have funquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
middag L&G![]()
helaas toch geen SF weekend voor mij, ga beetje sociale dingen buiten doen met de vrouw (wandelen, terrasje etc voor de pubers onder ons)
hoe bedenkt ze het, met dit weer![]()
maarja, gister mn portie wel gehad, ben tot 03.00 blijven zitten, half slapend, rokend & drinkend (zie K/D ratio's)
op het laatst waren alleen robbie nachtmerrie en ik nog nog over. hebben we elkaar op alle mogelijke manieren beschoten en toen![]()
nou, ik ga maar es eenbroodje halen, have fun![]()
ik werk de hele weekquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef egg-bird het volgende:
[..]
have funben aan t werk
AAAAAARGH!!!
ik werk deze week 50 uur 6 dagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik werk de hele week![]()
maarja, er staat iets leuks tegenover toch? dus goed je best doen he!
oh dan profiteer ik ook ervanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het niet merken !
dat geld is nml voor de ski-vakantie van het admin-team
Jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
is t trouwens nog gezellig in de SF server?
valt mee, ik werk dat regelmatig in 5 dagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik werk deze week 50 uur 6 dagenmaar t is voor een goed doel
maaaaaar vanavond weer van de partij.!
dan werk je naar mijn mening te veelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
valt mee, ik werk dat regelmatig in 5 dagen
Ik ook daarom start ik hem nu opquote:
Hangt heel veel af van de omstandigheden en je leven. Met vrouw en kinderen is 10u per dag naar mijn mening teveel, woon je dichtbij je werk, heb je het erg naar je zin en kom je alleen thuis dan kan 10u per dag best.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:38 schreef egg-bird het volgende:
dan werk je naar mijn mening te veel
hey suikermiet nog racen vanavond?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
Ik d8 dat 't af zou koelen vandaag ?
Ik zit me helemaal de tyfus te zweten hier !!
pff ik ownde de competitie gister in mijn kartquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:24 schreef Suikermais het volgende:
Ik ga je wel bekijken wanneer je weer in een kart zit
HOMO!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef staticdata het volgende:
ja maar inco heeft ook wel eens dat hij klussen heeft van een week, na 3 dagen klaar is en dan 2 dagen vrij heeft.
voor de rest
CHIEL![]()
![]()
![]()
![]()
aansluiten op pc1 (degene die altijd aanstaat en nummer 1 is op je router)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef jpjedi het volgende:
Zeg nerds hier
Zover ik weet kan ik een printer delen tussen 2 pc`s ...
Maar hij kan hem niet vinden en zegt niet connected. Iemand een ideetje wat het kan zijn?
snel veranderen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef jpjedi het volgende:
Zou ik drivers op beide pc`s moeten zetten?
De oplossing voor mij is om met m'n vriendin te slapenquote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Pff klote muggen, heb er al 6 op de mepper hangen en nog steeds gezoem
Sommigen slapen rond die tijdquote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Nog maar een rondje gamen, waar zitten jullie?
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:03 schreef escape_nl het volgende:
heals maken, pakketjes strooien
Had er toch meer dan 10 heals in 1 ronde. Alleen geen pakketjes.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef ursel het volgende:
Voor mijn First Aid Badge Staat nog een rood kruisje voor Basic first Aid badge.
Maar wat moet ik daarvoor doen dan??
Ik heb vandaag al heel wat revivals gedaan met mijn shock paddles, maar geen award voor gekregen.. :S
revivals zijn met die shock paddlesquote:Op zondag 30 juli 2006 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Had er toch meer dan 10 heals in 1 ronde. Alleen geen pakketjes.
Donequote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
revivals zijn met die shock paddles
heals zijn met die pakketjes en daar moet je er 10 van hebben.
Sorry, maar toen zat ik op de fiets.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef escape_nl het volgende:
Nog maar een rondje gamen, waar zitten jullie?
Dat betekend dat je zelf een nieuwe fase in je leven bent ingegaan en dus ouder geworden bentquote:Op zondag 30 juli 2006 15:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren naar zomer carnaval geweest hier in rotterdam en savonds met iemand de stad weer ingegaan, uiteindelijk zijn we in hollywood beland![]()
Wel even leuk om er ouderwets heen te gaan maar wat een sletterige kindertent is dat geworden zeg.
jij al die 13e jarige breezahs geven in de hoop dat ze met je meegaanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren naar zomer carnaval geweest hier in rotterdam en savonds met iemand de stad weer ingegaan, uiteindelijk zijn we in hollywood beland![]()
Wel even leuk om er ouderwets heen te gaan maar wat een sletterige kindertent is dat geworden zeg.
Houdt die vorm maar vast tot morgenavond, dan ben ik van de partij.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef Suikermais het volgende:
Wordt er nog geraced vanavond ?
Voel dit ik in bloedvorm ben
Ja, heeeeerlijk was het, we moeten het snel weer een keer doenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef staticdata het volgende:
ooooooooooooooh heerlijk potje net met eikel & baus
we waren van team geswitcht omdat het niet echt in balans was. nou dat konden we weten. tegen het einde stonden we met 12 tegen 34 tickets achter. hun hadden nog maar 1 vlag. dus eikel en ik rennen op die vlag af. killen den mannetjes, ik revive eikel stuk of 4x. pakken de vlag en winnen de match met 1-0 tickets![]()
gave overwinning was dat!
Belgenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:34 schreef preetn_BE het volgende:
ik zal komende week niet veel on zijn moet een festival doen :d lekker bier zuipen, bier zuipen en ja bier zuipen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |