Jij hebt geen tekstquote:
True.quote:Vlarp.. je bent een HOERRR!![]()
Mieke? Ik ga je laten bannen hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
En dat is MIJN tekst!
Vlarp.. je bent een HOERRR!![]()
Geil & easy. Perfect comboquote:
Als ik zin heb om te rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer gaan we naar de D Club ofzo?
Mag ik mee!? Mag ik mee!? Mag ik mee!? Dan doen we weer leuk samen scenes aan de bar!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer gaan we naar de D Club ofzo?
Nee.. !!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mag ik mee!? Mag ik mee!? Mag ik mee!? Dan doen we weer leuk samen scenes aan de bar!
Oja!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. !!
Dan krijgen we dat eeuwige gezeik weer dat ik je genegeerd heb enzo!
Hee.lleMa.al~ te Hiiiip Midlife-cris!s yeaaa.!aaah!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook zó'n typisch fotootje...
Ja.. en wéér dat verhaal over onze tocht door de polder en over slinger- en zandpaden enzo!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja!
Dat je zo sneaky de R&B bent uitgeslopen! En toen helemaal bent omgelopen om mij te kunnen ontlopen! Dat was echt een hoerenstreek! Zo maar wegrennen! Ik raak er weer emotioneel van Vlarp...
Oja!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en wéér dat verhaal over onze tocht door de polder en over slinger- en zandpaden enzo!
Maar anders had je het nooit meegemaakt mike!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja!
Dat we je helemaal naar huis hebben gebracht.... helemaal naar the middle of totally nowhere... waar zelfs de ANWB er mee ophielt om aan te geven waar we waren... waar de wegen niet meer verhard zijn... waar we gewoon nog heel ouderwets tolgeld hebben moeten betalen om onder het enige stukje moderne infrastructuur te kunnen rijden... DAT was pas een survival!
Ik praat er nog wel eens over... maar de meeste mensen die ik het verhaal vertel geloven het niet! En jij hebt ook nog maar een klein gedeelte meegemaakt! Op de heenreis naar Nowhere hadden we jou als begeleiding... en jij wist nog een beetje de weg!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar anders had je het nooit meegemaakt mike!
De weg terug was makkelijker Mike!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik praat er nog wel eens over... maar de meeste mensen die ik het verhaal vertel geloven het niet! En jij hebt ook nog maar een klein gedeelte meegemaakt! Op de heenreis naar Nowhere hadden we jou als begeleiding... en jij wist nog een beetje de weg!
Dat zei je nog tegen ons, ja! Lacherig! Gelukkig dat je bij daglicht alles weer wat beter ziet daar.quote:
Tegenwoordig is het Club Rouge in Breda..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat zei je nog tegen ons, ja! Lacherig! Gelukkig dat je bij daglicht alles weer wat beter ziet daar.
Bestaat die campingdisco nog?
Dat is wel beter! Daar komen ook daadwerkelijk mensen. Vins en ik kunnen er nog steeds erg om lachen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Club Rouge in Breda..
Spreek je vins nog wel dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is wel beter! Daar komen ook daadwerkelijk mensen. Vins en ik kunnen er nog steeds erg om lachen.
Die heb ik nu thans live aan de lijn... moet ik nog een code doorgeven?quote:
De groeten zijn voldoende..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die heb ik nu thans live aan de lijn... moet ik nog een code doorgeven?
[-Parleur-]I:quote:
Ohw.. msnquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
[-Parleur-]I:
je krijgt de groetjes van Vlarp!
dat was wel voldoende zei hij
dus niks geen spetterende omhelzing of een uitbundige knuffel...
alleen de groetjes
*done*
Typische übernichtenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook zó'n typisch fotootje...
Whehe ik lees dat jij je prima vermaakt hebtquote:
Ik krijg gelijk weer een reputatie door dat verhaalquote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehe ik lees dat jij je prima vermaakt hebtGoed bezig
Valt wel mee.. Ik heb me laatst ook een beetje misdragen, terwijl ik niet zo benquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk weer een reputatie door dat verhaal. 't was voor het eerst in maanden weer!
Moet soms wel eens kunnen toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Ik heb me laatst ook een beetje misdragen, terwijl ik niet zo benDus don't worry
4 kan ik van een collega lenen. maar die is zelf pas bij afl 3 van seizoen 5 dus daarna zal ik ff moeten vertragenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je 4 en 5 al op voorraad????
Six feet Under.quote:
Oeh, leuke serie. Al heb ik alleen maar de 1e drie afleveringen gezienquote:
Net gelezen en het idee is echt superstoerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding] jullie doen toch wel mee he?![]()
![]()
Ik vond seizoen 3 tot nu toe d eminste. maar desalniettemin (mooi woord) nog steeds mooi.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oeh, leuke serie. Al heb ik alleen maar de 1e drie afleveringen gezien
Geen zinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding] jullie doen toch wel mee he?![]()
![]()
maar houdt moedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 kan ik van een collega lenen. maar die is zelf pas bij afl 3 van seizoen 5 dus daarna zal ik ff moeten vertragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |