Helemaal mee eens. Kan de TS geen info posten over de manier waarop dit resultaat tot stand is gekomen?quote:Het geluidsfragment begint een soort doelredenering te worden. Er wordt voorbij gegaan aan de mogelijke oorzaken en er wordt meteen een spook tegenaangegooid. Voor een professionele geluidsman had ik iets meer deskundigheid verwacht. De meeste 'natuurlijke' signalen hebben een ruiskomponent en die is normaalgesproken niet te horen als je signaal op zich voldoende sterk is.Als je geen signaal hebt, kan je natuurlijk blijven versterken, net zolang tot je de ruis aan het opblazen bent. Ruis bestaat uit random signaalfluctuaties en als je maar lang genoeg bljift versterken en naar de ruis kijkt, kom je vanzelf fragmentjes tegen die altijd wel ergens op lijken. Booster heeft dit gedaan, gooit een balletje op en wacht tot iemand hem inkopt met 'het lijkt wel een huilende vrouw'. Ja natuurlijk, als je maar lang genoeg wacht kan je alles wat je maar wilt horen.
Gaat allemaal digitaal tegenwoordig,vriend....quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:44 schreef roburt het volgende:
kijk je uit dat die vrouwtjes van de Hema niet schrikken als je de fotorolletjes laat ontwikkelen.![]()
*tiedie dudu tiedie dudu...quote:
Toch denk ik dat als je echt vreemde dingen wil waarnemen, je voor analoog moet gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Gaat allemaal digitaal tegenwoordig,vriend....
*wacht op live verslagquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*tiedie dudu tiedie dudu...
Spannend!!!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef roburt het volgende:
er klopt iets niet: Laatste bezoek: 7 uur, 9 minuten geleden
![]()
Valt wat voor te zeggen idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als je echt vreemde dingen wil waarnemen, je voor analoog moet gaan.
Begint dat nou al lol, ik ga vanavond pas, mag ik ook nog slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef roburt het volgende:
er klopt iets niet: Laatste bezoek: 7 uur, 9 minuten geleden
![]()
Op al die vragen heb ik in dit topic al een antwoord gegeven, als je de moeite niet neemt om je je in het hele topic te verdiepen, ga ik de moeite ook niet nemen het te herhalen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef RijstNatie het volgende:
dat geluid, is dat van een hele avond geluidopname? welk tijdstip? hoe kom je er aan, want je ging toch pas vandaag?
ja zeg, dan neemt ie maar een lading ibuprofen mee ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op al die vragen heb ik in dit topic al een antwoord gegeven, als je de moeite niet neemt om je je in het hele topic te verdiepen, ga ik de moeite ook niet nemen het te herhalen.
Anyway, wat wel belangrijk is.
Mijn schoonmoeder belde net dat mijn zwager ziek (lees: kater) op bed ligt. Ik ga nu de beheerder van het restaurant dus even bellen of ik als dat nodig blijkt, alleen daar een nacht mag zitten want de eigenlijke afspraak is dat hij erbij is omdat hij daar onder contract staat (wegens aansprakelijkheid ofzo). Wel fijn dat die klojo zich half lam zuipt als ie weet dat we dit gaan doen vandaagmaar ik hou jullie up to date.
precies, 1 week uitstel is tot daar aan toe, 2 weken accepteren wij nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:56 schreef ruby het volgende:
Die kater is vanavond wel over dus je zwager moet gewoon meegaan. Simpel.![]()
Als het goed is met z'n zwager. Maar die heeft nu dus een katerquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
En je gaat er alleen zitten?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus... Dan gaat die gast toch fijn verder zijn roes uitslapen in dat restaurant... Aan de andere kant, als iemand aan mij met m'n brakke hoofd kwam vragen of ik mee op spokenjacht ging zou ik ook zeggen dat hij op moest rotten...
Als dat mocht wel ja, ik zit hier al 2 weken op te wachten... ik zit met letterlijk duizenden euro's aan geleende apparatuur van mijn werk (ook al een week die beginnen langzaam ongeduldig te worden).. en heb een dag vrij genomen van mijn werk (morgen), die ik al een week verschoven had ivm het niet doorgaan vorige week...quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
En je gaat er alleen zitten?
sja, het begint zolangzamerhand idd wel op een nepverhaal te lijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als dat mocht wel ja, ik zit hier al 2 weken op te wachten... ik zit met letterlijk duizenden euro's aan geleende apparatuur van mijn werk (ook al een week die beginnen langzaam ongeduldig te worden).. en heb een dag vrij genomen van mijn werk (morgen), die ik al een week verschoven had ivm het niet doorgaan vorige week...
Nu wil de eigenaar mij onder het mom van aansprakelijkheid niet toelaten zonder iemand die in dienst is van het bedrijf. Hijzelf wil niet mee, had ik al aangeboden, en mijn zwager die ligt dus nog steeds voor pampus.. Ik ben op dit moment echt furieus... want het wachten is nu op de 'hoax' en 'bullshit' replies (en begrijpelijk overigens.![]()
![]()
![]()
Ik ga nogmaals mijn schoonmoeder vragen 3 liter koffie in z'n mik te douwen maar het ziet er naar uit dat ik het wéééér moet verplaatsen![]()
Mijn excuses alvast... ik weet dat jullie er ook op zitten te wachten.![]()
en over 3 weken heb je weer een goedkope smoes, en oer 5 weken weer. het lijkt me veel zinniger om deze dicht te gooien en weer te openen als je met bewijs komt.quote:
Dat dacht ik ook, dit is al het zoveelste topic met zo'n onderwerp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sja, het begint zolangzamerhand idd wel op een nepverhaal te lijken![]()
Nogmaals, ik begrijp de reacties. Maar gooi hem dan idd maar dicht en dan hou ik het volgende week óf voor me, óf ik deel het pas wanneer ik klaar ben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dit is al het zoveelste topic met zo'n onderwerp.
Doe maar nietquote:Maar gooi hem dan idd maar dicht
Yep, openhouden, we wachten gewoon geduldig afquote:
Denk dat het in geval van schade dat toch net niet gaat. Ook heb je het probleem met de sleutel en het alarm.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja wat moet je hier nou van denken
Het geluid lijkt op een mug ofzo, en je kan toch tegen die eigenaar zeggen dat je met zn 2en gaat?
En dan alleen gaan.
Vind ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef diomedes het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Ondertussen kunnen we hier fijn verder over praten en discusieren tot dat jij weer een nieuwe afspraak maakt.
Als mensen je niet geloven en/of ze zien dit als een hoax dan negeren ze zelf dit topic maar.
Een nieuw topic maken als je bewijs hebt, zou ik wel eens over het hoofd kunnen zien, en deze heb ik nu in mijn favoriten staan. Dus doe maar niet![]()
Ik zou zeggen houd ons up-to-date met geluids fragmenten en de status en verder zullen we geduldig af moeten wachten.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nu wil de eigenaar mij onder het mom van aansprakelijkheid niet toelaten zonder iemand die in dienst is van het bedrijf. Hijzelf wil niet mee, had ik al aangeboden, en mijn zwager die ligt dus nog steeds voor pampus.. Ik ben op dit moment echt furieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |