Misschien zitten zijn handen vast gesealed aan het stuurquote:Op zondag 30 juli 2006 14:27 schreef ElmarO het volgende:
Verbaasd me dat we het handje nog niet gezien hebben.
Tot nu toe geen goede tactiek.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Weer Kimi binnen... vage strategie hoor.
Dat ze de pole wilden pakken kan ik begrijpen, maar dat hij nu alweer naar binnen moet snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat hij een lange midden stint zou rijden. Misschien gaat hij wel voor een 4-stopper.quote:
Als het een 4-stopper is dan is het tot nu toe een aardig mislukte versie van Schumacher in 2004 op Magny Cours.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ze de pole wilden pakken kan ik begrijpen, maar dat hij nu alweer naar binnen moet snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat hij een lange midden stint zou rijden. Misschien gaat hij wel voor een 4-stoper.![]()
Idd, een behoorlijk mislukte versie.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef ElmarO het volgende:
Webber doet het overigens ook vrij goed op het moment.
[..]
Als het een 4-stopper is dan is het tot nu toe een aardig mislukte versie van Schumacher in 2004 op Magny Cours.
Joh. Duitsland, Schumacher op 1, waarom zouden ze?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd, een behoorlijk mislukte versie.
JV exit, jammer dat de SC niet naar buiten hoeft.....
Heidfeld doet het niet veel beter...als je zo'n rukauto hebt, doe je alles om toch nog een plekje hoger te komen...en dan ga je iets te wijd in de bocht en lig je er uit.quote:
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:47 schreef Sally het volgende:
** kijk nu 'op den Belg **
Idd veel 'technischer' en 'objectiever' comm+taar....!
Sporza is doodsaai. En dan nog nauwelijks geluid van de track.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:48 schreef ElmarO het volgende:[..]
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.
Mee eens: ik 'miste' dus net idd de aftocht van JV.....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind die twee op de Belg altijd zo oersaai praten.
Die zenders heb ik helaas niet, maar op de VRT is het inderdaad niet normaal hoe saai. Die zouden de meest spannende race allertijden nog dood weten te lullen.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Sporza is doodsaai. En dan nog nauwelijks geluid van de track.
Ik hoor alleen de saaie commentatoren.
Op RTL, RTBF en ITV hoor je bij wijze van spreken de tandwielen draaien.
En héél enthousiast commentaar. Met reporters ter plaatse die zorgen voor nieuwtjes, interviews, eigen camera's, etc.
Helemaal als Schumacher blijft. Al hoop ik nog steeds dat Kimi naar Ferrari komt.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Kimi naar Renault, dat lijkt mij wel een goede keuze voor Kimi..
Indien hij naar Ferrari gaat dan zou ik graag zien dat Schumacher stop of naar een ander team gaat. 2 toppers bij Ferrari, dat is toch niet het scenario waar ik op zit te wachten.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helemaal als Schumacher blijft. Al hoop ik nog steeds dat Kimi naar Ferrari komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |