brabantdersquote:
Bestaat dat nog danquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Silver_Shark het volgende:
doet me denken aan die keer in het Bf2 topic waar niemand 1dag poste![]()
haha met jullie homos val ik helemaal in t niets.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef staticdata het volgende:
ooooooooooooooh heerlijk potje net met eikel & baus
we waren van team geswitcht omdat het niet echt in balans was. nou dat konden we weten. tegen het einde stonden we met 12 tegen 34 tickets achter. hun hadden nog maar 1 vlag. dus eikel en ik rennen op die vlag af. killen den mannetjes, ik revive eikel stuk of 4x. pakken de vlag en winnen de match met 1-0 tickets![]()
gave overwinning was dat!
springen doe je met de spatiebalk over t algemeen hahaquote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
was SF weekendje beetje kick? ff vraag om mn "skillz" uit te breiden. zie heel vaak gastjes springen en dan schieten/granade gooien en op de grond duiken en dan een beetje rollen en schieten. hoe de fok doe je dat![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
springen doe je met de spatiebalk over t algemeen hahamaar dat rollen enzo vraag ik me ook af... geen idee
![]()
Als je gaat liggen en je drukt gelijk links/rechts dan rol jij ook, dat zie jij wel niet maar een ander wel!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
was SF weekendje beetje kick? ff vraag om mn "skillz" uit te breiden. zie heel vaak gastjes springen en dan schieten/granade gooien en op de grond duiken en dan een beetje rollen en schieten. hoe de fok doe je dat![]()
maar dan nog,... werdt wel zwaar ingemaaktquote:Op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je gaat liggen en je drukt gelijk links/rechts dan rol jij ook, dat zie jij wel niet maar een ander wel!
Je kunt niet meer springen en schieten, maar je kan wel granaat gooien en dan springen.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
wat is vanilla danquote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
ik scoor makkelijker punten in SF dan in vanilla heb ik gemerkt
Sommige worden geraped en sommige rapen!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef egg-bird het volgende:
ik wil ook rapen en hoeren maar ben er gewoon te slecht in hahahaha
ertussen... ook ik heb men goede momentenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sommige worden geraped en sommige rapen!
Sommige zijn hoeren en sommige maken er misbruik van!
3 keer raden hoe jij in dit plaatje past?![]()
Ja, maar dan moet je wel stefan van teamspeak kikkenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk bij SF ook dat mijn squadleden goed volgen en ook om orders vragen. Je ziet ook dat ze het rondje erna weer in je squad komen, da's best leuk spelen dan.
Maar het mooiste is om via TS met een klein groepje over de map te rennen/reviven/schieten/healen/enz.
ik probeer ook altijd in een team te komen en lekker als een team te werken. maar kan zelf nooit joinen maar moet altijd uitgenodigd worden...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef staticdata het volgende:
gisteren op levethian, ook een squad meegemaakt die gewoon samenwerkte! ik was SL en sumera zat er ook bij. iedereen volgde elkaar waardoor we in korte tijd veel vlaggen te pakken hadden. het uiteindelijke resultaat was dat ze geen vlaggen meer hadden en iedereen was uitgeroeid.
dat zijn toch de leuke momenten van zo'n spel
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd in een team te komen en lekker als een team te werken. maar kan zelf nooit joinen maar moet altijd uitgenodigd worden...![]()
okeeeej kijk aldoende leert menquote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnen![]()
Tenzij de vol is of op slot gegooid..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
caps lock en gewoon joinen hoor, zelfs jij moet het kunnen![]()
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welquote:
verwacht echter geen orders die je normaliter in de darkroom krijgtquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welmaar wist alleen niet hoe ik kon joinen,.,, ik wil ook een keer een potje lekker spelen met orders e.d
Hahahaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verwacht echter geen orders die je normaliter in de darkroom krijgt![]()
zag ik ook al jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil trouwens niet veel zeggen maar de server is zojuist volgeraakt zonder dat er een boffer begon met vullen![]()
Ja, jij bent onderdanig! merkte het alquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ahaha okeej dat snap ik nog net weer welmaar wist alleen niet hoe ik kon joinen,.,, ik wil ook een keer een potje lekker spelen met orders e.d
uiteraad. moet ik iemand in zn kont schieten. give me the orderquote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, jij bent onderdanig! merkte het al![]()
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef egg-bird het volgende:
hahaha prcs... die klanten gaan zeg maar een modem resetten of zitten hun praatje te doen. ik ondertussen op bandoffokkers.nl of hier posten enz. lachen toch..
Dan kan die denk ik eerder beginnen met zijn opleiding en dus korter er tussenuit..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"
![]()
egypte is toch niet duur? september 5 nachten in New York denk dat ik daar 2 weken egypte voor kan boeken, maar ja kies ik zelf voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
nou klinkt wel verleidelijk eigenlijk maarja lijkt me geen goed plan. volgend jaar april 2 weken naar egypte dus kan de knaken goed gebruiken zeg maar
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san franciscoquote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hou het voorlopig bij Canada
Volgend jaar naar Noorwegen, misschien met een zeilboot mee.
Jaar daarna misschien USA, maar dat weet ik nog niet.Er kan in de tussentijd nog veel veranderen.
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
homoooquote:
dacht ik ook al... klikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=&showtopic=9&view=findpost&p=190quote:
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mijquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
En het is alweer een belgische homo!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mij
quote:
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouverquote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
als je me dr nummer geeft zal ik de hartelijke groeten overbrengenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Incolumis het volgende:
oh btw kunnen we op het laadscherm nog een regeltje plakken?
No Recruiting on our server
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
goed gedaan voor een postbode!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008![]()
2007 wil ik toch graag Noorwegen bekijken, ach wie weet ga ik 2x op vakantie volgend jaar![]()
Ik hoop mee te kunnen doen maar ik moet nog wel een goed WiFi netwerk hebben. Lijkt of m'n reguliere ook niet zo super werkt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Suikermais het volgende:
Wordt er nog geraced vanavond ?
De bloedvorm is er nog steeds.....
Doet het weer!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Mr_Baus het volgende:
het clan forum ligt eruit ?
Ach ik kan besparen op de reiskosten, aangezien ik zelf kan vliegenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed gedaan voor een postbode!![]()
canada, (paar plekken van) USA en scandinavie zijn prachtig!!
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..![]()
Ligt dat nou aan de webserver van PCextreme?
Dit krijg je om de 5 minuten.quote:SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Monday 31st 2006f July 2006 10:43:50 PM
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
Beterschap Liesje !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |