Dan kan die denk ik eerder beginnen met zijn opleiding en dus korter er tussenuit..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"
![]()
egypte is toch niet duur? september 5 nachten in New York denk dat ik daar 2 weken egypte voor kan boeken, maar ja kies ik zelf voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
nou klinkt wel verleidelijk eigenlijk maarja lijkt me geen goed plan. volgend jaar april 2 weken naar egypte dus kan de knaken goed gebruiken zeg maar
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san franciscoquote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hou het voorlopig bij Canada
Volgend jaar naar Noorwegen, misschien met een zeilboot mee.
Jaar daarna misschien USA, maar dat weet ik nog niet.Er kan in de tussentijd nog veel veranderen.
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
homoooquote:
dacht ik ook al... klikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=&showtopic=9&view=findpost&p=190quote:
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mijquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
En het is alweer een belgische homo!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mij
quote:
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouverquote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
als je me dr nummer geeft zal ik de hartelijke groeten overbrengenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |