quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef escape_nl het volgende:
Later meer, sorry.
Zou iemand de sigs aan kunnen passen, ik heb alle nieuwe leden toegevoegd maar het staat er niet goed.
Het leaderboard is wel goed aangepast
rustig nou maar, ik wacht op emailquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
daarvoor moesten we wachten met een nieuw topic te openen.
tegen de tijd dat het nieuws bekend is, is er al weer een nieuw topic hoor
wil jij even kijken naar de sigs en ijsmuts inbrengen, je hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
nou in die tijd heb ik wel een topic vol hoor
jij toch ook, of is het druk doordat je op een e-mailtje zit te wachtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wil jij even kijken naar de sigs en ijsmuts inbrengen, je hebt toch tijd zat![]()
IJsmuts inbrengen?? wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wil jij even kijken naar de sigs en ijsmuts inbrengen, je hebt toch tijd zat![]()
Ik pak het wel even opquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef escape_nl het volgende:
Wil iemand even melden wanneer de wiki klopt zodat ik de OP kan aanpassen
herinner je je laatste opmerking nog uit het vorige topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
IJsmuts inbrengen?? wat moet ik me daarbij voorstellen![]()
Tja, ik dacht laat ik eens een keer behulpzaam zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:07 schreef staticdata het volgende:
weet ik maar dat was ff een test van me. dacht dat escape het aan mij vroeg vandaar. dat 2 andere homo's het nou ook gaan doen
maar goed alles staat weer goed, waarschijnlijk hebben we 3x hetzelfde gedaan
Gewoon een nederlander dacht ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef -chiel- het volgende:
In de sig van twido2 staat een USA vlaggetje?? ik dacht dat dat ook een belg was!?
Als dat iedereen denkt komt er niemand om de server te vullen!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga ook knalluh zodra er wat mensen in de server zitten
prima, komt goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
@Escape: geld van mij komt uiteraard ook nog over daar kun je op rekenen alleen kan op het moment niet internetbankieren
goed idee! je kan wel wat extra spelminuten gebruikenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er vanmiddag op de server? Ik kom ook maar eens gamen
laat maar weten als je meer wilt lezenquote:
Daar heb ik een DVD serie over. Klinkt stom maar is echt boeiend. Ik heb bijna heel de serie van college`s van Einstein op DVD.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
laat maar weten als je meer wilt lezen![]()
quantumtheorie
Heb je al een mooie theorie waarom je auto gisteren elke keer niet meer wilde sturenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar heb ik een DVD serie over. Klinkt stom maar is echt boeiend. Ik heb bijna heel de serie van college`s van Einstein op DVD.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar heb ik een DVD serie over. Klinkt stom maar is echt boeiend. Ik heb bijna heel de serie van college`s van Einstein op DVD.![]()
Heb je de ranking gezien...quote:
Er bestaat nog geen adminsectie en ze zijn nog aan het bouwen aan het forum. Ook op dit vlak komt er (organisatorisch) nieuws. Even geduld nog Puni..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
Goed nieuws
Goed gedaan niels. denk dat dit een betere optie is dan de 64 slots.
trouwens...kan iemand me rechten geven tot de admin sectie op de bofsite![]()
Het was een weloverwogen beslissing maar ga nu maar na: Wat doen we in godsnaam met een 64 slots server? staat 99% van de tijd leeg en zeker met een totaal nieuw IP.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niels bedankt![]()
![]()
Echt super geregeld!
kan het niet nalaten, maar we hadden een gratis extra server kunnen krijgen en nu nemen we genoegen met een korting op de kosten van de huidige server? Klinkt een beetje raar, maar ben het overigens wel enigszins eens dat we nog niet groot genoeg zijn voor 2 servers.
Of hun gaan shirtjes voor ons regelen, wij sponseren ze inmiddelsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
moeten we nu tijdens het airsoften ook met t-shirts met publicserver.nl erop gaan rondlopen
@JP sorry, wist ik niet. meestal is dat ding niet zichtbaar vandaar
Denk niet dat je het hebt begrepen Wouter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Of hun gaan shirtjes voor ons regelen, wij sponseren ze inmiddels
Ik heb alles goed begrepenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk niet dat je het hebt begrepen Wouter.
je schreef: wij sponsoren publicservers maar het is net andersom vandaar mijn opmerking. Zij geven ons voordeel dus nog eens T-shirts voor op ons evenement lijkt me dubbelop. Maarrrrrrrrr je weet nooit want Rik leest mee hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb alles goed begrepen
In onze bannert staat nu Public Servers daarvoor betalen wij wat minder en als kleinigheidje kunnen ze vast wel wat t-shirtjes missen met onze naampjes erop
Thanks voor de reclame.. En graag gedaan natuurlijk..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef jpjedi het volgende:
Hierbij wil ik nog vermelden dat de teamspeakserver gehost wordt door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.
Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.![]()
Adminteam BoF
Ps: Bij deze neem ik de gelegenheid om Niels te bedanken voor zijn inspanningen.![]()
Heb je dit al gezien:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij heeft Ursel nog niet gezien dat hij niet meer de laagste score heeft van de boffers.![]()
Thunderbird_NL staat niet in het lijstje
Ach op Spa ownde ik jullie wel semi-hard. Ik heb een beetje het probleem dat ik het eerste rondje even moet wennen en als dan de eerste bocht meteen een haarspeld bocht is dan wil ik nog wel eens een andere auto rakenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:17 schreef jpjedi het volgende:
@Postman.
Was lachen die potjes DTM.Maar je kan beter een kart nemen met bullbar.
. Ben je gvd net begonnen en komt Postman eventjes in je rug zeilen na een inschattingsfoutje voor de bocht. Mijn wagen naar zijn grootjes en nog een penalty aan mijn broek ook. Ding wilde alleen maar rechtsaf.
![]()
Vandaar dat je zo goed was op de ovaal met een truck..is meer jou stijl.
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoorquote:
Kan het niet zo :p punisher op het forum dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.
Timquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.
ik had je bijna toegevoegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
foutje![]()
done, He Tim stort je ook een donatie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Timminater het volgende:
escape, indien je dit leest effe account aanmaken op www.bandoffokkers.nl
en ik weet niet wie er in de evenementencommissie zitten, want deze moet ik ook instellen.
isgoed, zal zo effe overmaken, heb je info voor me ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
done, He Tim stort je ook een donatie?
tijd is relatief en daarom alles wat daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb ik nog een vraag over:
iedereen kent "E=MC2" naar mijn weten wordt dit ook wel de relativiteitstheorie van einstein genoemd. maar deze formule heeft te maken met energie. waarom is dit dan de relativiteitstheorie? relativiteit is toch iets anders dan energie en massa's in het kwadraat![]()
niet dat ik hier erg in geinteresseerd ben, maar oppervlakkig vind ik het wel leuk om er iets van af te weten, in idergeval de defenities van deze 2 verschillende (?) dingen
in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef drbravo het volgende:
hallo boffers
ben weer terug van een geweldige vakantie in duitsland, alleen ga morge met timminater weer terug voor een week dus je zult me aankomende week niet zien spelen.
mijn donatie wordt overgemaakt door timminater en de rest regel ik wel met hem dus dat zal ook wel deze week gestort worden denk ik.
srry voor de admins dat ik zolaat gereageerd heb op veschillende mail dit ivm mijn vakantie
ik wens jullie allemaal nog een prettige vakantie en see u next week on the battlefieldeindelijk
nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef egg-bird het volgende:
BoF site weer down?![]()
SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Friday 28th 2006f July 2006 05:23:18 PM
alrighty thenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Timminater het volgende:
[..]
nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.
iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef Timminater het volgende:
[..]
in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.
heb je rekeningnummer voor me ??? rekeningnummer heb ik maar mijn rabobank telebankieren zeikt over dat het een postbanknummer is, klopt dat ?? want dan maak ik nu over.
is een postbank nummer jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Timminater het volgende:
[..]
iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondag
bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
is een postbank nummer ja
N, Cornelisen
Boekel
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef egg-bird het volgende:
[..]
bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodig
5 Bf2 servers hebben ze.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
hoeveel bf2 servers heeft publicservers draaien? ben ik wel benieuwd naar
dat zijn test ip'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
5 Bf2 servers hebben ze.
http://www.publicservers.nl/ip.php
Bij de ABN hoeft dat niet.. die herkent automatisch aan het aantal cijfers dat het een girorekening is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
dat is zover ik weet bij alle banken die p ervoor..![]()
dat scheelt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij de ABN hoeft dat niet.. die herkent automatisch aan het aantal cijfers dat het een girorekening is.
mooi zo. al ben ik the big picture van het verhaal zeg maar al weer kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:42 schreef staticdata het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijkbaar gaat mijn ati niet goed samen met de .netfix die van het net af komt. met de .net 1.1 op de cd werkt het weer als een zonnetje.
![]()
![]()
![]()
Jedi heeft zich deze aangeschaft:quote:
Praat het even uit met Inco en ik neem aan dat jullie er samen uit gaan komen. We hoeven hier toch geen politieagentje te gaan spelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
geweldig zonder rede gekickt... Inco heeft me geteamkilt omdat ik net wou weglopen van zijn plain kick hij me of escape![]()
inco kon toch nog even wachten
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Silver_Shark het volgende:
special voor die weekend op de bof server ^_^
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij heeft Ursel nog niet gezien dat hij niet meer de laagste score heeft van de boffers.![]()
Thunderbird_NL staat niet in het lijstje
MôGGe Heumeus!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Me happy is.. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden..
![]()
en ik moet weer werkenquote:
Klein vraagje:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef jpjedi het volgende:
Hierbij wil ik nog vermelden dat de teamspeakserver gehost wordt door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.
Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.![]()
Adminteam BoF
N. Cornelisse te Boekelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:58 schreef ThaSaint het volgende:
ok ik snap er niks van wat er allemaal is gebuert maar ik zal het ook maar zeggen goed gedaan escape.
Nu iets anders escape ik heb jou IBAN nr maar moet ik ook een rekening nr hebben of gewoon met jou IBAN nr naar de bank gaan?
ik wil betalen vandaag, Het is een beetje ingewikeld voor mij.
Greetz Tha$aint![]()
Donequote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Klein vraagje:
Mag dat misschien eigenlijk ook in de OP??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Done
@ Rudy
Zou je hier om de tekst van PS een zwarte rand willen maken zodat het goed leesbaar is
http://img.photobucket.co(...)rvers/Untitled-2.jpg
dat kan niet, je hebt de .psd file nodig daarvoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Done
@ Rudy
Zou je hier om de tekst van PS een zwarte rand willen maken zodat het goed leesbaar is
http://img.photobucket.co(...)rvers/Untitled-2.jpg
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
De kosten van de server zijn er nu uit, ik krijg nog geld van 6 a 7 mensen dus reken maar uit, dit geld wordt bewaard en doorberekend aan jullie de volgende serverperiode
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekocht![]()
Spannend manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef escape_nl het volgende:
dank allen
Over een uurtje begint mijn vakantie, 4 weken lang en tegelijkertijd sluit ik hier op deze werkplek mijn carriere af. Ik begin 28 augustus op een andere locatie.
Ik ben nu bijna de enige in het gebouw op een paar administratieve medewerkers na, is toch wel raar als je eraan denkt.
Maar goed, ik zie het als een uitdaging en een nieuwe start.
Zoals Diamond al zei is dat een verkeerde insteek, alhoewel erg begrijpelijk. Toen we net met deze server begonnen hebben we samen met een paar mensen de server s ochtends altijd even bevolkt zodat de server rond 12 uur al vol zat. Vervolgens vertrokken sommigen weer (ik moest bv eigenlijk lerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga ook knalluh zodra er wat mensen in de server zitten
Te droogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
-veel te slim geblaat voor een zaterdagmiddag-
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je al een mooie theorie waarom je auto gisteren elke keer niet meer wilde sturen![]()
![]()
Dat ligt niet aan het automatisch schakelen maar aan het gas geven op een keybord/gamepad. Het is of volgas of geen gas. Op het moment dat je gas geeft slaat rechts het metertje (er loopt een kleine balk in de linkerboven hoek van je kilometerteller/toerenteller) meteen in het rood wat dus volgas is. Met een stuurtje kan je wel half gas geven en dan is er niets aan de hand. Vandaar ook dat je bij wagens met veel vermogen heel veel voordeel hebt van een stuurtje, je kan immers in de bochten veel eerder op het gas, weliswaar halfgas maar nog steeds op het gasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nadeel aan automatisch schakelen is dat je veel makkelijker in een slip blijft dan bij handmatig schakelen. Met die kart bleef ik het gehele rondje in een slip hangen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekocht![]()
idd... en ik heb hem niet gemaakt, maar wat is dit nu weer voor een banner? dit is een reclame banner (468x60)... en geen server logo...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat kan niet, je hebt de .psd file nodig daarvoor
dat probleem heb ik ook gehad. Volgens mij ligt t probleem bij t feit dat die 1.3 patch dat bestand er uit gooit maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. maar dan moet je alles ff van de comp gooien. eerst bf2 installeren . dan de SF erover heen en dan de 1.3 erover... dan moet die t gewoon doen. tenminste bij mij was dat wel zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Silver_Shark het volgende:
wie heeft voor bf2 SF lightning.fx voor mij , als ik SF opstart kan die dat niet vinden in shaders dus kan iemand mij dat sturen dat bestandje
have funquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
middag L&G![]()
helaas toch geen SF weekend voor mij, ga beetje sociale dingen buiten doen met de vrouw (wandelen, terrasje etc voor de pubers onder ons)
hoe bedenkt ze het, met dit weer![]()
maarja, gister mn portie wel gehad, ben tot 03.00 blijven zitten, half slapend, rokend & drinkend (zie K/D ratio's)
op het laatst waren alleen robbie nachtmerrie en ik nog nog over. hebben we elkaar op alle mogelijke manieren beschoten en toen![]()
nou, ik ga maar es eenbroodje halen, have fun![]()
ik werk de hele weekquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef egg-bird het volgende:
[..]
have funben aan t werk
AAAAAARGH!!!
ik werk deze week 50 uur 6 dagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik werk de hele week![]()
maarja, er staat iets leuks tegenover toch? dus goed je best doen he!
oh dan profiteer ik ook ervanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het niet merken !
dat geld is nml voor de ski-vakantie van het admin-team
Jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
is t trouwens nog gezellig in de SF server?
valt mee, ik werk dat regelmatig in 5 dagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik werk deze week 50 uur 6 dagenmaar t is voor een goed doel
maaaaaar vanavond weer van de partij.!
dan werk je naar mijn mening te veelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
valt mee, ik werk dat regelmatig in 5 dagen
Ik ook daarom start ik hem nu opquote:
Hangt heel veel af van de omstandigheden en je leven. Met vrouw en kinderen is 10u per dag naar mijn mening teveel, woon je dichtbij je werk, heb je het erg naar je zin en kom je alleen thuis dan kan 10u per dag best.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:38 schreef egg-bird het volgende:
dan werk je naar mijn mening te veel
hey suikermiet nog racen vanavond?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
Ik d8 dat 't af zou koelen vandaag ?
Ik zit me helemaal de tyfus te zweten hier !!
pff ik ownde de competitie gister in mijn kartquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:24 schreef Suikermais het volgende:
Ik ga je wel bekijken wanneer je weer in een kart zit
HOMO!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef staticdata het volgende:
ja maar inco heeft ook wel eens dat hij klussen heeft van een week, na 3 dagen klaar is en dan 2 dagen vrij heeft.
voor de rest
CHIEL![]()
![]()
![]()
![]()
aansluiten op pc1 (degene die altijd aanstaat en nummer 1 is op je router)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef jpjedi het volgende:
Zeg nerds hier
Zover ik weet kan ik een printer delen tussen 2 pc`s ...
Maar hij kan hem niet vinden en zegt niet connected. Iemand een ideetje wat het kan zijn?
snel veranderen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef jpjedi het volgende:
Zou ik drivers op beide pc`s moeten zetten?
De oplossing voor mij is om met m'n vriendin te slapenquote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Pff klote muggen, heb er al 6 op de mepper hangen en nog steeds gezoem
Sommigen slapen rond die tijdquote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Nog maar een rondje gamen, waar zitten jullie?
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:03 schreef escape_nl het volgende:
heals maken, pakketjes strooien
Had er toch meer dan 10 heals in 1 ronde. Alleen geen pakketjes.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef ursel het volgende:
Voor mijn First Aid Badge Staat nog een rood kruisje voor Basic first Aid badge.
Maar wat moet ik daarvoor doen dan??
Ik heb vandaag al heel wat revivals gedaan met mijn shock paddles, maar geen award voor gekregen.. :S
revivals zijn met die shock paddlesquote:Op zondag 30 juli 2006 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Had er toch meer dan 10 heals in 1 ronde. Alleen geen pakketjes.
Donequote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
revivals zijn met die shock paddles
heals zijn met die pakketjes en daar moet je er 10 van hebben.
Sorry, maar toen zat ik op de fiets.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Nog maar een rondje gamen, waar zitten jullie?
Dat betekend dat je zelf een nieuwe fase in je leven bent ingegaan en dus ouder geworden bentquote:Op zondag 30 juli 2006 15:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren naar zomer carnaval geweest hier in rotterdam en savonds met iemand de stad weer ingegaan, uiteindelijk zijn we in hollywood beland![]()
Wel even leuk om er ouderwets heen te gaan maar wat een sletterige kindertent is dat geworden zeg.
jij al die 13e jarige breezahs geven in de hoop dat ze met je meegaanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren naar zomer carnaval geweest hier in rotterdam en savonds met iemand de stad weer ingegaan, uiteindelijk zijn we in hollywood beland![]()
Wel even leuk om er ouderwets heen te gaan maar wat een sletterige kindertent is dat geworden zeg.
Houdt die vorm maar vast tot morgenavond, dan ben ik van de partij.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef Suikermais het volgende:
Wordt er nog geraced vanavond ?
Voel dit ik in bloedvorm ben
Ja, heeeeerlijk was het, we moeten het snel weer een keer doenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef staticdata het volgende:
ooooooooooooooh heerlijk potje net met eikel & baus
we waren van team geswitcht omdat het niet echt in balans was. nou dat konden we weten. tegen het einde stonden we met 12 tegen 34 tickets achter. hun hadden nog maar 1 vlag. dus eikel en ik rennen op die vlag af. killen den mannetjes, ik revive eikel stuk of 4x. pakken de vlag en winnen de match met 1-0 tickets![]()
gave overwinning was dat!
Belgenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:34 schreef preetn_BE het volgende:
ik zal komende week niet veel on zijn moet een festival doen :d lekker bier zuipen, bier zuipen en ja bier zuipen
![]()
![]()
brabantdersquote:
Bestaat dat nog danquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Silver_Shark het volgende:
doet me denken aan die keer in het Bf2 topic waar niemand 1dag poste![]()
haha met jullie homos val ik helemaal in t niets.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef staticdata het volgende:
ooooooooooooooh heerlijk potje net met eikel & baus
we waren van team geswitcht omdat het niet echt in balans was. nou dat konden we weten. tegen het einde stonden we met 12 tegen 34 tickets achter. hun hadden nog maar 1 vlag. dus eikel en ik rennen op die vlag af. killen den mannetjes, ik revive eikel stuk of 4x. pakken de vlag en winnen de match met 1-0 tickets![]()
gave overwinning was dat!
springen doe je met de spatiebalk over t algemeen hahaquote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
was SF weekendje beetje kick? ff vraag om mn "skillz" uit te breiden. zie heel vaak gastjes springen en dan schieten/granade gooien en op de grond duiken en dan een beetje rollen en schieten. hoe de fok doe je dat![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
springen doe je met de spatiebalk over t algemeen hahamaar dat rollen enzo vraag ik me ook af... geen idee
![]()
Als je gaat liggen en je drukt gelijk links/rechts dan rol jij ook, dat zie jij wel niet maar een ander wel!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
was SF weekendje beetje kick? ff vraag om mn "skillz" uit te breiden. zie heel vaak gastjes springen en dan schieten/granade gooien en op de grond duiken en dan een beetje rollen en schieten. hoe de fok doe je dat![]()
maar dan nog,... werdt wel zwaar ingemaaktquote:Op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je gaat liggen en je drukt gelijk links/rechts dan rol jij ook, dat zie jij wel niet maar een ander wel!
Je kunt niet meer springen en schieten, maar je kan wel granaat gooien en dan springen.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
wat is vanilla danquote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
ik scoor makkelijker punten in SF dan in vanilla heb ik gemerkt
Sommige worden geraped en sommige rapen!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef egg-bird het volgende:
ik wil ook rapen en hoeren maar ben er gewoon te slecht in hahahaha
ertussen... ook ik heb men goede momentenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sommige worden geraped en sommige rapen!
Sommige zijn hoeren en sommige maken er misbruik van!
3 keer raden hoe jij in dit plaatje past?![]()
Ja, maar dan moet je wel stefan van teamspeak kikkenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk bij SF ook dat mijn squadleden goed volgen en ook om orders vragen. Je ziet ook dat ze het rondje erna weer in je squad komen, da's best leuk spelen dan.
Maar het mooiste is om via TS met een klein groepje over de map te rennen/reviven/schieten/healen/enz.
ik probeer ook altijd in een team te komen en lekker als een team te werken. maar kan zelf nooit joinen maar moet altijd uitgenodigd worden...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
gisteren op levethian, ook een squad meegemaakt die gewoon samenwerkte! ik was SL en sumera zat er ook bij. iedereen volgde elkaar waardoor we in korte tijd veel vlaggen te pakken hadden. het uiteindelijke resultaat was dat ze geen vlaggen meer hadden en iedereen was uitgeroeid.
dat zijn toch de leuke momenten van zo'n spel
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd in een team te komen en lekker als een team te werken. maar kan zelf nooit joinen maar moet altijd uitgenodigd worden...![]()
okeeeej kijk aldoende leert menquote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnen![]()
Tenzij de vol is of op slot gegooid..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnen![]()
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welquote:
verwacht echter geen orders die je normaliter in de darkroom krijgtquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welmaar wist alleen niet hoe ik kon joinen,.,, ik wil ook een keer een potje lekker spelen met orders e.d
Hahahaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verwacht echter geen orders die je normaliter in de darkroom krijgt![]()
zag ik ook al jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil trouwens niet veel zeggen maar de server is zojuist volgeraakt zonder dat er een boffer begon met vullen![]()
Ja, jij bent onderdanig! merkte het alquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welmaar wist alleen niet hoe ik kon joinen,.,, ik wil ook een keer een potje lekker spelen met orders e.d
uiteraad. moet ik iemand in zn kont schieten. give me the orderquote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, jij bent onderdanig! merkte het al![]()
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef egg-bird het volgende:
hahaha prcs... die klanten gaan zeg maar een modem resetten of zitten hun praatje te doen. ik ondertussen op bandoffokkers.nl of hier posten enz. lachen toch..
Dan kan die denk ik eerder beginnen met zijn opleiding en dus korter er tussenuit..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"
![]()
egypte is toch niet duur? september 5 nachten in New York denk dat ik daar 2 weken egypte voor kan boeken, maar ja kies ik zelf voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
nou klinkt wel verleidelijk eigenlijk maarja lijkt me geen goed plan. volgend jaar april 2 weken naar egypte dus kan de knaken goed gebruiken zeg maar
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san franciscoquote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hou het voorlopig bij Canada
Volgend jaar naar Noorwegen, misschien met een zeilboot mee.
Jaar daarna misschien USA, maar dat weet ik nog niet.Er kan in de tussentijd nog veel veranderen.
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
homoooquote:
dacht ik ook al... klikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=&showtopic=9&view=findpost&p=190quote:
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mijquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
En het is alweer een belgische homo!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mij
quote:
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouverquote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
als je me dr nummer geeft zal ik de hartelijke groeten overbrengenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Incolumis het volgende:
oh btw kunnen we op het laadscherm nog een regeltje plakken?
No Recruiting on our server
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
goed gedaan voor een postbode!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008![]()
2007 wil ik toch graag Noorwegen bekijken, ach wie weet ga ik 2x op vakantie volgend jaar![]()
Ik hoop mee te kunnen doen maar ik moet nog wel een goed WiFi netwerk hebben. Lijkt of m'n reguliere ook niet zo super werkt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Suikermais het volgende:
Wordt er nog geraced vanavond ?
De bloedvorm is er nog steeds.....
Doet het weer!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Mr_Baus het volgende:
het clan forum ligt eruit ?
Ach ik kan besparen op de reiskosten, aangezien ik zelf kan vliegenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed gedaan voor een postbode!![]()
canada, (paar plekken van) USA en scandinavie zijn prachtig!!
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..![]()
Ligt dat nou aan de webserver van PCextreme?
Dit krijg je om de 5 minuten.quote:SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Monday 31st 2006f July 2006 10:43:50 PM
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
Beterschap Liesje !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |