zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoorquote:
Kan het niet zo :p punisher op het forum dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.
Timquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
zit komende week in duitsland, morgenvroeg vertrekken, dus ik haal je de week erop wel weer inj met gemak hoor
daarnaast, de mensen die admin willen woreden, ik ben tot vanavond op MSN (timminater at hotmail.com), admin gedeelte heb ik aangemaakt (voor zover ik wist hoe het in elkaar zat) dus access kun je vandaag nog van mij krijgen, anders moet je via ursel regelen.
ik had je bijna toegevoegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
foutje![]()
done, He Tim stort je ook een donatie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Timminater het volgende:
escape, indien je dit leest effe account aanmaken op www.bandoffokkers.nl
en ik weet niet wie er in de evenementencommissie zitten, want deze moet ik ook instellen.
isgoed, zal zo effe overmaken, heb je info voor me ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
done, He Tim stort je ook een donatie?
tijd is relatief en daarom alles wat daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb ik nog een vraag over:
iedereen kent "E=MC2" naar mijn weten wordt dit ook wel de relativiteitstheorie van einstein genoemd. maar deze formule heeft te maken met energie. waarom is dit dan de relativiteitstheorie? relativiteit is toch iets anders dan energie en massa's in het kwadraat![]()
niet dat ik hier erg in geinteresseerd ben, maar oppervlakkig vind ik het wel leuk om er iets van af te weten, in idergeval de defenities van deze 2 verschillende (?) dingen
in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef drbravo het volgende:
hallo boffers
ben weer terug van een geweldige vakantie in duitsland, alleen ga morge met timminater weer terug voor een week dus je zult me aankomende week niet zien spelen.
mijn donatie wordt overgemaakt door timminater en de rest regel ik wel met hem dus dat zal ook wel deze week gestort worden denk ik.
srry voor de admins dat ik zolaat gereageerd heb op veschillende mail dit ivm mijn vakantie
ik wens jullie allemaal nog een prettige vakantie en see u next week on the battlefieldeindelijk
nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef egg-bird het volgende:
BoF site weer down?![]()
SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Friday 28th 2006f July 2006 05:23:18 PM
alrighty thenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Timminater het volgende:
[..]
nee das nou de geweldige mySQL server van pcextreme, komt binnenkort een update van, hoop dat ie dan beter word. maar voor nu zal mySQL soms effe wegvallen, herstelt zich ook weer in paar sec. hoor.
iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef Timminater het volgende:
[..]
in dat geval maak ik dus meteen 30 euro over.
heb je rekeningnummer voor me ??? rekeningnummer heb ik maar mijn rabobank telebankieren zeikt over dat het een postbanknummer is, klopt dat ?? want dan maak ik nu over.
is een postbank nummer jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Timminater het volgende:
[..]
iemand een oplossing voor me, want wil graag vandaag nog overmaken, anders word het volgende week zondag
bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
is een postbank nummer ja
N, Cornelisen
Boekel
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef egg-bird het volgende:
[..]
bij rabobank hoef je dus alleen een p ervoor te zetten en plaatsnaam is ook niet meer nodig
5 Bf2 servers hebben ze.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
hoeveel bf2 servers heeft publicservers draaien? ben ik wel benieuwd naar
dat zijn test ip'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
5 Bf2 servers hebben ze.
http://www.publicservers.nl/ip.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |