Tuurlijk staat de basis van de set up vast. Finetunen van de setup is eigenlijk ook wat ik bedoel. Ik denk dat 9 ronden over een hele dag niets zeggen inderdaad. Maar 14 om 5 is bijna 3 keer zoveel. En dan is de verhouding iets anders. Het verschil is bijna het dubbele van wat Albers gereden heeft!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Setup staat meestal al vast voor ze uberhaupt een ronde gereden hebben. Evt. kleine wijzigingen aan bandendruk, pedalen, rembalans, voorvleugel, veerdruk en dat soort kleine dingetjes.. Die 9 rondjes maken wat dat betreft echt heel weinig uit hoor. Misschien dat ze allebei op andere banden stonden, daar wordt het grootste deel van de vrijdag aan besteed natuurlijk. Desondanks ben ik eerlijk waar bang dat ...
[..]
Ik denk dat SA de auto daarvoor onvoldoende kent, nog niet weet wat de max is. En Midland doet het gewoon goed de laatste races.quote:dit juist wel gaat gebeuren
In de eerste sessie heeft hij wel gereden, maar stond al vrij snel op een STOP.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Rosberg beide sessies niet gereden trouwens?
Bronquote:Renault bindt in
Renault heeft eieren voor haar geld gekozen en het massadempersysteem alsnog van haar bolides gehaald. Dit omdat de renstal anders na afloop van het Grand Prix-weekend mogelijk behaalde punten kwijt zou kunnen raken.
Het team besloot dit vlak voor het begin van de trainingen te doen, simpelweg omdat het risico te groot is om met het oog op de titelstrijd punten te verliezen. Aangezien de FIA in beroep is gegaan tegen de stewards, die de schokdempers in eerste instantie als legaal bestempelden, staan de meningen van racedirecteur Charlie Whiting en technisch gedelegeerde Jo Bauer lijnrecht tegenover die van de stewards.
De stewards, die onder leiding staan van Tony Scott Andrews, kwamen vanmorgen tot hun uitspraak nadat Renaults Pat Symonds hen er van had kunnen overtuigen dat aërodynamisch voordeel niet het primaire doel is van de dempers.
In een lange, gedetailleerde uitleg merkten de stewards op dat zij het bewijs tegen Renault niet aan het team mochten laten zien. Hierdoor kon het Frans-Engelse team zich niet verweren. Bronnen melden FORMULE 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper dat deze informatie door rivaliserende teams bij de FIA is gemeld. Ook meldden de stewards vanmorgen dat de bezorgdheid van de FIA niet op los zand was gebaseerd.
Vermoedelijk wordt pas na de Grand Prix van Hongarije duidelijk hoe het verder moet. Want er is niet genoeg tijd om volgende week een zitting in Parijs te organiseren.
Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef cappp het volgende:
Bridgestone of michelin voor de manager?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.![]()
Heb 'even' met een vriendin buiten zitten kletsen....en toen was het ineens te laat om nog een wissel te doen.
![]()
![]()
Ik wacht het wel af........... en ik hoop stiekem dat het niet kunnen wisselen zo z'n voordelen heeft. Kan ik iig mezelf alleen verwijten dat ik een gezellige vrijdagavond heb gehadals het dit weekend sh*t gaat voor mijn manager.
![]()
Ik lees net vanalles over het wel/niet/wel/niet/wel/niet toestaan en/of toepassen van allerlei technische snufjes, en wat dan wel of juist geen voordeel moet gaan opleveren.... Ik kom er ff niet meer uit. Tis warm zat hier nog steeds, dus ik WIL het nu ook niet meer weten.
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken. CU morgen wel!
Dus met een beetje mazzel kan het morgen gaan regenen.quote:A major thunderstorm in the area together with some heavy rain last night cooled things somewhat, but another warm and sunny day is in prospect with an expected ambient temperature high around 29 degrees Celsius. At present the humidity is lower, but that may yet rise to Friday's unpleasant level. Further storms remain a possibility.
The forecast for Sunday remains warmer - 31 degrees Celsius - with the possibility of scattered showers. So overall, another sweltering weekend with unpleasant working conditions, especially for the drivers.
*bloos* Dank dank...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik lees je bijdragen graag Sally, je neemt de Manager heel serieus. Je hebt er in ieder geval lol aan. Hoeveelste sta je in de overall-stand?
LOL...quote:
Leuke uitslag! hopelijk ziet de kwalificatie er straks ook zo uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de derde vrije training:
[afbeelding]
En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?quote:
M'n hoogste plaats in de overall-stand was 7e Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?
*helemaaaal niet nieuwsgierig.....*
Edit: La maar.... Ik heb je 'al' gevonden op plek 134![]()
![]()
Ik hoop het. Zou helemaal mooi zijn als het tempoverschil in de race tussen Ferrari en Renault ook zo groot zou zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Gaat een simpele pole voor Ferrari worden want Renault kan het tempo absoluut niet bijhouden.
Dat zou in de eerste twee sessies een beetje zinloos zijn. Aangezien zowat iedereen daar met een minimum aan benzine rijdt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Dat zouden we dan eigenlijk zometeen moeten gaan zien. Bij de eerste delen van de kwalificaties speelt dat nog niet super mee, en ook tijdens de trainingen vind ik ze niet bijzonder snel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Ze moeten ook wel willen ze Renault/Alonso inhalen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef Xebber het volgende:
Ferrari zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |