Noem eens een paar kuteigenschappen van jouw kutkarakter dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Ik mag toch best toegeven dat ik af en toe ene kutkarakter heb?
Ik ben gewoon iemand met een gebruiksaanwijzing van minstens 150 pagina's in 3 talen.
Vraag maar aan m'n exen
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
Mannen!
Uhm. Egoïstisch, vals, kleinzerig, geïrriteerd, overgevoelig.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Noem eens een paar kuteigenschappen van jouw kutkarakter dan?Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Egoïstisch, vals, kleinzerig, geïrriteerd, overgevoelig.
O ja, nicht wa sik nog vergeten op te noemenquote:
Iedereen heeft een mening over iemand en iedereen ken iemand op een andere manier. Bij de een gedraag je je anders dan bij de ander. Denk dat het vooral daar mee te maken heeft hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, nicht wa sik nog vergeten op te noemen
Maar het is wel grappig dat ik zeg "egoistisch" terwijl velen van mening zijndat ik mezelf wegcijfer t.o.v. van anderen en eerst aan een ander ga denken (ze niet kwetsen o.i.d.) i.p.v. aan mezelf. Of dat ik zeg "vals" terwijl op mijn werk mijn sociale vaardigheden worden geprezen en ik eigenlijk weinig vijanden heb. En sommigen vinden me van buiten een icequeen terwijl ik weer zeg "overgevoelig".
Ach
Ik denk dat het meer heeft te maken met het feit dat ik heel goed weet hoe ik me waar en bij wie moet gedragen om te krijgen wat ik wil. Bv op mijn werk. Ik weet heel goed wat ik tegen een bepaald iemand moet zeggen om er voor te zorgen dat hij/zij iets voor mij moet doen. Collega;s laten het ook vaak aan mij over om aan iemand te vragen of ze een rotklus of spoedklus willen doen. Op de een of andere manier lukt me dat. Even grote ogen opzettenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening over iemand en iedereen ken iemand op een andere manier. Bij de een gedraag je je anders dan bij de ander. Denk dat het vooral daar mee te maken heeft hoor.
Dit kan ik dus in 1 woord interpreteren: Manipulatiefquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer heeft te maken met het feit dat ik heel goed weet hoe ik me waar en bij wie moet gedragen om te krijgen wat ik wil. Bv op mijn werk. Ik weet heel goed wat ik tegen een bepaald iemand moet zeggen om er voor te zorgen dat hij/zij iets voor mij moet doen. Collega;s laten het ook vaak aan mij over om aan iemand te vragen of ze een rotklus of spoedklus willen doen. Op de een of andere manier lukt me dat. Even grote ogen opzetten
Want?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Parleur het volgende:
Ik zit er aan te denken om een span sledehonden te kopen.
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!quote:
Ahaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!
En dan heel snel achter elkaar al die twaalf namen opdreunen en commando's doen en dat ze dan ook luisteren. "En STOPPEN maar!!! Ivar, Sergei, Vladislaw, Aleksandr, Nikolajewitsj, Antonov, Nicolaos, Zimski, Tsvetimir, Borisz, Pyotr en Valchek!" "Aleksandr, Zimski, Tsvetimir, Borisz en Valchek kunnen gaan LIGGEN, de rest blijft STAAN!" Een beetje dat soort werk.
Zou jij dit in je hart niet nog liever met mensen doenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!
En dan heel snel achter elkaar al die twaalf namen opdreunen en commando's doen en dat ze dan ook luisteren. "En STOPPEN maar!!! Ivar, Sergei, Vladislaw, Aleksandr, Nikolajewitsj, Antonov, Nicolaos, Zimski, Tsvetimir, Borisz, Pyotr en Valchek!" "Aleksandr, Zimski, Tsvetimir, Borisz en Valchek kunnen gaan LIGGEN, de rest blijft STAAN!" Een beetje dat soort werk.
Dat doe ik al... alleen luisteren ze nooit!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou jij dit in je hart niet nog liever met mensen doen
gewoon op je werk ouderwets de baas spelen en je ondergeschikten top down aansturen ?
wellicht moet je dan met die ondergeschikten ook eerst op puppycursus en daarna pas beginnen met zo'n hondenfluitjequote:Op maandag 31 juli 2006 22:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat doe ik al... alleen luisteren ze nooit!
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht moet je dan met die ondergeschikten ook eerst op puppycursus en daarna pas beginnen met zo'n hondenfluitje![]()
Ik heb geen fluit. Ik zeg gewoon "Eey, tembel amchuk! Werke gij!" en ze doet 't.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.
*uche*quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe wist je dat-ie er niets onder had?.
HOERRRRRRquote:
Wanneer gaan we daarheen?quote:
somewhere, something went wrongquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.
Uhm.. keerweer is zegmaar de regenboog in het kwadraad met veel meer euhm, hitsige figuren. Gemiddelde leeftijd rond de 30.. maar erg knappe exemplaren. Je moet van de keerweer houdenquote:
Moet ik mezelf herhalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. keerweer is zegmaar de regenboog in het kwadraad met veel meer euhm, hitsige figuren. Gemiddelde leeftijd rond de 30.. maar erg knappe exemplaren. Je moet van de keerweer houden
Hoe bedoel je dat.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
rond de 30.. maar
Zou dat nog leuk zijn dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. nadat we naar de R&B zijn geweest ok?
Ook homo gedoe?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat nog leuk zijn dan?Al tijden niet meer geweest.
Afgelopen weekend wel antwerpen, maar dan deze: www.d-club.be
Ok.. ik zal het beter tikken:quote:
Het is er niet koud.. maar met t-shirt aan heb je het ook niet heel warm..quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, daar vrágen ze ook gewoon om dan he? Of is het er zo warm?
Ja.quote:
Explain?quote:Nah.. dan doen we gewoon een keer stappen in Brabant of Belgie. Dan zijn de kansen wat beter
Oke, klinkt goedquote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
Ja ja.. maak het me niet zo moeilijk!quote:Explain?de kansen beter?
Ze vragen er om ja. Ik ken maar weinig sub-culturen waar het zo "vanzelfsprekend" is jje shirt uit te trekken. Ik bedoel... ik zie die hetero's op Stratum hun shirts ook niet uittrekken hoor. En ook dáár is het fokking heet af en toe.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, daar vrágen ze ook gewoon om dan he? Of is het er zo warm?
O ik dacht in de trant van "brabantse nachten zijn lang! (en de jongens zijn easier)"quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja.. maak het me niet zo moeilijk!Ik ben al zo moe! Uhm, ik bedoelde dat de kans dan groter is dat we in ieder geval een keer gaan stappen, want de R&B moet al 2 jaar geloof ik...
Dat laatste weet ik dan (nog) niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht in de trant van "brabantse nachten zijn lang! (en de jongens zijn easier)"
Belgen welquote:
Misschien als ik keihard 'TEMBEL AMCHUK' schreeuw dat ze dan hier ook wel zouden luisteren. Morgen eens een kans geven. I keep you informed enzo!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen fluit. Ik zeg gewoon "Eey, tembel amchuk! Werke gij!" en ze doet 't.
Ik hoop dan wel dat er geen Turken in de kamer zittenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
Misschien als ik keihard 'TEMBEL AMCHUK' schreeuw dat ze dan hier ook wel zouden luisteren. Morgen eens een kans geven. I keep you informed enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |