abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40270371
standaard Fok antwoord: "zou je niet es zelf gaan zoeken?"

Relativiteitstheorie voor dummies
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:17:36 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40270621
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:32:06 #53
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40271134
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef ursel het volgende:
Heb je de ranking gezien...
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40272189
Hierbij het grote nieuws!!!!

Zoals jullie weten zijn we als adminteam altijd druk in de weer om alles te regelen en te verbeteren voor de clan. De organisatie neemt veel tijd in beslag maar dat doen we met plezier. De clan groeit gestaag en dit is ook bij publicservers opgevallen. We zijn nog niet op het oorspronkelijke niveau van top 10 server van Nederland maar de statistieken zijn veelbelovend.

Mede dankzij dit heeft www.publicservers.nl (Rik) een aanbod gedaan richting onze clan om de kosten omlaag te brengen in ruil voor reclame in ons logo op de site en op de server. Niels (Escape) is de inspirator achter de onderhandelingen en heeft na enkele dagen van mailen met Rik een prachtige deal kunnen maken waar we met zijn allen de vruchten van plukken. De serverkosten voor 3 maanden zijn gedaald van 287 euro naar 227 euro. Dit geeft onze clan weer mogelijkheden en toekomst. Het innitiele voorstel was een gratis 64 slots server voor BoF maar daar zijn we niet mee ingestemd aangezien we dan te kampen hebben met een totaal onbekend IP adres tussen ondertussen duizenden gameservers. Zoals Escape al eerder vemelde heeft dat invloed op de admincapaciteit en het heeft splitsing van de groep als risicio. Het huidige financiele voordeel wordt uiteraard besteed bij volgende serverperiodes zodat het uiteindelijk weer terugvloeit naar onze genereuze sponsor.
Hierbij wil ik nog vermelden dat de teamspeakserver gehost wordt door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Adminteam BoF

Ps: Bij deze neem ik de gelegenheid om Niels te bedanken voor zijn inspanningen.
pi_40272436
Goed nieuws

Goed gedaan niels. denk dat dit een betere optie is dan de 64 slots.

trouwens...kan iemand me rechten geven tot de admin sectie op de bofsite
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:06:36 #56
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40272481
Niels bedankt
Echt super geregeld!

kan het niet nalaten, maar we hadden een gratis extra server kunnen krijgen en nu nemen we genoegen met een korting op de kosten van de huidige server? Klinkt een beetje raar, maar ben het overigens wel enigszins eens dat we nog niet groot genoeg zijn voor 2 servers.
2de in de Tour de BoF!
pi_40272570
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
Goed nieuws

Goed gedaan niels. denk dat dit een betere optie is dan de 64 slots.

trouwens...kan iemand me rechten geven tot de admin sectie op de bofsite
Er bestaat nog geen adminsectie en ze zijn nog aan het bouwen aan het forum. Ook op dit vlak komt er (organisatorisch) nieuws. Even geduld nog Puni..

Niels, inco, Rudy en ik hebben ook nog geen adminrechten. Dus voorlopig zijn we overgeleverd aan de grillen van Tim, Frank en Ursel.
pi_40272636
moeten we nu tijdens het airsoften ook met t-shirts met publicserver.nl erop gaan rondlopen

@JP sorry, wist ik niet. meestal is dat ding niet zichtbaar vandaar
pi_40272649
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niels bedankt
Echt super geregeld!

kan het niet nalaten, maar we hadden een gratis extra server kunnen krijgen en nu nemen we genoegen met een korting op de kosten van de huidige server? Klinkt een beetje raar, maar ben het overigens wel enigszins eens dat we nog niet groot genoeg zijn voor 2 servers.
Het was een weloverwogen beslissing maar ga nu maar na: Wat doen we in godsnaam met een 64 slots server? staat 99% van de tijd leeg en zeker met een totaal nieuw IP.

Beredenering van Publicservers: een 64slots kost hen waarschijnlijk minder dan het verschil.
pi_40272904
@Postman.

Was lachen die potjes DTM. Maar je kan beter een kart nemen met bullbar. . Ben je gvd net begonnen en komt Postman eventjes in je rug zeilen na een inschattingsfoutje voor de bocht. Mijn wagen naar zijn grootjes en nog een penalty aan mijn broek ook. Ding wilde alleen maar rechtsaf.

Vandaar dat je zo goed was op de ovaal met een truck..is meer jou stijl.
pi_40273023
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
moeten we nu tijdens het airsoften ook met t-shirts met publicserver.nl erop gaan rondlopen

@JP sorry, wist ik niet. meestal is dat ding niet zichtbaar vandaar
Of hun gaan shirtjes voor ons regelen, wij sponseren ze inmiddels
pi_40273073
@Escape,

Dus eigenlijk neemt het schip geen andere koers
pi_40273094
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef Razorback het volgende:

[..]

Of hun gaan shirtjes voor ons regelen, wij sponseren ze inmiddels
Denk niet dat je het hebt begrepen Wouter.
pi_40273097
Goed geregeld!
We schrokken wel een beetje van de Topic titel maar dit noem ik goed nieuws!
pi_40273229
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Denk niet dat je het hebt begrepen Wouter.
Ik heb alles goed begrepen
In onze bannert staat nu Public Servers daarvoor betalen wij wat minder en als kleinigheidje kunnen ze vast wel wat t-shirtjes missen met onze naampjes erop
pi_40273604
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik heb alles goed begrepen
In onze bannert staat nu Public Servers daarvoor betalen wij wat minder en als kleinigheidje kunnen ze vast wel wat t-shirtjes missen met onze naampjes erop
je schreef: wij sponsoren publicservers maar het is net andersom vandaar mijn opmerking. Zij geven ons voordeel dus nog eens T-shirts voor op ons evenement lijkt me dubbelop. Maarrrrrrrrr je weet nooit want Rik leest mee hier.
pi_40273688
hoeveel bf2 servers heeft publicservers draaien? ben ik wel benieuwd naar
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:49:30 #68
63192 ursel
pi_40274068
Weinig tijd, maar wil ff laten weten dat de betaling onderweg is..
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:50:08 #69
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_40274087
goed bezig mensen

ik ga binnenkort ook weer meer spelen als het goed is,zit laatste tijd behoorlijk krap in mijn tijd enzo
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:50:32 #70
63192 ursel
pi_40274102
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef jpjedi het volgende:

Hierbij wil ik nog vermelden dat de teamspeakserver gehost wordt door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Adminteam BoF

Ps: Bij deze neem ik de gelegenheid om Niels te bedanken voor zijn inspanningen.
Thanks voor de reclame.. En graag gedaan natuurlijk..
pi_40274347
ok ik snap er niks van wat er allemaal is gebuert maar ik zal het ook maar zeggen goed gedaan escape .

Nu iets anders escape ik heb jou IBAN nr maar moet ik ook een rekening nr hebben of gewoon met jou IBAN nr naar de bank gaan?
ik wil betalen vandaag, Het is een beetje ingewikeld voor mij .

Greetz Tha$aint
pi_40274417
Volgens mij heeft Ursel nog niet gezien dat hij niet meer de laagste score heeft van de boffers.

Thunderbird_NL staat niet in het lijstje
pi_40274468
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij heeft Ursel nog niet gezien dat hij niet meer de laagste score heeft van de boffers.

Thunderbird_NL staat niet in het lijstje
Heb je dit al gezien:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=nl&lr=&rls=CNDB%2CCNDB%3A2005-48%2CCNDB%3Aen&q=punisher-sd-

Tik je jou naam in krijg je die van Bravo ...
BF2: Diamond3d
pi_40274641
komt denk ik door mijn signature
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:06:43 #75
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40274646
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:17 schreef jpjedi het volgende:
@Postman.

Was lachen die potjes DTM. Maar je kan beter een kart nemen met bullbar. . Ben je gvd net begonnen en komt Postman eventjes in je rug zeilen na een inschattingsfoutje voor de bocht. Mijn wagen naar zijn grootjes en nog een penalty aan mijn broek ook. Ding wilde alleen maar rechtsaf.

Vandaar dat je zo goed was op de ovaal met een truck..is meer jou stijl.
Ach op Spa ownde ik jullie wel semi-hard. Ik heb een beetje het probleem dat ik het eerste rondje even moet wennen en als dan de eerste bocht meteen een haarspeld bocht is dan wil ik nog wel eens een andere auto raken Scheelt weer een heel stuk remweg voor mij

Ik begin het sturen nu een beetje door te krijgen en ik heb hem nu weer op automatisch schakelen staan aangezien het handmatig schakelen ruk was. Als ik naar zijn 5 schakelde dan schakelde hij hem soms automatisch een tel later naar de 6 en mis ik ineens me trekkracht
Nadeel aan automatisch schakelen is dat je veel makkelijker in een slip blijft dan bij handmatig schakelen. Met die kart bleef ik het gehele rondje in een slip hangen

Misschien van het weekend weer een paar rondjes gassen als afwisseling op BF2:SF
2de in de Tour de BoF!
pi_40274903
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit weekend ga ik Timminater inhalen
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.

foutje

[ Bericht 4% gewijzigd door Timminater op 28-07-2006 16:26:58 ]
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_40275137
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:

[..]

zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.
Kan het niet zo :p punisher op het forum dus graag
pi_40275306
quote:

[..]

Tim kleine aanvulling. de adminlijst heb je op mail.. Er zijn verder geen admins
Altijd blijven lachen!!
pi_40275464
quote:

[..]

foutje
ik had je bijna toegevoegt
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_40275761
escape, indien je dit leest effe account aanmaken op www.bandoffokkers.nl
en ik weet niet wie er in de evenementencommissie zitten, want deze moet ik ook instellen.
Ctrl + W
pi_40275976
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Timminater het volgende:
escape, indien je dit leest effe account aanmaken op www.bandoffokkers.nl
en ik weet niet wie er in de evenementencommissie zitten, want deze moet ik ook instellen.
done, He Tim stort je ook een donatie?
pi_40276114
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:

[..]

done, He Tim stort je ook een donatie?
isgoed, zal zo effe overmaken, heb je info voor me ?
doe ik het meteen effe, anders volgende week.
Ctrl + W
pi_40276552
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

heb ik nog een vraag over:

iedereen kent "E=MC2" naar mijn weten wordt dit ook wel de relativiteitstheorie van einstein genoemd. maar deze formule heeft te maken met energie. waarom is dit dan de relativiteitstheorie? relativiteit is toch iets anders dan energie en massa's in het kwadraat

niet dat ik hier erg in geinteresseerd ben, maar oppervlakkig vind ik het wel leuk om er iets van af te weten, in idergeval de defenities van deze 2 verschillende (?) dingen
tijd is relatief en daarom alles wat daar mee te maken heeft.
energie is gewoon een verbruik per tijdseenheid
pi_40276921
hallo boffers

ben weer terug van een geweldige vakantie in duitsland, alleen ga morge met timminater weer terug voor een week dus je zult me aankomende week niet zien spelen.

mijn donatie wordt overgemaakt door timminater en de rest regel ik wel met hem dus dat zal ook wel deze week gestort worden denk ik.

srry voor de admins dat ik zolaat gereageerd heb op veschillende mail dit ivm mijn vakantie

ik wens jullie allemaal nog een prettige vakantie en see u next week on the battlefield eindelijk
pi_40277260
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef drbravo het volgende:
hallo boffers

ben weer terug van een geweldige vakantie in duitsland, alleen ga morge met timminater weer terug voor een week dus je zult me aankomende week niet zien spelen.

mijn donatie wordt overgemaakt door timminater en de rest regel ik wel met hem dus dat zal ook wel deze week gestort worden denk ik.

srry voor de admins dat ik zolaat gereageerd heb op veschillende mail dit ivm mijn vakantie

ik wens jullie allemaal nog een prettige vakantie en see u next week on the battlefield eindelijk
in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.
heb je rekeningnummer voor me ??? rekeningnummer heb ik maar mijn rabobank telebankieren zeikt over dat het een postbanknummer is, klopt dat ?? want dan maak ik nu over.
Ctrl + W
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:30:11 #86
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40277294
BoF site weer down?
SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Friday 28th 2006f July 2006 05:23:18 PM
pi_40277503
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef egg-bird het volgende:
BoF site weer down?
SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Friday 28th 2006f July 2006 05:23:18 PM
nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.
Ctrl + W
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:47:02 #88
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40277689
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Timminater het volgende:

[..]

nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.
alrighty then
pi_40277690
nou issue is zeer waarschijnlijk niet me videokaart. in singleplayer totaal geen freezes en daar draai ik alles op max!

dus nu maar weer formatteren
pi_40277806
tvp

en bedankt niels

Narf!
pi_40278323
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef Timminater het volgende:

[..]

in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.
heb je rekeningnummer voor me ??? rekeningnummer heb ik maar mijn rabobank telebankieren zeikt over dat het een postbanknummer is, klopt dat ?? want dan maak ik nu over.
iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondag
Ctrl + W
pi_40278351
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Timminater het volgende:

[..]

iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondag
is een postbank nummer ja

N, Cornelisen
Boekel
Narf!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:18:00 #93
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40278459
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

is een postbank nummer ja

N, Cornelisen
Boekel
bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodig
pi_40278597
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef egg-bird het volgende:

[..]

bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodig
Ctrl + W
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:25:46 #95
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40278678
haha ja hebben ze goed geregeld. techniek van tegenwoordig
pi_40278819
dat is zover ik weet bij alle banken die p ervoor..
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:33:09 #97
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40278837
hehe de p wel maar de plaatsnaam niet. boeren he
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:43:25 #98
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40279082
kunnen deze gegevens ook niet op t forum gezet worden?
Hieronder zal je een schema vinden voor de aankomende tijd wat de server betreft.

29 en 30 juli Special Forces weekend

5 en 6 augustus Zaterdag BF2 Vanilla en Zondag Armoured Fury/Euro Forces

12 en 13 augustus BF2 Vanilla weekend

19 en 20 augustus Special Forces weekend

26 en 27 augustus BF2 Vanilla weekend

2 en 3 september Special Forces weekend
pi_40279427
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
hoeveel bf2 servers heeft publicservers draaien? ben ik wel benieuwd naar
5 Bf2 servers hebben ze.
http://www.publicservers.nl/ip.php