Uiteraard plaats ik elke uitkomst hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Interessant. En je ogen zijn het meest betrouwbaar natuurlijkBen zeer benieuwd
![]()
Briljant dit, je bent mijn held van de dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
Alles wat de omgeving op een of andere manier meet kun je gebruiken. Bijvoorbeeld een thermometer, kompas, barometer etc.
Dat lees ik ook net op onderstaande sites, maar dat is wel voor de hand liggend.
Misschien staan er nog wat tips bij
Ghost Hunting Equipment
Ghost Hunting Equipment 2
Een EMF Detector waar ik dankzij Northernstar net achterkwam.. ook goed plan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:44 schreef mazaru het volgende:
Zo'n apparaat wat statische electriciteit kan meten in de lucht.
JIj mag ook mee, sowieso makkelijker met al die apparatuur en een stuk 'geruststellender' want ik ben er bijna van overtuigd dat we met die camera's poltergeist 4 gaan maken ook al ben ik niet bang ingesteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:45 schreef duivelinnetje het volgende:
Mag ik mee????
Ja 80% zeker dat het deze zondag is, en zo niet wordt het volgende week zondag. Nogmaals als je serieus mee wilt doen en ik bedoel echt SERIEUS, voeg me dan even toe op MSN? want ik ga geen locaties hier op FOK! toevoegen snap je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Je bedoelt dus as zondag? De 30e juli? Want het lijkt mij serieus interessant. En waar om 10.00 uur verzamelen?
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maak er een audioverslag van wat we kunnen terugluisteren
Nogmaals toppiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.
Ik zal mijn diepere bedoeling achter dit projectje toelichten. Mocht dit nou gaan lukken (en ik geef heus niet op na 1x), dan wil ik een bedrijf/stichting/groep oprichten die dit soort gevallen in Nederland documenteert. Oftewel gewoon keihard bewijs verzamelen.quote:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het vier uur 's nachts.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:06 schreef B00STER het volgende:
hahaha of iedereen slaapt ineens of iedereen vindt het toch nét iets te eng worden nu.
Nou ik zei al Lelystad, maar geeft niet tis laatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het vier uur 's nachts.
Helaas kan ik sowieso niet maar ik verwacht dat er best wel mensen meewillen. Wat dat betreft zit je hier wel goed.
*met belangstelling volgen gaat
Komt goed uit. tis pas zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:22 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Morgen heb ik dingen te doen.
Wil wel mee, lijkt me stoer.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:29 schreef BrUnEtjAh het volgende:
tvp... lelystad is te ver voor mij...
Hier zou ik idd even op letten, soms willen mensen zo graag dingen zien, dat je spontaan dingen gaat verbeelden.quote:verder zou ik je zwager zo rustig mogelijk proberen te houden zodat hij niet dingen gaat zien die er niet zijn...
wat ook weer doorwerkt bij jezelfquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:00 schreef diomedes het volgende:
[..]
Hier zou ik idd even op letten, soms willen mensen zo graag dingen zien, dat je spontaan dingen gaat verbeelden.
Rightquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Interessant. En je ogen zijn het meest betrouwbaar natuurlijk
ik denk als je dat geloofd dat je dan eerder moet kijken naar de kans dat personen die er gevoellig voor zijn dingen zien die er niet zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Vedradorr het volgende:
heel vet dit ik hoop dat je wat vind en het ook kan laten zien/horen hier in het topic.
wat het beste is om mee te nemen is iemand die er gevoelig voor is als je te sceptisch bent zal je waarschijnlijk niets opmerken.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Vedradorr het volgende:
heel vet dit ik hoop dat je wat vind en het ook kan laten zien/horen hier in het topic.
wat het beste is om mee te nemen is iemand die er gevoelig voor is als je te sceptisch bent zal je waarschijnlijk niets opmerken.
Ja maar je begrijpt dat de eigenaar van dat restaurant dat niet zo geweldig zou vinden, tis nou niet echt de positiefste reclame die je kunt hebben voor je zaakquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:12 schreef Gebleekte het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om mee te gaandan ben ik na het 1e piepje van de deur binnen 2 seconden weg
Toch zou ik wel willen weten welk restaurant het betreft![]()
Het idee van de handhelds, hoe stom misschien ook, was ergens achteraan rennen mocht dat nodig zijn Maar bedankt voor de andere tips.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je het goed wil doen regel je 4 a 5 cams idd die je netjes opstelt in het restaurant... verder zou ik gaan voor 4 a 5 aparte geluidsbronnen ( analoge en digitale tape recorders) zorgen dat het goed leeg is.
verder zou ik een zaklampen en walky's meenemen. verder zou ik je zwager zo rustig mogelijk proberen te houden zodat hij niet dingen gaat zien die er niet zijn...
waar ga je de handhelds voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het idee van de handhelds, hoe stom misschien ook, was ergens achteraan rennen mocht dat nodig zijn Maar bedankt voor de andere tips.
Ja sorry op mijn werk noemen we dat handhelds haha, maar ik snap de verwarring.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owww handcams!
sorry als ik het woord handhelds hoor dan denk ik aan Ipaq's enzo
http://images.google.nl/images?q=handheld&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
keep us postedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja sorry op mijn werk noemen we dat handhelds haha, maar ik snap de verwarring.
quote:
Of erger, bevallende geesten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
dus geen "in de volgende ronde maken we bekend welk spook er is weggestemd door het publiek".
De kijkers kunnen nu stemmen! Sms naar nummer 1337 en kies daar de geest die weg moet!
Das waar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt dat de eigenaar van dat restaurant dat niet zo geweldig zou vinden, tis nou niet echt de positiefste reclame die je kunt hebben voor je zaak
Nou 1 afslag verder op de A6, maar misschien blijkt uit de foto's en films wel genoeg voor je TZT.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Das waar?![]()
Maar het is in Almere? Daar ken ik toch geen tent dus 't maakt niet uit![]()
Is op zich wel praktisch, je kan zo zien of het wurm goed ligt, of het een jongetje of meisje is etc.quote:
hahaha, alhoewel ik de titel goed gevonden vind, wil ik juist iets heel serieus doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is op zich wel praktisch, je kan zo zien of het wurm goed ligt, of het een jongetje of meisje is etc.
Maar als ik het goed begrijp ga je dus een parodie maken op "Herrie in de keuken"?
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Eltonno het volgende:
Hmmm normaliter geloof ik niet in spoken e.d. Maar di begint toch wel interressant te worden, dus ik geef jullie een kans me te overtuigen...
Alleen maar "tvp" vond ik zo afgezaagd
Halfgare steaks die doorbakken waren besteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:17 schreef B00STER het volgende:
Rondvliegende biervusten, gillende mensen etc.
Dat was ook mijn eerste reactie haha.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef fotoloog het volgende:
Rondvliegende bierfusten... stuur ze ff naar Weesp !![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef fotoloog het volgende:
Rondvliegende bierfusten... stuur ze ff naar Weesp !![]()
Ik ben absoluut niet bang, gewoon anxious. mijn zwager however dat weet ik zo net nog niet hahaha.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef mazaru het volgende:
Niet gillend wegrennen als er wat gebeurt hoor, gewoon door blijven filmen.
Spoken kunnen je haast nooit echt pijn doen
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:37 schreef B00STER het volgende:
ETA 1 day mensen. De apparatuur staat klaar, zwager staat, desalniettemin trillend klaar, en dan gaan we.
Zondagavond 10 uur trekken we het pand in, sluiten ons in, maandagochtend 8 uur komen we er met hopelijk ladingen bewijs weer naar buiten.
En goed nieuws, waarschijnlijk heb ik daar een internetverbinding dus kan ik live updates regelen!! of me dat me de media lukt weet ik niet, maar in ieder geval tekstueel.
*enthousiast is*
Zal wel een pannekoeken huis zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????
Iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:15 schreef whosvegas het volgende:
tvp, ik geloof er niet in, maar ik ben wel benieuwd of ze iets gaan vinden
En kom niet met plaatjes van 'orbs' aanzetten, want dat zijn gewoon stofdeeltje, waar het licht op een bepaalde manier op schijnt.
volgens mij word je morgen gigantisch in de maling genomen door je zwagerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet bang, gewoon anxious. mijn zwager however dat weet ik zo net nog niet hahaha.
MAar ik heb 'r zin 'an
Zonnnnnnnndag vriendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????
aha good luck matequote:
Ouija bord bedoel je en dan moet je je sessie wel goed afsluiten want ik zag gisteren op TV dat als je dat niet doet er een demon in deze wereld kan blijven steken.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef deGVR het volgende:
Misschien moet je ook een Oujji-bord (hoe schrijf je dat?) meenemen.
Als er geesten zijn die willen communiceren geef je ze daarmee direct een handig middel.
(zoiets als een flesje wijn meenemen bij nog-levenden)
En die komt er!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef diomedes het volgende:
Er was niets zaterdagnacht, het zou zondag zijn.
Of je leest gewoon vanaf je laatst gelezen post![]()
Anyway. Jammer dat 2 van die moddergooiers de boel verziekt hebben, ik kijk in iedergeval uit naar de volgende poging.
En heb je gelijk in, en dit is het laatste wat ik erover zeg, voor ie hier weer verder gaat. Het topic is gesloten en op mijn eigen verzoek. Niet lullig tegen jou bedoeld hoor, maar ik had een 'zwak' moment, schreef het en besloot het te delen. Eerste én laatste keer.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef mazaru het volgende:
Je moet dat soort reakties maar zien als een les.
Als er iets is wat je echt diep van binnen raakt, maak er dan nooit een topic over op Fok, of op wat voor ander forum dan ook.
Praat er met vrienden en familie over, maar geef je hier niet bloot.
Sommige mensen hebben nou eenmaal te weinig levenservaring om zich in dat soort situaties in te leven.
De reakties die je kreeg in dat topic, strooiden alleen maar zout in je wond.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.![]()
Gewoon een volgende keer hier doen, zoals je ziet leven mensen hier met je meequote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
En heb je gelijk in, en dit is het laatste wat ik erover zeg, voor ie hier weer verder gaat. Het topic is gesloten en op mijn eigen verzoek. Niet lullig tegen jou bedoeld hoor, maar ik had een 'zwak' moment, schreef het en besloot het te delen. Eerste én laatste keer.
Voeg me liever tussen de doden, stuk vriendelijker(op users als jij na natuurlijk! bedankt voor de steun)
Dat vind ik lief, maar dit is nou niet het eerste forum waar ik aan dacht gezien het onderwerp. Alhoewel nu je het zegt, het me natuurlijk veel duidelijker is dat mensen er hier inderdaad meer voor open staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gewoon een volgende keer hier doen, zoals je ziet leven mensen hier met je mee![]()
hey daar hebben we de gastheerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Booster dit is een puberforum voornamelijk, met puber reactie's
Dit? of psychologie? want persoonlijk word ik hier fijner behandeld met mijn 29 jaar dan in dat andere forum.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Booster dit is een puberforum voornamelijk, met puber reactie's
Ik bedoelde dit meer algemeen,niet specifiek dit gedeelte dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit? of psychologie? want persoonlijk word ik hier fijner behandeld met mijn 29 jaar dan in dat andere forum.
maar bij voorbaat, ik wil de discussie niet opnieuw beginnen, de vorige heeft me meer gesloopt dan ik ooit had gedacht dat een stom internetforum (met alle respect) kon veroorzaken.
ach ik heb er veel aangehad in het verleden en nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit meer algemeen,niet specifiek dit gedeelte dus
Ga eens langs een opticiën, ik gok zelf een -drietje. dan is het net zo wazig dat je het grote geheel niet zietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef kibber het volgende:
wazig gebeuren...
Zegt dat wat over jou of over je broertjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:19 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
ik ben idd zo'n type'tje dat al schrikt als mijn broer uit de badkamer komt!
Dappere, onderzoek moet onpartijdig en onafhankelijk zijn. Jij gaat er al in met een mening en wil daar 'bewijs' bij verzamelen. Nog sterker... als je je bewijs eenmaal hebt, heb je al grootse plannen voor de toekomst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:48 schreef B00STER het volgende:
Ik zal mijn diepere bedoeling achter dit projectje toelichten. Mocht dit nou gaan lukken (en ik geef heus niet op na 1x), dan wil ik een bedrijf/stichting/groep oprichten die dit soort gevallen in Nederland documenteert. Oftewel gewoon keihard bewijs verzamelen.
Daar subsidie voor zoeken.
Daar zoek in dan tzt een groepje mensen voor die daar én de tijd en de professie voor hebben. Technici (daar ben ik er dus 1 van) Helderzienden op verschillende vlakken, maar ook skeptici. Een soort 'Ghostbusters'.
Dit wil ik al heel lang, maar heb nu besloten het te gaan doen, dus als er mensen zijn die zich aangesproken voelen op bovenstaand verhaal, meld je! hier in dit topic, via mijn e-mail of msn in mijn profiel en we kijken wat we gaan doen.
Maak je geen zorgen, ik heb ook een fulltime baan, dus daar zullen de tijden netjes op worden aangepast.
Dus who's with me?
Absolutely.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef whosvegas het volgende:
Gaat onze gostbuster aankomende zondag nog een poging wagen
zondag toch pas?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:11 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt al wat gefilmd? Omg dit is mijn hardste tvp die ik er in mijn tot nu toe korte carriere uitgeknald heb.
Dan ga ik er fysiek een nacht zitten ja, woensdag overdag heb ik er al 3 'webcam' achtige camera's geplaatst en wat neumanns en de uitkomst daarvan 24/7 laten opnemen hier vanaf mijn computer.quote:
Echt fijn dat je er moreel bij bent, dat meen ik. Maar zouden er ook mensen kunnen reageren met een uitleg van wat ik hier hoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:54 schreef endr0me het volgende:
tvp
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:23 schreef got.rice het volgende:
tvp = terug vind post, topic komt dan in je myat te staan zodat je hem makkelijker kan terugvinden
Wat is dat precies voor geluidsbestand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurt
Oh echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Enne...Hoop alleen niet dat je ons in de maling neemt net als dat stel (hoe heet dat topic ook weer) met dat verhaal over die plek in een bos ergens vlak bij België, waar geheimzinnige kabels lagen, hekken omheen stonden en wagens af en aan reden....Was toen helemaal in de ban en zwaar teleurgesteld toen bleek dat het niet echt was!!!
Gewoon... verfieren en uitzoeken. Dan blijkt vaak dat er niets is of dat er weer eens wat gewone 'feiten' worden verdraaid, aangedikt en opgeklopt. Wat gingen jullie ook al weer doen in dat restaurant ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Veroniek het volgende:
Oh echt?![]()
Hoe zijn ze erachter gekomen dat het niet waar was?
Anders lees je het topic even, dan weet je het meteenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Circle het volgende:
[..]
Wat gingen jullie ook al weer doen in dat restaurant ?
Heb ik al twee keer gedaan, maar ik zie de doelstelling langzaamaan veranderen. Het begon eerst met [mijn woorden] onderzoeken of spoken bestaan en het is nu al geevolueerd tot 'we gaan wat spoken interviewen'. Daartussen zitten nogal wat stappen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even, dan weet je het meteen
Ik ben dan wel geen geluidstechnicus maar heb de laatste jaren al heel wat geluidsopname's gehoord, versterkt en niet versterkt, en inderdaad kon ik ook bij de meeste niets ontdekken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef Circle het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gedaan, maar ik zie de doelstelling langzaamaan veranderen. Het begon eerst met [mijn woorden] onderzoeken of spoken bestaan en het is nu al geevolueerd tot 'we gaan wat spoken interviewen'. Daartussen zitten nogal wat stappen.
Het geluidsfragment begint een soort doelredenering te worden. Er wordt voorbij gegaan aan de mogelijke oorzaken en er wordt meteen een spook tegenaangegooid. Voor een professionele geluidsman had ik iets meer deskundigheid verwacht. De meeste 'natuurlijke' signalen hebben een ruiskomponent en die is normaalgesproken niet te horen als je signaal op zich voldoende sterk is.Als je geen signaal hebt, kan je natuurlijk blijven versterken, net zolang tot je de ruis aan het opblazen bent. Ruis bestaat uit random signaalfluctuaties en als je maar lang genoeg bljift versterken en naar de ruis kijkt, kom je vanzelf fragmentjes tegen die altijd wel ergens op lijken. Booster heeft dit gedaan, gooit een balletje op en wacht tot iemand hem inkopt met 'het lijkt wel een huilende vrouw'. Ja natuurlijk, als je maar lang genoeg wacht kan je alles wat je maar wilt horen.
Bij de discussie over de bijbelcode heeft ooit iemand een opmerking gemaakt dat er altijd een kans is (hoewel klein) dat een chimpansee met een typemachine het boek 'Oorlog en Vrede' weet te schrijven. Als je maar genoeg random events hebt (dus ruis) zal er af en toe iets dat lijkt op iets zinnigs naar voren komen.
Ik heb het fragment nog niet gehoord, daar kan ik niets op zeggen nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef Circle het volgende:
[..]
Bij de discussie over de bijbelcode heeft ooit iemand een opmerking gemaakt dat er altijd een kans is (hoewel klein) dat een chimpansee met een typemachine het boek 'Oorlog en Vrede' weet te schrijven. Als je maar genoeg random events hebt (dus ruis) zal er af en toe iets dat lijkt op iets zinnigs naar voren komen.
Ho, ho... pas op... er is geen Circle kant in deze. Ik probeer alleen maar wat objectiever te krijgen wat er dan aan de hand is en hoe deze onderneming daar bewijs voor gaat verzamelen. Dat zegt iets over methoden maar niet over mogelijke uitkomsten. Wel heb ik mijn eigen persoonlijke mening over het bestaan van fenomenen enz, maar dat is hier helemaal niet relevant in dit topic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
TVP, ik heb het fragment nog niet gehoord, maar dat komt vanavond wel. Ben erg benieuwd, hoewel ik me voorlopig toch nog aan de kant van Circle schaar...ik heb nl ook het gevoel dat TS specifiek op zoek gaat naar iets ipv objectief daar gaat zitten (No offence TS!!), maar ik vind het toch interesting.
Ze hebben het later zelf in een post toegegeven dat het allemaal opzet was etc. Ze wilden geloof ik aantonen hoe makkelijk het is om mensen ergens in te laten geloven. Het verhaal zat, ik moet toegeven, erg geloofwaardig in elkaar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Veroniek het volgende:
Oh echt?![]()
Hoe zijn ze erachter gekomen dat het niet waar was?
Wat ik bedoel is dat dus dat TS met een 'ik ga wat vinden' instelling dit avontuur ingaat, terwijl jij het wat objectiever benaderd en stelt dat in het geposte geluidsfragment (dat ik nog niet gehoord heb) misschien wel helemaal niets te horen is, maar alleen wat te horen is voor diegene die dat 'wil' horen. In ieder geval, dat is wat ik destilleer uit jouw omschrijving over het versterken van ruis etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Circle het volgende:
[..]
Ho, ho... pas op... er is geen Circle kant in deze. Ik probeer alleen maar wat objectiever te krijgen wat er dan aan de hand is en hoe deze onderneming daar bewijs voor gaat verzamelen. Dat zegt iets over methoden maar niet over mogelijke uitkomsten. Wel heb ik mijn eigen persoonlijke mening over het bestaan van fenomenen enz, maar dat is hier helemaal niet relevant in dit topic.
...en ik ook!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
Zo bedoel ik het.
Dat zou ik nooit doen.. mijn plekje op FOK! is me wel iets meer waard hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ben erg benieuwd!! Heb hier geen geluidskaart (ben immers hard aan het werk...) maar ga vanavond beslist even luisteren (niet alleen in het donker natuurlijk!)
Enne...Hoop alleen niet dat je ons in de maling neemt net als dat stel (hoe heet dat topic ook weer) met dat verhaal over die plek in een bos ergens vlak bij België, waar geheimzinnige kabels lagen, hekken omheen stonden en wagens af en aan reden....Was toen helemaal in de ban en zwaar teleurgesteld toen bleek dat het niet echt was!!!
Ja, sterker nog, ik ben geluidstechnicus.. ik had het vast ook 'faken'. Maar wat schiet ik daar nou mee op? Ik bedoel als ik zondag nog meer vind, kun je op die manier alles wel teniet verklaren. Ik zeg nogmaals zelf al: Ik weet niet eens wat ik hoor. Je hebt mij niet horen beweren dat het een geest is, het is op z'n minst spooky te noemen en mij nog meer onderzoek waard.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef Circle het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gedaan, maar ik zie de doelstelling langzaamaan veranderen. Het begon eerst met [mijn woorden] onderzoeken of spoken bestaan en het is nu al geevolueerd tot 'we gaan wat spoken interviewen'. Daartussen zitten nogal wat stappen.
Het geluidsfragment begint een soort doelredenering te worden. Er wordt voorbij gegaan aan de mogelijke oorzaken en er wordt meteen een spook tegenaangegooid. Voor een professionele geluidsman had ik iets meer deskundigheid verwacht. De meeste 'natuurlijke' signalen hebben een ruiskomponent en die is normaalgesproken niet te horen als je signaal op zich voldoende sterk is.Als je geen signaal hebt, kan je natuurlijk blijven versterken, net zolang tot je de ruis aan het opblazen bent. Ruis bestaat uit random signaalfluctuaties en als je maar lang genoeg bljift versterken en naar de ruis kijkt, kom je vanzelf fragmentjes tegen die altijd wel ergens op lijken. Booster heeft dit gedaan, gooit een balletje op en wacht tot iemand hem inkopt met 'het lijkt wel een huilende vrouw'. Ja natuurlijk, als je maar lang genoeg wacht kan je alles wat je maar wilt horen.
Dat zou inderdaad ook allemaal kunnen. Nogmaals ik laat in het midden wat het is. Het viel me gewoon op. En daarvoor heb ik dit topic geopend. Ik zal alles wat ik als afwijkend bestempel hier posten ná zondag als ik het allemaal gecheckt heb en verwerkt, verwacht het dus niet maandagochtend om 10 uur hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net het fragment geluisterd.
Knap creepy!
Maar weet je zeker dat het niet de wind is die ergens door een kier heen blaast?
Dat wil ook wel eens enge effecten geven.
Alles is te faken op audio en video gebied tegenwoordig, maar daar heb ik niets over gezegd. Je hebt inderdaad niet beweerd dat het een geest is, maar je komt wel met de volgende stelling:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:08 schreef B00STER het volgende:
Ja, sterker nog, ik ben geluidstechnicus.. ik had het vast ook 'faken'. Maar wat schiet ik daar nou mee op? Ik bedoel als ik zondag nog meer vind, kun je op die manier alles wel teniet verklaren. Ik zeg nogmaals zelf al: Ik weet niet eens wat ik hoor. Je hebt mij niet horen beweren dat het een geest is, het is op z'n minst spooky te noemen en mij nog meer onderzoek waard.
Aangezien je geen man of vrouw hebt gezien is het dus gejammer van 'iets' dat geen man of vrouw is. Lijkt me redelijk veilig om aan te nemen dat je hier dus gewoon 'geest' mee bedoelt. Klopt dat ?quote:Ik ben niet verder gekomen dan een vorm van gejammer ofzo? Ik kan er niet eens uitkomen of het een man of vrouw is.
Daar heb je gelijk in, zoals mijn voorgaande post ook zegt, ja ik interpreteer het misschien wel zo. Ik dring het niemand op. Wat jij denkt dat het is dat laat ik aan jou over, vandaar de vraag. En misschien gaf ik mensen een idee idd door te zeggen wat ik er in dacht te horen, maar mijn geloof erin is nou eenmaal erg sterk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Circle het volgende:
[..]
Alles is te faken op audio en video gebied tegenwoordig, maar daar heb ik niets over gezegd. Je hebt inderdaad niet beweerd dat het een geest is, maar je komt wel met de volgende stelling:
[..]
Aangezien je geen man of vrouw hebt gezien is het dus gejammer van 'iets' dat geen man of vrouw is. Lijkt me redelijk veilig om aan te nemen dat je hier dus gewoon 'geest' mee bedoelt. Klopt dat ?
Verder kondig je een onderzoek aan, vraagt of er geinteresseerden meegaan, 'publiceert' al wat voorlopige vindingen (geluidsfragmentje), interpreteert dit meteen even als 'geest' (zie boven) en weigert nog iets te zeggen over je onderzoeks-aanpak. Vind je het dan echt raar dat mensen daar vragen bij hebben ? In mijn eerdere post heb ik je gevraagd naar een onderzoeksplan, hypothesen die je gaat onderzoeken, criteria die je gaat toepassen om te beslissen of het er wel of niet spookt etc. Daar is geen antwoord op gekomen. Ik kan dan alleen nog maar concluderen dat je niets gaat onderzoeken, maar alleen maar op sensatie-jacht gaat. Maar hier mag je natuurlijk anders over denken....
Let wel, ik heb dus nog steeds niets gezegd over of spoken bestaan of niet. Dat is hier voor mij niet aan de orde. Ik heb alleen vragen bij je aanpak. Veeg me dus niet meteen op de hoop 'skeptici', omdat je nog geen idee hebt hoe ik hier tegenover sta.
Uiteraard, zodra het er staat wel. Nu hangen er alleen wat microfoons he. plus 3 cameraatjes. Maar die zijn al helemaal niet betrouwbaar genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Dementor het volgende:
Kun je ook een foto maken van de opstelling van de apparatuur in het restaurant?
Haha ik zag meteen de 'Waar is Booster gebleven' topics al voor me. Ik kom heus wel weer thuisquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is inderdaad een vreemd geluid, ik kan me voorstellen dat mensen het op gejammer vinden lijken. Toch vind ik het ook wel geloofwaardig dat het de wind door een kier zou zijn.
En nog een geluid dat me te binnen schiet waar het op zou kunnen lijken: die microfoon staat toch niet naast een thermoskan o.i.d. hè?
Ik ben erg benieuwd waar je thuis komt maandag. (Als je nog thuiskomt tenminste...)
Is er verder nog iets bekend over de achtergrond van dat pand? Is het een oud of een nieuw pand? Zit of zat er een woonhuis boven of achter? Zijn er veel verbouweningen geweest? Zijn de leidingen e.d. up to date of verouderde zooi? (daar willen ook nog wel eens rare geluiden uit komen)
Hebben ze een rattenplaag?![]()
Nou ja, je snapt me wel, allerlei vragen die geluiden zouden kunnen verklaren.![]()
Hij zei "u"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga u hopelijk niet teleurstellen
Ik bedoelde overigens: Waar je mee thuiskomt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haha ik zag meteen de 'Waar is Booster gebleven' topics al voor me. Ik kom heus wel weer thuis![]()
Om je een idee te geven over die windtheorie, als je bedenkt hoeveel ik het geluid heb moeten versterken zou een windvlaag binnen een straal van 30 meter klinken als een straaljager. En Thermoskan, nee die hebben ze daar wel, maar mijn microfoons hangen (buiten het zicht van de klanten want anders gaan die ook denken) aan/in het plafond. Het zijn neumanss, dat zijn rondommicrofoons. oftewel ze nemen het geluid van 360 graden om zich heen op.
Om die reden kan ik ook niet zeggen wáár het geluid vandaan komt wat het makkelijker zou maken. Zondag plaats ik ook een aantal 416's. Dat zijn richtmicrofoons, dan wordt het al veel makkelijker. Daarnaast ben ik er ook zelf aanwezig met mijn flaporen natuurlijk
Maar daarnaast denk ik dat dit een EVP opname is. zie link hierna. Ik denk als ik dus ten tijde van dat geluid daar was geweest het zelf niet eens had kunnen horen. Ten tweede als het wel een 'live' geluid was, dan was het zo zacht dat ik het ook niet had kunnen horen denk ik.
EVP voor degenen die de film White Noise nog niet hebben gezien:
http://www.aaevp.com/
Over het restaurant zelf. Lelystad is nog maar 35 jaar oud, dus ouder dan dat kan het niet zijn. Het staat aan de rand van het water. Verder weet ik nog niets van dat restaurant dat zal ik zondag ook proberen te achterhalen.
Misschien wil lagen mijn verwachtingen qua geluidsfragemet wat hoog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
Ok,
nou voor alle trouwe aanhangers wil ik dan wel 1 file posten die mij op z'n minst allarmeerde.
Je moet hier goede oren voor hebben, maar ik ben geluidstechnicus, ik kan afwijkingen zien aan waveforms. Voor wie dat niets zegt boeit het ook niet, voor wie het wel wat zegt, beschrijft het de ruis die je hoort.
Ik heb deze geluidsopname ZO moeten versterken (denk maar aan the sixth sense en white noise) om het geluid wat ik in de waveform als afwijkend herkende hoorbaar te maken, dat de stilte deze ruis veroorzaakte.
Geloof me, er zit geen schrikeffect in dit mp3'tje, alleen een geluid wat mij genoeg 'bewijs' leverde om met nog meer motivatie er zondag een nacht te gaan zitten.
http://www.stagexs.nl/fokgp/gp1.mp3
Wees alleen gewaarschuwd, als je wel openstaat voor dit soort fenomenen, kan dit beangstigend zijn. Ik kreeg er kippevel van iig.
de opname die je hoort is van 3:14 's nachts exact, op 2 augustus. Nogmaals, ik moet al die bestanden later helemaal analyseren dus het duurt ff voor ik iets vind als er iets te vinden valt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef kleinvogelijn het volgende:
Heb hem net geluisterd, het klinkt inderdaad als een vervelende mug, maar het klinkt ook heel naar en als een soort pesterig kind. IHet gaf me in elk geval geen prettig gevoel, maar dat zal wel versterkt worden door het feit dat je de herkomst niet kan verklaren en het achterliggende verhaal!
Booster, wanneer heb je dit fragment opgenomen? (of heb ik ergens overheen gelezen)Was dit na sluitingstijd, of heb je hem 's nachts laten draaien, of is het restaurant ook een dag dicht en heb je het toen gedaan?
De eigenaar is een ik-geloof-er-best-wel-in-maar-wil-het-niet-weten-typ. Hij wil wel graag het resultaat weten, maar dat is denk ik meer om er eventueel reclame uit te kunnen halenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:32 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Wat vindt de eigenaar van de tent hier eigenlijk van? Of is je zwager de eigenaar?
Ik hoorde een huilend kindje bij het geluidsfragment, of een vrouw. Het zou zomaar een 2e Jammerende Jenny kunnen zijn. Ben trouwens erg benieuwd wat je zondag allemaal ontdekt!! Ik sta op zich wel open voor dit soort dingen.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Uiteraard, zodra het er staat wel. Nu hangen er alleen wat microfoons he. plus 3 cameraatjes. Maar die zijn al helemaal niet betrouwbaar genoeg.
En voor een foto van die paar microfoons ga ik niet helemaal die kant op. Maar zondagnacht kan ik waarschijnlijk wel een foto plaatsen als we daar zitten.
Heb ook besloten het bij mijn zwager en mezelf te houden, want anders zou het restaurant net zo vol zitten als overdag en dan hebben we er nog niets aan haha. Geloof me I'll keep you up to date!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Het liefst zou ik er een nachtje bij gaan zitten maar het is iets te ver.
Kijk, da´s tenminste een preciese locatie (LOL)quote:
B00STER en zn zwagerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:26 schreef roburt het volgende:
wie gaan er mee?
Beetje spelen met de EQ joh, die toon is net wat lager dan de ruis!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
Ok,
nou voor alle trouwe aanhangers wil ik dan wel 1 file posten die mij op z'n minst allarmeerde.
Je moet hier goede oren voor hebben, maar ik ben geluidstechnicus, ik kan afwijkingen zien aan waveforms. Voor wie dat niets zegt boeit het ook niet, voor wie het wel wat zegt, beschrijft het de ruis die je hoort.
Ik heb deze geluidsopname ZO moeten versterken (denk maar aan the sixth sense en white noise) om het geluid wat ik in de waveform als afwijkend herkende hoorbaar te maken, dat de stilte deze ruis veroorzaakte.
Geloof me, er zit geen schrikeffect in dit mp3'tje, alleen een geluid wat mij genoeg 'bewijs' leverde om met nog meer motivatie er zondag een nacht te gaan zitten.
http://www.stagexs.nl/fokgp/gp1.mp3
Wees alleen gewaarschuwd, als je wel openstaat voor dit soort fenomenen, kan dit beangstigend zijn. Ik kreeg er kippevel van iig.
Ik ben heul benieuwdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb ook besloten het bij mijn zwager en mezelf te houden, want anders zou het restaurant net zo vol zitten als overdag en dan hebben we er nog niets aan haha. Geloof me I'll keep you up to date!
Helemaal mee eens. Kan de TS geen info posten over de manier waarop dit resultaat tot stand is gekomen?quote:Het geluidsfragment begint een soort doelredenering te worden. Er wordt voorbij gegaan aan de mogelijke oorzaken en er wordt meteen een spook tegenaangegooid. Voor een professionele geluidsman had ik iets meer deskundigheid verwacht. De meeste 'natuurlijke' signalen hebben een ruiskomponent en die is normaalgesproken niet te horen als je signaal op zich voldoende sterk is.Als je geen signaal hebt, kan je natuurlijk blijven versterken, net zolang tot je de ruis aan het opblazen bent. Ruis bestaat uit random signaalfluctuaties en als je maar lang genoeg bljift versterken en naar de ruis kijkt, kom je vanzelf fragmentjes tegen die altijd wel ergens op lijken. Booster heeft dit gedaan, gooit een balletje op en wacht tot iemand hem inkopt met 'het lijkt wel een huilende vrouw'. Ja natuurlijk, als je maar lang genoeg wacht kan je alles wat je maar wilt horen.
Gaat allemaal digitaal tegenwoordig,vriend....quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:44 schreef roburt het volgende:
kijk je uit dat die vrouwtjes van de Hema niet schrikken als je de fotorolletjes laat ontwikkelen.![]()
*tiedie dudu tiedie dudu...quote:
Toch denk ik dat als je echt vreemde dingen wil waarnemen, je voor analoog moet gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Gaat allemaal digitaal tegenwoordig,vriend....
*wacht op live verslagquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*tiedie dudu tiedie dudu...
Spannend!!!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef roburt het volgende:
er klopt iets niet: Laatste bezoek: 7 uur, 9 minuten geleden
![]()
Valt wat voor te zeggen idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als je echt vreemde dingen wil waarnemen, je voor analoog moet gaan.
Begint dat nou al lol, ik ga vanavond pas, mag ik ook nog slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef roburt het volgende:
er klopt iets niet: Laatste bezoek: 7 uur, 9 minuten geleden
![]()
Op al die vragen heb ik in dit topic al een antwoord gegeven, als je de moeite niet neemt om je je in het hele topic te verdiepen, ga ik de moeite ook niet nemen het te herhalen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef RijstNatie het volgende:
dat geluid, is dat van een hele avond geluidopname? welk tijdstip? hoe kom je er aan, want je ging toch pas vandaag?
ja zeg, dan neemt ie maar een lading ibuprofen mee ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op al die vragen heb ik in dit topic al een antwoord gegeven, als je de moeite niet neemt om je je in het hele topic te verdiepen, ga ik de moeite ook niet nemen het te herhalen.
Anyway, wat wel belangrijk is.
Mijn schoonmoeder belde net dat mijn zwager ziek (lees: kater) op bed ligt. Ik ga nu de beheerder van het restaurant dus even bellen of ik als dat nodig blijkt, alleen daar een nacht mag zitten want de eigenlijke afspraak is dat hij erbij is omdat hij daar onder contract staat (wegens aansprakelijkheid ofzo). Wel fijn dat die klojo zich half lam zuipt als ie weet dat we dit gaan doen vandaagmaar ik hou jullie up to date.
precies, 1 week uitstel is tot daar aan toe, 2 weken accepteren wij nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:56 schreef ruby het volgende:
Die kater is vanavond wel over dus je zwager moet gewoon meegaan. Simpel.![]()
Als het goed is met z'n zwager. Maar die heeft nu dus een katerquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
En je gaat er alleen zitten?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus... Dan gaat die gast toch fijn verder zijn roes uitslapen in dat restaurant... Aan de andere kant, als iemand aan mij met m'n brakke hoofd kwam vragen of ik mee op spokenjacht ging zou ik ook zeggen dat hij op moest rotten...
Als dat mocht wel ja, ik zit hier al 2 weken op te wachten... ik zit met letterlijk duizenden euro's aan geleende apparatuur van mijn werk (ook al een week die beginnen langzaam ongeduldig te worden).. en heb een dag vrij genomen van mijn werk (morgen), die ik al een week verschoven had ivm het niet doorgaan vorige week...quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
En je gaat er alleen zitten?
sja, het begint zolangzamerhand idd wel op een nepverhaal te lijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als dat mocht wel ja, ik zit hier al 2 weken op te wachten... ik zit met letterlijk duizenden euro's aan geleende apparatuur van mijn werk (ook al een week die beginnen langzaam ongeduldig te worden).. en heb een dag vrij genomen van mijn werk (morgen), die ik al een week verschoven had ivm het niet doorgaan vorige week...
Nu wil de eigenaar mij onder het mom van aansprakelijkheid niet toelaten zonder iemand die in dienst is van het bedrijf. Hijzelf wil niet mee, had ik al aangeboden, en mijn zwager die ligt dus nog steeds voor pampus.. Ik ben op dit moment echt furieus... want het wachten is nu op de 'hoax' en 'bullshit' replies (en begrijpelijk overigens.![]()
![]()
![]()
Ik ga nogmaals mijn schoonmoeder vragen 3 liter koffie in z'n mik te douwen maar het ziet er naar uit dat ik het wéééér moet verplaatsen![]()
Mijn excuses alvast... ik weet dat jullie er ook op zitten te wachten.![]()
en over 3 weken heb je weer een goedkope smoes, en oer 5 weken weer. het lijkt me veel zinniger om deze dicht te gooien en weer te openen als je met bewijs komt.quote:
Dat dacht ik ook, dit is al het zoveelste topic met zo'n onderwerp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sja, het begint zolangzamerhand idd wel op een nepverhaal te lijken![]()
Nogmaals, ik begrijp de reacties. Maar gooi hem dan idd maar dicht en dan hou ik het volgende week óf voor me, óf ik deel het pas wanneer ik klaar ben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dit is al het zoveelste topic met zo'n onderwerp.
Doe maar nietquote:Maar gooi hem dan idd maar dicht
Yep, openhouden, we wachten gewoon geduldig afquote:
Denk dat het in geval van schade dat toch net niet gaat. Ook heb je het probleem met de sleutel en het alarm.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja wat moet je hier nou van denken
Het geluid lijkt op een mug ofzo, en je kan toch tegen die eigenaar zeggen dat je met zn 2en gaat?
En dan alleen gaan.
Vind ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef diomedes het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Ondertussen kunnen we hier fijn verder over praten en discusieren tot dat jij weer een nieuwe afspraak maakt.
Als mensen je niet geloven en/of ze zien dit als een hoax dan negeren ze zelf dit topic maar.
Een nieuw topic maken als je bewijs hebt, zou ik wel eens over het hoofd kunnen zien, en deze heb ik nu in mijn favoriten staan. Dus doe maar niet![]()
Ik zou zeggen houd ons up-to-date met geluids fragmenten en de status en verder zullen we geduldig af moeten wachten.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nu wil de eigenaar mij onder het mom van aansprakelijkheid niet toelaten zonder iemand die in dienst is van het bedrijf. Hijzelf wil niet mee, had ik al aangeboden, en mijn zwager die ligt dus nog steeds voor pampus.. Ik ben op dit moment echt furieus...
Ok, doei, maar kom dan hier niet weer terug ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 06:59 schreef fruitig het volgende:
Wel eens gehoord van een spanningsboog?
Spanning groeit altijd naar een hoogtepunt waarna het afdalen begint.
Ik ben inmiddels, met jou verhalen, bij een dieptepunt beland!
Daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:
Ik zal met jou es cammen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef -Lotte- het volgende:
Hang er een webcam neer... dan gaan we een nachtje met zijn allen cammen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Joh je zwager heeft geprobeerd zich moed in te drinken maar dat is dus niet gelukt
Ik hoop zo deze zondag...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Pido het volgende:
En nu? Wanneer nu?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef FunnyValentine het volgende:
Booster is zelf aant terugkrabbelen
Yep, had je post al gezien. Jammer, hoopte wel op een iets spectaculairder vervolg. Wie weet ...quote:
Misschien heeft hij ook wel een sociaal leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Een heel groot lulverhaal, van de hele booster verneem je niks meer.
Ik geloofde hem ook nog haast.
6 dagen geleden heeft ie voor t laatst gepost, er zou toch niets gebeurd zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel een sociaal leven.
Laten we nou gewoon afwachten tot morgen.
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geledenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
6 dagen geleden heeft ie voor t laatst gepost, er zou toch niets gebeurd zijn?
Oh gelukkig dat scheelt weer drie dagen verdwijningquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geleden
Misschien is die zijn apparatuur aan het uitproberen
Maar dat zal jou een worst zijn toch?quote:Whehe wat een bullshit
En dan nog zeggen dat het niet spookt bij BOOSTER.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geleden
Misschien is die zijn apparatuur aan het uitproberen
Ik heb hier buiten het feit dat ik een aantal dagen van internet afgesloten ben geweest weinig aan toe te voegen. Het zal komen, maar uit voorzichtigheid gezien afgelopen 2 keer ben ik iets discreterquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:34 schreef diomedes het volgende:
De kans is natuurlijk erg aanwezig dat Booster geen beloftes doet, omdat hij de laatste niet kon nakomen BUITEN zijn schuld.
(daar ga ik in ieder geval voorlopig lekker van uit)
Misschien wacht hij daarom met posten tot hij daadwerkelijk is geweest om vervelende posts te ontwijken.
Mocht dit allemaal niet zo zijn en hij werkelijk de benen neemt na ons zeer nieuwsgierig gemaakt te hebben dan zal dit topic vanzelf dood bloeden en moeten we maar wachten tot de volgende opstaat en zo'n project zou willen beginnen![]()
Ik hoop in ieder geval dat dit topic iemand doet motiveren om dat te doen, helaas zal ik dit zelf niet zijn.
Welke Ghostbustersquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb hier buiten het feit dat ik een aantal dagen van internet afgesloten ben geweest weinig aan toe te voegen. Het zal komen, maar uit voorzichtigheid gezien afgelopen 2 keer ben ik iets discreter
Oh en mocht ik er toch onaangekondigd heengaan en nooit meer terugkomen zoals sommige ghostbusters van jullie denkenEr is iemand hier van FOK! die ik van ELKE stap op de hoogte houd... en die, mocht dat gebeuren (Wat ik nooit geloof) hier bericht van zal geven. Zo paranoïde ben ik ook nog wel. Dus als ik weer es 3 dagen, 1 uur en X minuten weg ben, bel dan mijn provider
En om eventuele (ik ga maar van het ondenkbare uiterste uit) rellen te voorkomen, het is een ZIJ en een FOK! medewerker. Dat maakt het alweer een stuk lastiger voor sommige fakers
Het enige wat ik kan zeggen is dat het snel zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |