quote:Like much of Europe, the Mannheim region is currently experiencing a heatwave, but the hot conditions may be interrupted by thunderstorms this weekend.
Thursday will be sunny and humid, with an ambient temperature high of 35 degrees Celsius and some cloud, but Friday and Saturday will see the temperature drop to 29 and 27 degrees Celsius respectively with a 60 percent chance of storms. It will be warmer again on Sunday - 31 degrees Celsius - but there will remain a 30 percent chance of scattered showers.
ljikt me niet helemaal te kloppen, moet 28,29 en 30 juli zijn toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Programma
Vrijdag 14 juli 2006
11.00 - 12.00 1e vrije training
14.00 - 15.00 2e vrije training
Zaterdag 15 juli 2006
11.00 - 12.00 3e vrije training
14.00 - 15.30 Kwalificatie
Zondag 16 juli 2006
14.00 - 16.00 Race
Aangepastquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:00 schreef U het volgende:
[..]
ljikt me niet helemaal te kloppen, moet 28,29 en 30 juli zijn toch?
ik zat al te zoeken naar de uitslag van de race!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Aangepasten excuses aan diegene die nu de verkeerde dag voor de TV waren gaan zitten
![]()
Moeilijk te zeggen. Ik geef op het moment Bridgestone een lichtelijk voordeel ten opzichte van Michelin. Maar ik wacht eerst de vrije trainingen van morgen af. Misschien dat er dan iets zinnigs over te zeggen valt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Sally het volgende:
tvp'tje
Iemand een goed idee over de bandenkeuze voor de manager???
Welk merk zal het best gaan presteren? Ik durf het echt niet meer te zeggen nu...
Ik zou zeggen dat de band met de beste survival rate op gloeiend heet asfalt deze race in Hockenheim een voordeel heeft.... *maar wie van de twee is dat?*
1 snelle maar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Midland dat denkt te kunnen verassen! Geslaagde test, gestage ontwikkeling EN een snelle coureur!
Thanks!quote:
Nope, Hockenheim zal voor Kimi een angstgegner worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Gitanki het volgende:
Zou Kimi nu eindelijk eens finishen?
(die is nog nooit gefinishd op dit circuit 2001-2005)
Jep, de ander is gemiddeld (Monteiro dus)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik verheug me alweer op de mooie acties na de hairpin op dat korte stukje met die bewegende meerijdende camera
[..]zeker
[quote]
1 snelle maar?
Ze gaan de tankstop van Jos bij Benneton nadoen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Midland dat denkt te kunnen verassen! Geslaagde test, gestage ontwikkeling EN een snelle coureur!
Vandaar die foto in de OPquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaan de tankstop van Jos bij Benneton nadoen?
Die cameraquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik verheug me alweer op de mooie acties na de hairpin op dat korte stukje met die bewegende meerijdende camera
Nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Een clash tussen DE wereldkampioen en een OUD wereldkampioen! Zet Shumi door en veroverd hij alsnog zijn 8ste wereldtitel?
Ben bang dat die beslissing dit weekend nog niet zal vallenquote:
Bronquote:Demperverbod mogelijk in nadeel Renault
Giancarlo Fisichella vreest dat Renault wel eens in het nadeel kan zijn nu de FIA heeft besloten een innovatief massadempersysteem per direct te verbieden. De Frans-Engelse renstal was dé pionier achter het systeem en ziet dit voordeel nu als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Het massadempersysteem treedt vooral in werking als de auto ’springt’ als ’ie over de kerbstones rijdt. Daarbij krijgen de banden een flinke klap, het dempersysteem zorgt er dan voor dat de kracht in tegengestelde richting wordt teruggevoerd. Daardoor wordt de auto stabieler en nog belangrijker: er is meer grip in de bochten.
Volgens de FIA is de werking van het systeem in strijd met artikel 3.15 van de technische reglementen. Dit omdat de massa zich in het dempersysteem vrij kan bewegen en invloed heeft op de aërodynamische prestaties van de auto.
Meteen na het verbieden was de verwachting dat het nadeel voor Michelin-rijders groter is dan de coureurs die gebruik maken van Japans Bridgestone-rubber. De Japanse banden hebben sterkere zijkanten, waardoor de neiging om in te deuken veel minder groot is. De uitspraken van Fisichella lijken deze theorie te ondersteunen.
"Ja, het zou een probleem voor ons kunnen zijn”, vertelt hij in Autosprint. ,,Ik weet het fijne niet van deze beslissing van de FIA, maar als ik het me goed herinner hebben we het massadempersysteem dit jaar in vrijwel iedere race gebruikt."
Dergelijke systemen van Red Bull Racing, Ferrari en McLaren zijn eveneens verboden. Van dit trio rijdt enkel Ferrari op Bridgestone-banden.
Wel weer vaag. Alle systemen die op de auto's worden gebruikt worden altijd eerst gekeurd, maar regelmatig wordt dan later toch weer ingegrepen omdat iets tegen de regels in gaat. Net als ook met die vleugels van BMW. Ergens zit dan toch iets in de organisatie fout?quote:
HAhahaha!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Die vleugels zijn niet verboden omdat ze als onregelementair te boek stonden, maar omdat ze door de FIA aangemerkt zijn als zichtbelemmerend..
Met dit systeem zal t me niet roesten dat t verboden wordt, maar doe dat dan aan het begin van het seizoen, toen was het er ook al. Tis wel lekker hightec allemaal, dit soort technieken op de auto, maar wel beetje nep weer. Juist door dit soort systemen is het voor ons als kijker al minder interessant. Nog ff en er rijden auto's zonder bestuurders rond
Op het logo van het circuit klikken dat bovenin staat. Dan krijg je ondermeer een menubalk te zien met daarin Live Timing.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef Atreidez het volgende:
hehe
Iemand anders trouwens ook moeite om livetiming link te vinden op f1.com ? Normaal staat er een grote knop waarop je kan clicken, maar daar is nu reclame voor sms en umts services
quote:What the region most needed on Thursday night was a heavy storm to wash away the humidity, and unfortunately that’s just what it didn’t get. Friday is hence set to again be hot and sticky, with an expected ambient temperature high of around 30 degrees Celsius. There is a high chance of thunderstorms, and it is to be hoped that one will ease the heatwave conditions.
Het is eens leuk, maar ik zie liever een stilstaande camera. Dan pas merk je goed hoe snel die auto's door de bochten vliegen. Vooral bij chicanes.quote:
Berger '97quote:
Maar het kan nog vagerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:01 schreef mbn het volgende:
[..]
Wel weer vaag. Alle systemen die op de auto's worden gebruikt worden altijd eerst gekeurd, maar regelmatig wordt dan later toch weer ingegrepen omdat iets tegen de regels in gaat. Net als ook met die vleugels van BMW. Ergens zit dan toch iets in de organisatie fout?
Bronquote:Renault mag dempers toch gebruiken
Goed nieuws voor Renault: het massadempersysteem is bij nader inzien toch legaal verklaard. Dit hebben de stewards, die het dus niet eens zijn met de mening van de FIA, vanmorgen in Hockenheim laten weten.
Kort na de Franse Grand Prix liet de FIA nog weten dat het systeem werd verboden omdat het van invloed zou zijn op de aërodynamische prestaties van de auto. Juist Renault kreeg hierdoor een tegenslag te verwerken, omdat het dé voorloper was op het gebied van dit innovatieve dempersysteem.
Het team was het echter niet eens met de gevolgde procedure waarna het gebruik van de dempers illegaal werd verklaard. Daarop besloot Renault bij de keuring voor de Grand Prix van Duitsland het systeem op de reservewagen te laten zitten. Deze auto werd vervolgens goed gekeurd. De scrutineers keurden de R26 in eerste instantie nog af, maar de stewards namen hier geen genoegen mee.
In een statement, dat vrijdagochtend door de stewards is vrijgegeven, wordt aangegeven ’dat het gebruik van het massadempersysteem als legaal moet worden beschouwd’. Ook zou er in de technische reglementen niks staan waardoor het gebruik van de dempers verboden is. Renault zou bovendien data hebben kunnen overleggen waaruit blijkt dat de dempers geen invloed hebben op de aërodynamica.
Na bekendmaking van dit besluit heeft Renault besloten de overige auto’s eveneens uit te rusten met het systeem. Hoewel de stewards voor dit weekend hun goedkeuring hebben verleend, is het nog twijfelachtig of dit de rest van het seizoen zo blijft.
,,Dit besluit van de stewards mag niet worden beschouwd als een vrijbrief om de ontwikkeling van het systeem gedurende het seizoen voort te zetten. Tenzij de regelgeving wordt veranderd, bijvoorbeeld vanwege de veiligheid. Buiten dat, vanwege verschillen in de bewijsvoering is het zo vreemd nog niet dat de FIA haar twijfels heeft over deze dempers”, valt er in het statement van de stewards te lezen.
Door dit besluit is het aannemelijk dat de overige renstallen eveneens gebruik mogen maken van de innovatieve dempers. Of Ferrari, McLaren en Red Bull Racing, de teams die eveneens bekend zouden zijn met deze dempers, dit ook daadwerkelijk doen is nog niet bekend.
Albers maar 5 ronden, Sato 14. niet zo vreemd dus.quote:
Voorheen kon Sato wel 100 rondes rijden als ie wou, hij kwam er toch nie voor, wmb wel vreemd dus.. althans, vreemd, je mag natuurlijk verwachten dat een auto beter is als ie net nieuw is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef sanger het volgende:
Albers maar 5 ronden, Sato 14. niet zo vreemd dus.
Die nieuwe Super Augurk valt me niet tegen trouwens.
En alsof Albers in 5 ronden al een goede setup heeft kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voorheen kon Sato wel 100 rondes rijden als ie wou, hij kwam er toch nie voor, wmb wel vreemd dus.. althans, vreemd, je mag natuurlijk verwachten dat een auto beter is als ie net nieuw is.
Sato rijdt met een compleet nieuwe autoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:10 schreef sanger het volgende:
En alsof Albers in 5 ronden al een goede setup heeft kunnen vinden![]()
Maar heeft meer ronden gereden om een goede setup te vinden. Verder no point hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Sato rijdt met een compleet nieuwe autowhats your point?
Setup staat meestal al vast voor ze uberhaupt een ronde gereden hebben. Evt. kleine wijzigingen aan bandendruk, pedalen, rembalans, voorvleugel, veerdruk en dat soort kleine dingetjes.. Die 9 rondjes maken wat dat betreft echt heel weinig uit hoor. Misschien dat ze allebei op andere banden stonden, daar wordt het grootste deel van de vrijdag aan besteed natuurlijk. Desondanks ben ik eerlijk waar bang dat ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef sanger het volgende:
Maar heeft meer ronden gereden om een goede setup te vinden. Verder no point hoor![]()
dit juist wel gaat gebeurenquote:Denk dat SA de MF1 nog niet voorbij zal gaan.
Sinds de wijziging van t circuit zijn de races hier toch altijd spektakel geweest. Ik vond de charme van de oude baan ook fantastisch, maar we hebben er tenminste geen 2e hungaroring voor terug gekregenquote:
Is wel zo. Al vind ik het nu een beetje een standaardbaan geworden. Het oude circuit sprong er tenminste tussenuit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Sinds de wijziging van t circuit zijn de races hier toch altijd spektakel geweest. Ik vond de charme van de oude baan ook fantastisch, maar we hebben er tenminste geen 2e hungaroring voor terug gekregen
Maar de soap continues.quote:
Bronquote:FIA vecht legaliteit massadempers aan
De FIA is in protest gegaan tegen het besluit van de stewards in Hockenheim om de zogenaamde massadempers toe te staan.
Op vrijdagochtend besloten de stewards – technische inspecteurs in dienst van de FIA – dat de massadempers in tegenstelling tot eerdere berichten toegestaan zouden worden. De FIA heeft nu laten weten dat het protest aantekent tegen het besluit van haar eigen mensen. Een officiële bekendmaking is er nog niet, maar volgens Autosport.com heeft de FIA al mondeling toegezegd de massadempers te vuur en te waard te blijven bestrijden.
Renault, het enige team waarvan zeker is dat het de massadempers gebruikt, staat nu voor de keuze de dempers wel of niet te gebruiken. Mocht de FIA aan het langste eind trekken, dan loopt Renault het risico de behaalde punten van Hockenheim later te moeten inleveren.
De situatie in Hockenheim is vergelijkbaar met de Grand Prix van San Marino van 2005. De inmiddels beruchte extra benzinetank in de BAR-Honda werd aanvankelijk door de stewards goedgekeurd, maar de FIA besloot even later het team te diskwalificeren.
Bronquote:Bandenwarmers Super Aguri verboden
Kom je ook eens met wat nieuws, wordt het meteen verboden. Super Aguri kreeg vandaag te horen dat hun innovatieve bandenwarmers niet aan de reglementen voldoen.
Een deken met daarin elektrische elementen om een band te verwarmen. Dat is volgens de FIA de omschrijving waaraan een bandenwarmer moet voldoen. Super Aguri’s idee week daar volgens de stewards teveel vanaf. Het principe: Een metalen frame waarin vier banden op roterende assen bevestigd kunnen worden. Door middel van infraroodlampen kunnen de banden worden verwarmd.
Volgens technisch directeur Mark Preston is het systeem een stuk efficiënter dan de traditionele elektrische dekens die de Formule 1-teams gebruiken om hun banden te verwarmen. Maar daar heeft de FIA geen boodschap aan, zo blijkt uit de persverklaring van de autosportfederatie.
,,Het is niet aan de stewards om een mening te hebben over de efficiëntie van het systeem dat door Super Aguri is bedacht. De regels stellen dat banden alleen mogen worden opgewarmd door een deken. En dit is geen deken.”
Super Aguri mag in protest gaan tegen het besluit, maar dat lijkt in dit geval een kansloze missie. Vorig jaar werd Ferrari al eens op het matje geroepen toen het zijn banden verwarmde in een soort elektrische oven. Ook toen stelde de FIA gortdroog vast dat het apparaat in de verste verte niet leek op een deken.
Tuurlijk staat de basis van de set up vast. Finetunen van de setup is eigenlijk ook wat ik bedoel. Ik denk dat 9 ronden over een hele dag niets zeggen inderdaad. Maar 14 om 5 is bijna 3 keer zoveel. En dan is de verhouding iets anders. Het verschil is bijna het dubbele van wat Albers gereden heeft!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Setup staat meestal al vast voor ze uberhaupt een ronde gereden hebben. Evt. kleine wijzigingen aan bandendruk, pedalen, rembalans, voorvleugel, veerdruk en dat soort kleine dingetjes.. Die 9 rondjes maken wat dat betreft echt heel weinig uit hoor. Misschien dat ze allebei op andere banden stonden, daar wordt het grootste deel van de vrijdag aan besteed natuurlijk. Desondanks ben ik eerlijk waar bang dat ...
[..]
Ik denk dat SA de auto daarvoor onvoldoende kent, nog niet weet wat de max is. En Midland doet het gewoon goed de laatste races.quote:dit juist wel gaat gebeuren
In de eerste sessie heeft hij wel gereden, maar stond al vrij snel op een STOP.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Rosberg beide sessies niet gereden trouwens?
Bronquote:Renault bindt in
Renault heeft eieren voor haar geld gekozen en het massadempersysteem alsnog van haar bolides gehaald. Dit omdat de renstal anders na afloop van het Grand Prix-weekend mogelijk behaalde punten kwijt zou kunnen raken.
Het team besloot dit vlak voor het begin van de trainingen te doen, simpelweg omdat het risico te groot is om met het oog op de titelstrijd punten te verliezen. Aangezien de FIA in beroep is gegaan tegen de stewards, die de schokdempers in eerste instantie als legaal bestempelden, staan de meningen van racedirecteur Charlie Whiting en technisch gedelegeerde Jo Bauer lijnrecht tegenover die van de stewards.
De stewards, die onder leiding staan van Tony Scott Andrews, kwamen vanmorgen tot hun uitspraak nadat Renaults Pat Symonds hen er van had kunnen overtuigen dat aërodynamisch voordeel niet het primaire doel is van de dempers.
In een lange, gedetailleerde uitleg merkten de stewards op dat zij het bewijs tegen Renault niet aan het team mochten laten zien. Hierdoor kon het Frans-Engelse team zich niet verweren. Bronnen melden FORMULE 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper dat deze informatie door rivaliserende teams bij de FIA is gemeld. Ook meldden de stewards vanmorgen dat de bezorgdheid van de FIA niet op los zand was gebaseerd.
Vermoedelijk wordt pas na de Grand Prix van Hongarije duidelijk hoe het verder moet. Want er is niet genoeg tijd om volgende week een zitting in Parijs te organiseren.
Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef cappp het volgende:
Bridgestone of michelin voor de manager?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.![]()
Heb 'even' met een vriendin buiten zitten kletsen....en toen was het ineens te laat om nog een wissel te doen.
![]()
![]()
Ik wacht het wel af........... en ik hoop stiekem dat het niet kunnen wisselen zo z'n voordelen heeft. Kan ik iig mezelf alleen verwijten dat ik een gezellige vrijdagavond heb gehadals het dit weekend sh*t gaat voor mijn manager.
![]()
Ik lees net vanalles over het wel/niet/wel/niet/wel/niet toestaan en/of toepassen van allerlei technische snufjes, en wat dan wel of juist geen voordeel moet gaan opleveren.... Ik kom er ff niet meer uit. Tis warm zat hier nog steeds, dus ik WIL het nu ook niet meer weten.
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken. CU morgen wel!
Dus met een beetje mazzel kan het morgen gaan regenen.quote:A major thunderstorm in the area together with some heavy rain last night cooled things somewhat, but another warm and sunny day is in prospect with an expected ambient temperature high around 29 degrees Celsius. At present the humidity is lower, but that may yet rise to Friday's unpleasant level. Further storms remain a possibility.
The forecast for Sunday remains warmer - 31 degrees Celsius - with the possibility of scattered showers. So overall, another sweltering weekend with unpleasant working conditions, especially for the drivers.
*bloos* Dank dank...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik lees je bijdragen graag Sally, je neemt de Manager heel serieus. Je hebt er in ieder geval lol aan. Hoeveelste sta je in de overall-stand?
LOL...quote:
Leuke uitslag! hopelijk ziet de kwalificatie er straks ook zo uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de derde vrije training:
[afbeelding]
En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?quote:
M'n hoogste plaats in de overall-stand was 7e Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?
*helemaaaal niet nieuwsgierig.....*
Edit: La maar.... Ik heb je 'al' gevonden op plek 134![]()
![]()
Ik hoop het. Zou helemaal mooi zijn als het tempoverschil in de race tussen Ferrari en Renault ook zo groot zou zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Gaat een simpele pole voor Ferrari worden want Renault kan het tempo absoluut niet bijhouden.
Dat zou in de eerste twee sessies een beetje zinloos zijn. Aangezien zowat iedereen daar met een minimum aan benzine rijdt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Dat zouden we dan eigenlijk zometeen moeten gaan zien. Bij de eerste delen van de kwalificaties speelt dat nog niet super mee, en ook tijdens de trainingen vind ik ze niet bijzonder snel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Ze moeten ook wel willen ze Renault/Alonso inhalen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef Xebber het volgende:
Ferrari zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
Het zou mij niets verbazen als dat gaat gebeuren, want met name in het stadiongedeelte is de Ferrari (zoals bijna altijd) erg snel. Ik denk dat het er goed uitziet voor Ferrari en Schumacher in het bijzonder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou helemaal mooi zijn als het tempoverschil in de race tussen Ferrari en Renault ook zo groot zou zijn.
BAR is idd goed bezig.quote:BMW valt me toch enigszins tegen en bij Honda hebben ze blijkbaar een biertje in die tank gegooid.
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef Xebber het volgende:
FerrariSchumacher zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
Daar hebben we Massa voorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:52 schreef Xebber het volgende:
Als Schumacher de resterende races eerste word en Alonso tweede, zal hij toch 3 punten te kort komen
Dan hoop ik dat ze nu niet stuk gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar gaan vaak stuk in de race als ze er in de kwalificatie goed bij staan.
idd, dat soort dingen mag hij voor mij wel laten (idem voor de bekende hand gebaartjes)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een huillie is het af en toe toch ook.
Fat chancequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
PLEASE laat KIMI de pole pakken!!!!
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef -Hans- het volgende:
OU! slechte tijd hoor van ALonso
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KIMI HELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd, dat soort dingen mag hij voor mij wel laten (idem voor de bekende hand gebaartjes)
Dat wordt morgen veelvuldig het vuistje gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:09 schreef ElmarO het volgende:
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.![]()
Ook! en spannender voor morgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.![]()
Nee hoor: ik ben met dit weer sowieso niet zo'n fan van de televisie. Noch van de computer, overigens.... Mijn modem heeft het veeeeeel te warm hier in huis....quote:
Nope, die is vorige keer al weggegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor: ik ben met dit weer sowieso niet zo'n fan van de televisie. Noch van de computer, overigens.... Mijn modem heeft het veeeeeel te warm hier in huis....![]()
*Ik heb WEST nog niet gezien in dit topic, of kijk ik nou scheel?*![]()
precies! en wat meer gas geven want Schumacher komt eraan! al zullen de schumi fans daar anders over denkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wat een huilie die Alonso zeg! Hij moet zijn handje eens op het stuur houden.
Als schumacher 2e wordt en alonso valt uit hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
precies! en wat meer gas geven want Schumacher komt eraan! al zullen de schumi fans daar anders over denken![]()
Oh jawel, hoor. Ik nam het een beetje voor mij zelf op. En nee: ik ken jouw manier van leven niet, dus wie ben ik om daar wat over te zeggen, toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef TommyGun het volgende:
Nou nou was die reactie zo nodig SallyOoit van sarcasme gehoord?
*okay, dan*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef TommyGun het volgende:
Np hoor Sally.
Ben erg benieuwd naar morgen, vooral naar de strategie van Alonso
hehe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Als schumacher 2e wordt en alonso valt uit hoor je mij niet klagen![]()
goeiedagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor: ik ben met dit weer sowieso niet zo'n fan van de televisie. Noch van de computer, overigens.... Mijn modem heeft het veeeeeel te warm hier in huis....![]()
*Ik heb WEST nog niet gezien in dit topic, of kijk ik nou scheel?*![]()
ik slaap eerst uitquote:
Heel verstandig: ff slaap 'inhalen'!!! Ik begrijp dat jij weer de race overslaat? Ik ook...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ik slaap eerst uitik slaap namelijk de laatste week moeilijk
dan ga ik ff 10km hardlopen en daarna douchen. daarna ga ik een stukje varen met de boot ben ik om 17:00 terug en daarna ga ik nog ff gamen en dan nog ff aan wat sites werken zo ziet de zondag eruit.
overigens heb ik wel een deel van de kwalificatie gezien, maar omdat mijn nichtje kwam moest ome West even de aandacht ergens anders op richten![]()
ja ik heb al 2 weken last van me gebit, en het was zo erg dat ik vrijdag ochtend om 5 uur naast me bed stond omdat ik niet kon slapen meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Heel verstandig: ff slaap 'inhalen'!!! Ik begrijp dat jij weer de race overslaat? Ik ook...![]()
Ome West nog wel... Hihi: pas 23, en dan al Oom!
![]()
*oudere broer of zus?*
een andere keer is ook goedquote:Op zondag 30 juli 2006 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas: daar doe ik niet (meer) aan mee.....Beter voor mijn broodnodige nachtrust...!
![]()
Gefeli met je kleine nichtje!! *mooie naam!*
Ik raad een Tandarts aan... *heeft zelf een afspraak op 10 augustus pas... tandarts was/is op vakantie*
en jij heb geen fotoboekquote:
P3 is het maximale voor hemquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg tof inderdaad, en nu nog "even" de race winnen!
Waarom, beetje geluk mag hij ook wel een hebben. Als alonso nou een stuk ging he.. beetje kimi pech voor alonso en een beetje alonso geluk voor kimi.quote:
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef WEST het volgende:
netjes van kimi, en De La Rosa is echt niet beter dan Montoya als je bekijkt wat de startpositie van Pedro Martinez is.
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.
Maar we zullen het vandaag zien tijdens de race. En ander is Kimi blijkbaar gewoon heel erg veel beter dan zijn teamgenoten. Dan wil ik hem eigenlijk wel eens naast alsonso zien, wie dan sneller is.
Ik denk toch dat Kimi op een 3-stopper staat en De La Rosa op een 2-stopper. Maar we zullen zien. Zolang hij maar punten afpakt van Alonso, zodat Schumacher en Ferrari in kunnen lopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.
Maar we zullen het vandaag zien tijdens de race. En ander is Kimi blijkbaar gewoon heel erg veel beter dan zijn teamgenoten. Dan wil ik hem eigenlijk wel eens naast alsonso zien, wie dan sneller is.
Hij werd geraakt door Ralf Schumacher.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzen
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaarquote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Kimi op een 3-stopper staat en De La Rosa op een 2-stopper. Maar we zullen zien. Zolang hij maar punten afpakt van Alonso, zodat Schumacher en Ferrari in kunnen lopen.
[..]
Hij werd geraakt door Ralf Schumacher.
Idd door ralf, vol op het rechter achterwiel, die was dus ook stuk. Ralf ookquote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzen
Ook, ralf was lekker bezig, maar hij stond in de pits door het ram insident met de la rosaquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Zie het bericht in de F1-manager "Uitslag kwalificatie GP Duitsland"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Idd daarom heeft Schumi de meeste recordsquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loerenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef Sally het volgende:
*sbs6 gaat van start...*
ben nog niet wakker genoeg om de trip naar het bos te ondernemen![]()
dus ik ga maar eens 'gezellie voor de tellie' zitten!
Ja inderdaad. Gaskabel en versnellingspookquote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
idd, dat klonk allemaal reuze interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loeren
idd en dat schumacher en hard knaltquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=125729quote:
weet niet precies waar Hockenheim ligt maar veel regen hangt er niet in Duitslandquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
Schumacher zal inderdaad hard gaan vandaag.quote:
quote:
ralf doet zijn streken van zijn broer naquote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ralf moet zolangzamerhand maar eens een "Berufsverbot" krijgen.
Inderdaad, eerst Pedro rammen en nu dit weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ralf moet zolangzamerhand maar eens een "Berufsverbot" krijgen.
nee hoor een echte schumacher actie het zit in de familiequote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
Montoya actie van Ralf.
Geleerd toen ze samen redenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
Montoya actie van Ralf.
Beter zo'n actie dan je teamgenoot eruit rammen. Dom - Dommer - Montoya.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef WEST het volgende:
nee hoor een echte schumacher actie het zit in de familie
De winnaar is toch wel bekend als er geen problemen komen ja, weinig spanning iig..quote:
Misschien zitten zijn handen vast gesealed aan het stuurquote:Op zondag 30 juli 2006 14:27 schreef ElmarO het volgende:
Verbaasd me dat we het handje nog niet gezien hebben.
Tot nu toe geen goede tactiek.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Weer Kimi binnen... vage strategie hoor.
Dat ze de pole wilden pakken kan ik begrijpen, maar dat hij nu alweer naar binnen moet snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat hij een lange midden stint zou rijden. Misschien gaat hij wel voor een 4-stopper.quote:
Als het een 4-stopper is dan is het tot nu toe een aardig mislukte versie van Schumacher in 2004 op Magny Cours.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ze de pole wilden pakken kan ik begrijpen, maar dat hij nu alweer naar binnen moet snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat hij een lange midden stint zou rijden. Misschien gaat hij wel voor een 4-stoper.![]()
Idd, een behoorlijk mislukte versie.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef ElmarO het volgende:
Webber doet het overigens ook vrij goed op het moment.
[..]
Als het een 4-stopper is dan is het tot nu toe een aardig mislukte versie van Schumacher in 2004 op Magny Cours.
Joh. Duitsland, Schumacher op 1, waarom zouden ze?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd, een behoorlijk mislukte versie.
JV exit, jammer dat de SC niet naar buiten hoeft.....
Heidfeld doet het niet veel beter...als je zo'n rukauto hebt, doe je alles om toch nog een plekje hoger te komen...en dan ga je iets te wijd in de bocht en lig je er uit.quote:
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:47 schreef Sally het volgende:
** kijk nu 'op den Belg **
Idd veel 'technischer' en 'objectiever' comm+taar....!
Sporza is doodsaai. En dan nog nauwelijks geluid van de track.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:48 schreef ElmarO het volgende:[..]
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.
Mee eens: ik 'miste' dus net idd de aftocht van JV.....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.
Die zenders heb ik helaas niet, maar op de VRT is het inderdaad niet normaal hoe saai. Die zouden de meest spannende race allertijden nog dood weten te lullen.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Sporza is doodsaai. En dan nog nauwelijks geluid van de track.
Ik hoor alleen de saaie commentatoren.
Op RTL, RTBF en ITV hoor je bij wijze van spreken de tandwielen draaien.
En héél enthousiast commentaar. Met reporters ter plaatse die zorgen voor nieuwtjes, interviews, eigen camera's, etc.
Helemaal als Schumacher blijft. Al hoop ik nog steeds dat Kimi naar Ferrari komt.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Kimi naar Renault, dat lijkt mij wel een goede keuze voor Kimi..
Indien hij naar Ferrari gaat dan zou ik graag zien dat Schumacher stop of naar een ander team gaat. 2 toppers bij Ferrari, dat is toch niet het scenario waar ik op zit te wachten.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helemaal als Schumacher blijft. Al hoop ik nog steeds dat Kimi naar Ferrari komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |