Bij de ABN hoeft dat niet.. die herkent automatisch aan het aantal cijfers dat het een girorekening is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
dat is zover ik weet bij alle banken die p ervoor..![]()
dat scheelt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij de ABN hoeft dat niet.. die herkent automatisch aan het aantal cijfers dat het een girorekening is.
mooi zo. al ben ik the big picture van het verhaal zeg maar al weer kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:42 schreef staticdata het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijkbaar gaat mijn ati niet goed samen met de .netfix die van het net af komt. met de .net 1.1 op de cd werkt het weer als een zonnetje.
![]()
![]()
![]()
Jedi heeft zich deze aangeschaft:quote:
Praat het even uit met Inco en ik neem aan dat jullie er samen uit gaan komen. We hoeven hier toch geen politieagentje te gaan spelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
geweldig zonder rede gekickt... Inco heeft me geteamkilt omdat ik net wou weglopen van zijn plain kick hij me of escape![]()
inco kon toch nog even wachten
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Silver_Shark het volgende:
special voor die weekend op de bof server ^_^
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij heeft Ursel nog niet gezien dat hij niet meer de laagste score heeft van de boffers.![]()
Thunderbird_NL staat niet in het lijstje
MôGGe Heumeus!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Me happy is.. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden..
![]()
en ik moet weer werkenquote:
Klein vraagje:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef jpjedi het volgende:
Hierbij wil ik nog vermelden dat de teamspeakserver gehost wordt door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.
Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.![]()
Adminteam BoF
N. Cornelisse te Boekelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:58 schreef ThaSaint het volgende:
ok ik snap er niks van wat er allemaal is gebuert maar ik zal het ook maar zeggen goed gedaan escape.
Nu iets anders escape ik heb jou IBAN nr maar moet ik ook een rekening nr hebben of gewoon met jou IBAN nr naar de bank gaan?
ik wil betalen vandaag, Het is een beetje ingewikeld voor mij.
Greetz Tha$aint![]()
Donequote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Klein vraagje:
Mag dat misschien eigenlijk ook in de OP??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Done
@ Rudy
Zou je hier om de tekst van PS een zwarte rand willen maken zodat het goed leesbaar is
http://img.photobucket.co(...)rvers/Untitled-2.jpg
dat kan niet, je hebt de .psd file nodig daarvoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Done
@ Rudy
Zou je hier om de tekst van PS een zwarte rand willen maken zodat het goed leesbaar is
http://img.photobucket.co(...)rvers/Untitled-2.jpg
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
De kosten van de server zijn er nu uit, ik krijg nog geld van 6 a 7 mensen dus reken maar uit, dit geld wordt bewaard en doorberekend aan jullie de volgende serverperiode
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekocht![]()
Spannend manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef escape_nl het volgende:
dank allen
Over een uurtje begint mijn vakantie, 4 weken lang en tegelijkertijd sluit ik hier op deze werkplek mijn carriere af. Ik begin 28 augustus op een andere locatie.
Ik ben nu bijna de enige in het gebouw op een paar administratieve medewerkers na, is toch wel raar als je eraan denkt.
Maar goed, ik zie het als een uitdaging en een nieuwe start.
Zoals Diamond al zei is dat een verkeerde insteek, alhoewel erg begrijpelijk. Toen we net met deze server begonnen hebben we samen met een paar mensen de server s ochtends altijd even bevolkt zodat de server rond 12 uur al vol zat. Vervolgens vertrokken sommigen weer (ik moest bv eigenlijk lerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga ook knalluh zodra er wat mensen in de server zitten
Te droogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
-veel te slim geblaat voor een zaterdagmiddag-
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je al een mooie theorie waarom je auto gisteren elke keer niet meer wilde sturen![]()
![]()
Dat ligt niet aan het automatisch schakelen maar aan het gas geven op een keybord/gamepad. Het is of volgas of geen gas. Op het moment dat je gas geeft slaat rechts het metertje (er loopt een kleine balk in de linkerboven hoek van je kilometerteller/toerenteller) meteen in het rood wat dus volgas is. Met een stuurtje kan je wel half gas geven en dan is er niets aan de hand. Vandaar ook dat je bij wagens met veel vermogen heel veel voordeel hebt van een stuurtje, je kan immers in de bochten veel eerder op het gas, weliswaar halfgas maar nog steeds op het gasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nadeel aan automatisch schakelen is dat je veel makkelijker in een slip blijft dan bij handmatig schakelen. Met die kart bleef ik het gehele rondje in een slip hangen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
aankomende week horen we dat escape weer nieuwe hardware voor zijn pc heeft gekocht![]()
idd... en ik heb hem niet gemaakt, maar wat is dit nu weer voor een banner? dit is een reclame banner (468x60)... en geen server logo...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat kan niet, je hebt de .psd file nodig daarvoor
dat probleem heb ik ook gehad. Volgens mij ligt t probleem bij t feit dat die 1.3 patch dat bestand er uit gooit maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. maar dan moet je alles ff van de comp gooien. eerst bf2 installeren . dan de SF erover heen en dan de 1.3 erover... dan moet die t gewoon doen. tenminste bij mij was dat wel zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Silver_Shark het volgende:
wie heeft voor bf2 SF lightning.fx voor mij , als ik SF opstart kan die dat niet vinden in shaders dus kan iemand mij dat sturen dat bestandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |