben benieuwd of het een leuke jongen is, want ik weet nu al dat er door collega's gekoppeld gaat worden. En als er zo nodig gekoppeld moet worden, dan graag wel een leuke jongen![]()
Dat ben ik inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Ben jij dit? [afbeelding]
Dan verkies ik je hierbij tot knapste heer van het topic/
Hallo, het zal niet mijn keuze zijn om gekoppeld te worden hoor! maar als ie leuk is, zou ik het ook niet erg vindenquote:
Not badquote:Op maandag 31 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Ben jij dit? [afbeelding]
Dan verkies ik je hierbij tot knapste heer van het topic/
Jij gekkerd!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hallo, het zal niet mijn keuze zijn om gekoppeld te worden hoor! maar als ie leuk is, zou ik het ook niet erg vinden
Wel als hij stom was.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zou jij een leuke jongen wel laten schieten dan?
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef HuubTuub het volgende:
Een leuke jongen die uit z'n straatje dampt, een fascinatie heeft voor het opzetten van huisdieren en bidt tot de heere Jezus zou ik zeer zeker wegsturen.
Ik had een beetje het idee dat het om het uiterlijk ging.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?
Ja volgens mij ook wel tot nu toe. Aangezien de jongen er nog niet werkt en dus Andy niet wete of ie inhoudelijk leuk is. Alhoewel ... hij weet al wel dat ie inhoudelijk homo is.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat het om het uiterlijk ging.
hoe is dat spreekwoord/brabantse gezegde ook al weerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?
Ja, "Van een skon toffel kende nie ete"quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is dat spreekwoord/brabantse gezegde ook al weer
van een skon tafel alleen kan je nog niet eten![]()
Nee tis een beeld van een heel dik vrouwtjequote:
Dan zal ik binnenkort weer eens de toerist gaan uithangen en het beeld komen bliekenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, "Van een skon toffel kende nie ete"
Hier om de hoek staat dat beeld, "Ons Mam".
Daar staat ie volgens mij ook op.
Neen jij hint hier naar Leeuwarden naar us memquote:
Hij staat bij de Baron op de hoek, richting de parkeerplaats en het Bergstraatje. Daar waar de Kleine Berg de bocht maakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort weer eens de toerist gaan uithangen en het beeld komen blieken
Nee ik heb hem bruut van z'n verpakking ontdaanquote:Oh, ja en dan natuurlijk die meneer terug komen eisen op hoog poten die jij vanochtend afgepakt hebt![]()
Zit tie nog wel netjes in een cellofaantje ?
Tuurlijk is het tot nu toe uiterlijk. Ik ken die hele jongen verder niet. En het oog wil soms ook wel wat toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook wel tot nu toe. Aangezien de jongen er nog niet werkt en dus Andy niet wete of ie inhoudelijk leuk is. Alhoewel ... hij weet al wel dat ie inhoudelijk homo is.....
Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook nietquote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel als hij stom was.
Ofzo. Wat? Ik snap je niet.
Eenschquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Andyvie het volgende:
wie zegt dat uiterlijk er niet toe doet, die liegt dat ie barst.
jij slecht mens ookquote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb hem bruut van z'n verpakking ontdaan
Och, wat ben je kieskeurig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook niet
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens ook
zomaar m'n nieuwe speeltje afpakken![]()
Ja maar dit is een anderequote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...*zich schuldig voel*
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* momentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dit is een andere
hier zitten al vlekken op,,
whèèè![]()
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmettenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* moment
Febrèze?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmetten
Hebbikniequote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef HuubTuub het volgende:
Dettol
Weet je watquote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Febrèze?
EN IK HEB HELEMAAL GEEN ENGE ZIEKTES!!!!!!
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Uiterlijk is zeker belangrijk.
Helaas moet ik het van mijn karakter hebben.
Wie wie wie wie wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je wat
ik zal over mijn hart strijken
Je mag hem houden, loop ik alvast gewoon even op je verjaardag vooruit
wacht ik gewoon wel op iemand anders![]()
en een fijne avond nog...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
Wat? Ik mag toch best toegeven dat ik af en toe ene kutkarakter heb?quote:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zegquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
De webcam is zó geduldig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef wonderer het volgende:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zo
Alles tongue-in-cheek hè!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef Rood_schaap het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zeg't Valt reuze mee hoor
Dat en de manier waarop ik mijn heupen beweegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
Whehe je moet gewoon niet zeurenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
[..]
De webcam is zó geduldig!.
[..]
Alles tongue-in-cheek hè!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |