Ok, doei, maar kom dan hier niet weer terug ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 06:59 schreef fruitig het volgende:
Wel eens gehoord van een spanningsboog?
Spanning groeit altijd naar een hoogtepunt waarna het afdalen begint.
Ik ben inmiddels, met jou verhalen, bij een dieptepunt beland!
Daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:
Ik zal met jou es cammen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef -Lotte- het volgende:
Hang er een webcam neer... dan gaan we een nachtje met zijn allen cammen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Joh je zwager heeft geprobeerd zich moed in te drinken maar dat is dus niet gelukt
Ik hoop zo deze zondag...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Pido het volgende:
En nu? Wanneer nu?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef FunnyValentine het volgende:
Booster is zelf aant terugkrabbelen
Yep, had je post al gezien. Jammer, hoopte wel op een iets spectaculairder vervolg. Wie weet ...quote:
Misschien heeft hij ook wel een sociaal leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Een heel groot lulverhaal, van de hele booster verneem je niks meer.
Ik geloofde hem ook nog haast.
6 dagen geleden heeft ie voor t laatst gepost, er zou toch niets gebeurd zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel een sociaal leven.
Laten we nou gewoon afwachten tot morgen.
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geledenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
6 dagen geleden heeft ie voor t laatst gepost, er zou toch niets gebeurd zijn?
Oh gelukkig dat scheelt weer drie dagen verdwijningquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geleden
Misschien is die zijn apparatuur aan het uitproberen
Maar dat zal jou een worst zijn toch?quote:Whehe wat een bullshit
En dan nog zeggen dat het niet spookt bij BOOSTER.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur, 40 minuten geleden
Misschien is die zijn apparatuur aan het uitproberen
Ik heb hier buiten het feit dat ik een aantal dagen van internet afgesloten ben geweest weinig aan toe te voegen. Het zal komen, maar uit voorzichtigheid gezien afgelopen 2 keer ben ik iets discreterquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:34 schreef diomedes het volgende:
De kans is natuurlijk erg aanwezig dat Booster geen beloftes doet, omdat hij de laatste niet kon nakomen BUITEN zijn schuld.
(daar ga ik in ieder geval voorlopig lekker van uit)
Misschien wacht hij daarom met posten tot hij daadwerkelijk is geweest om vervelende posts te ontwijken.
Mocht dit allemaal niet zo zijn en hij werkelijk de benen neemt na ons zeer nieuwsgierig gemaakt te hebben dan zal dit topic vanzelf dood bloeden en moeten we maar wachten tot de volgende opstaat en zo'n project zou willen beginnen![]()
Ik hoop in ieder geval dat dit topic iemand doet motiveren om dat te doen, helaas zal ik dit zelf niet zijn.
Welke Ghostbustersquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb hier buiten het feit dat ik een aantal dagen van internet afgesloten ben geweest weinig aan toe te voegen. Het zal komen, maar uit voorzichtigheid gezien afgelopen 2 keer ben ik iets discreter
Oh en mocht ik er toch onaangekondigd heengaan en nooit meer terugkomen zoals sommige ghostbusters van jullie denkenEr is iemand hier van FOK! die ik van ELKE stap op de hoogte houd... en die, mocht dat gebeuren (Wat ik nooit geloof) hier bericht van zal geven. Zo paranoïde ben ik ook nog wel. Dus als ik weer es 3 dagen, 1 uur en X minuten weg ben, bel dan mijn provider
En om eventuele (ik ga maar van het ondenkbare uiterste uit) rellen te voorkomen, het is een ZIJ en een FOK! medewerker. Dat maakt het alweer een stuk lastiger voor sommige fakers
Het enige wat ik kan zeggen is dat het snel zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |