Het zou mij niets verbazen als dat gaat gebeuren, want met name in het stadiongedeelte is de Ferrari (zoals bijna altijd) erg snel. Ik denk dat het er goed uitziet voor Ferrari en Schumacher in het bijzonder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou helemaal mooi zijn als het tempoverschil in de race tussen Ferrari en Renault ook zo groot zou zijn.
BAR is idd goed bezig.quote:BMW valt me toch enigszins tegen en bij Honda hebben ze blijkbaar een biertje in die tank gegooid.
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef Xebber het volgende:
FerrariSchumacher zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
Daar hebben we Massa voorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:52 schreef Xebber het volgende:
Als Schumacher de resterende races eerste word en Alonso tweede, zal hij toch 3 punten te kort komen
Dan hoop ik dat ze nu niet stuk gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar gaan vaak stuk in de race als ze er in de kwalificatie goed bij staan.
idd, dat soort dingen mag hij voor mij wel laten (idem voor de bekende hand gebaartjes)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een huillie is het af en toe toch ook.
Fat chancequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
PLEASE laat KIMI de pole pakken!!!!
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef -Hans- het volgende:
OU! slechte tijd hoor van ALonso
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KIMI HELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd, dat soort dingen mag hij voor mij wel laten (idem voor de bekende hand gebaartjes)
Dat wordt morgen veelvuldig het vuistje gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:09 schreef ElmarO het volgende:
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.![]()
Ook! en spannender voor morgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn maakt het zijn 7e plaats nu nog leuker.![]()
Nee hoor: ik ben met dit weer sowieso niet zo'n fan van de televisie. Noch van de computer, overigens.... Mijn modem heeft het veeeeeel te warm hier in huis....quote:
Nope, die is vorige keer al weggegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor: ik ben met dit weer sowieso niet zo'n fan van de televisie. Noch van de computer, overigens.... Mijn modem heeft het veeeeeel te warm hier in huis....![]()
*Ik heb WEST nog niet gezien in dit topic, of kijk ik nou scheel?*![]()
precies! en wat meer gas geven want Schumacher komt eraan! al zullen de schumi fans daar anders over denkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wat een huilie die Alonso zeg! Hij moet zijn handje eens op het stuur houden.
Als schumacher 2e wordt en alonso valt uit hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
precies! en wat meer gas geven want Schumacher komt eraan! al zullen de schumi fans daar anders over denken![]()
Oh jawel, hoor. Ik nam het een beetje voor mij zelf op. En nee: ik ken jouw manier van leven niet, dus wie ben ik om daar wat over te zeggen, toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef TommyGun het volgende:
Nou nou was die reactie zo nodig SallyOoit van sarcasme gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |