Dan kan die denk ik eerder beginnen met zijn opleiding en dus korter er tussenuit..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet steevast de telefoon lekker gaan opnemen met "ola, signori pizza's, wat mag het zijn?"
![]()
egypte is toch niet duur? september 5 nachten in New York denk dat ik daar 2 weken egypte voor kan boeken, maar ja kies ik zelf voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
nou klinkt wel verleidelijk eigenlijk maarja lijkt me geen goed plan. volgend jaar april 2 weken naar egypte dus kan de knaken goed gebruiken zeg maar
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san franciscoquote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hou het voorlopig bij Canada
Volgend jaar naar Noorwegen, misschien met een zeilboot mee.
Jaar daarna misschien USA, maar dat weet ik nog niet.Er kan in de tussentijd nog veel veranderen.
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
homoooquote:
dacht ik ook al... klikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=&showtopic=9&view=findpost&p=190quote:
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mijquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is [BoF]Cerebro0?
En het is alweer een belgische homo!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heeft vanmiddag lang op TS gezeten met Chiel en mij
quote:
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouverquote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga volgend jaar juli ook naar vancouver & san francisco![]()
meeten?![]()
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
als je me dr nummer geeft zal ik de hartelijke groeten overbrengenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[..]
mag ik mee? heb nog een neukertje daar in vancouver
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Incolumis het volgende:
oh btw kunnen we op het laadscherm nog een regeltje plakken?
No Recruiting on our server
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
is die opblaaspop hier in nederland niet te krijgen dan?
goed gedaan voor een postbode!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet jij of ik daar heel lang blijven, aangezien ik over 3 weken naar Vancouver ga en mijn planning wat betreft USA is 2008![]()
2007 wil ik toch graag Noorwegen bekijken, ach wie weet ga ik 2x op vakantie volgend jaar![]()
Ik hoop mee te kunnen doen maar ik moet nog wel een goed WiFi netwerk hebben. Lijkt of m'n reguliere ook niet zo super werkt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Suikermais het volgende:
Wordt er nog geraced vanavond ?
De bloedvorm is er nog steeds.....
Doet het weer!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Mr_Baus het volgende:
het clan forum ligt eruit ?
Ach ik kan besparen op de reiskosten, aangezien ik zelf kan vliegenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed gedaan voor een postbode!![]()
canada, (paar plekken van) USA en scandinavie zijn prachtig!!
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekut met dat forum dan..![]()
Ligt dat nou aan de webserver van PCextreme?
Dit krijg je om de 5 minuten.quote:SQL error: Lost connection to MySQL server during query
SQL error code:
Date: Monday 31st 2006f July 2006 10:43:50 PM
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
nee heb ik ook..heel de tijd een sql error ... Frank is weer terug zeker?![]()
Beterschap Liesje !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |