abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:53:23 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40269862
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Setup staat meestal al vast voor ze uberhaupt een ronde gereden hebben. Evt. kleine wijzigingen aan bandendruk, pedalen, rembalans, voorvleugel, veerdruk en dat soort kleine dingetjes.. Die 9 rondjes maken wat dat betreft echt heel weinig uit hoor. Misschien dat ze allebei op andere banden stonden, daar wordt het grootste deel van de vrijdag aan besteed natuurlijk. Desondanks ben ik eerlijk waar bang dat ...
[..]
Tuurlijk staat de basis van de set up vast. Finetunen van de setup is eigenlijk ook wat ik bedoel. Ik denk dat 9 ronden over een hele dag niets zeggen inderdaad. Maar 14 om 5 is bijna 3 keer zoveel. En dan is de verhouding iets anders. Het verschil is bijna het dubbele van wat Albers gereden heeft!
quote:
dit juist wel gaat gebeuren
Ik denk dat SA de auto daarvoor onvoldoende kent, nog niet weet wat de max is. En Midland doet het gewoon goed de laatste races.

[ Bericht 4% gewijzigd door sanger op 28-07-2006 14:54:14 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40270384
Natte baan voor de 2de vrije training
pi_40270573
Kunnen ze alvast oefenen voor de race
Where facts are few, experts are many.
pi_40270859
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Kunnen ze alvast oefenen voor de race
Daar hebben ze tot nu toe nog weinig zin in.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:29:01 #55
102466 cappp
Ondertitel
pi_40271013
Bridgestone of michelin voor de manager?
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:39:42 #56
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_40271431
Ben dinsdag over de autobaan er voorbij gereden, Waren ze al flink bezig met alles op te bouwen enz. Leuk om dat ook eens te zien.
Net efkes anges
pi_40271721
tvp
pi_40272290
Rosberg beide sessies niet gereden trouwens (nahja, 1 vliegend rondje in sessie1) ?
Where facts are few, experts are many.
pi_40272406
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Rosberg beide sessies niet gereden trouwens?
In de eerste sessie heeft hij wel gereden, maar stond al vrij snel op een STOP.

Uitslag tweede vrije training:

  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:55:17 #60
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40274256
Mooie tijd van Doornbos!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:58:12 #61
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40274349
BMW traag
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40274531
En de dempersoap is (voorlopig) ten einde.
quote:
Renault bindt in

Renault heeft eieren voor haar geld gekozen en het massadempersysteem alsnog van haar bolides gehaald. Dit omdat de renstal anders na afloop van het Grand Prix-weekend mogelijk behaalde punten kwijt zou kunnen raken.

Het team besloot dit vlak voor het begin van de trainingen te doen, simpelweg omdat het risico te groot is om met het oog op de titelstrijd punten te verliezen. Aangezien de FIA in beroep is gegaan tegen de stewards, die de schokdempers in eerste instantie als legaal bestempelden, staan de meningen van racedirecteur Charlie Whiting en technisch gedelegeerde Jo Bauer lijnrecht tegenover die van de stewards.

De stewards, die onder leiding staan van Tony Scott Andrews, kwamen vanmorgen tot hun uitspraak nadat Renaults Pat Symonds hen er van had kunnen overtuigen dat aërodynamisch voordeel niet het primaire doel is van de dempers.

In een lange, gedetailleerde uitleg merkten de stewards op dat zij het bewijs tegen Renault niet aan het team mochten laten zien. Hierdoor kon het Frans-Engelse team zich niet verweren. Bronnen melden FORMULE 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper dat deze informatie door rivaliserende teams bij de FIA is gemeld. Ook meldden de stewards vanmorgen dat de bezorgdheid van de FIA niet op los zand was gebaseerd.

Vermoedelijk wordt pas na de Grand Prix van Hongarije duidelijk hoe het verder moet. Want er is niet genoeg tijd om volgende week een zitting in Parijs te organiseren.
Bron
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:22:38 #63
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40278591
Ze zijn er dus af? Op RF zag ik nog;

http://racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=14732

Maar des te beter als ze eraf zijn

Schumi FTW!
pi_40287901
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef cappp het volgende:
Bridgestone of michelin voor de manager?
Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.

Heb 'even' met een vriendin buiten zitten kletsen ....en toen was het ineens te laat om nog een wissel te doen.

Ik wacht het wel af........... en ik hoop stiekem dat het niet kunnen wisselen zo z'n voordelen heeft. Kan ik iig mezelf alleen verwijten dat ik een gezellige vrijdagavond heb gehad als het dit weekend sh*t gaat voor mijn manager.


Ik lees net vanalles over het wel/niet/wel/niet/wel/niet toestaan en/of toepassen van allerlei technische snufjes, en wat dan wel of juist geen voordeel moet gaan opleveren.... Ik kom er ff niet meer uit. Tis warm zat hier nog steeds, dus ik WIL het nu ook niet meer weten.

Ik ga maar eens m'n bed opzoeken. CU morgen wel!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40288196
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Bij mij heeft 'de tijd' voor mij gekozen.....: Te laat, nu.

Heb 'even' met een vriendin buiten zitten kletsen ....en toen was het ineens te laat om nog een wissel te doen.

Ik wacht het wel af........... en ik hoop stiekem dat het niet kunnen wisselen zo z'n voordelen heeft. Kan ik iig mezelf alleen verwijten dat ik een gezellige vrijdagavond heb gehad als het dit weekend sh*t gaat voor mijn manager.


Ik lees net vanalles over het wel/niet/wel/niet/wel/niet toestaan en/of toepassen van allerlei technische snufjes, en wat dan wel of juist geen voordeel moet gaan opleveren.... Ik kom er ff niet meer uit. Tis warm zat hier nog steeds, dus ik WIL het nu ook niet meer weten.

Ik ga maar eens m'n bed opzoeken. CU morgen wel!
Ik lees je bijdragen graag Sally, je neemt de Manager heel serieus. Je hebt er in ieder geval lol aan. Hoeveelste sta je in de overall-stand?
pi_40293681
Nog even een update van het weer voor vandaag en morgen in Hockenheim.
quote:
A major thunderstorm in the area together with some heavy rain last night cooled things somewhat, but another warm and sunny day is in prospect with an expected ambient temperature high around 29 degrees Celsius. At present the humidity is lower, but that may yet rise to Friday's unpleasant level. Further storms remain a possibility.

The forecast for Sunday remains warmer - 31 degrees Celsius - with the possibility of scattered showers. So overall, another sweltering weekend with unpleasant working conditions, especially for the drivers.
Dus met een beetje mazzel kan het morgen gaan regenen.
pi_40294310
dat het gaat regenen zeggen ze bijna elk weekend
maar de laatste echte regenrace was volgens mij in 2003 Amerika
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
pi_40294573
Sinds ze de oude, klassieke Hockenheimring dramatisch ingekort hebben vind ik er niet veel meer aan. Hockenheim stond altijd garant voor veel kapotte motoren, lange inhaalacties en een Jos Verstappen die steevast klaagde dat zijn motor niet sterk genoeg was. Op het nieuwe circuit is het allemaal weer zo standaard.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_40294802
Uitslag van de derde vrije training:

pi_40295088
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik lees je bijdragen graag Sally, je neemt de Manager heel serieus. Je hebt er in ieder geval lol aan. Hoeveelste sta je in de overall-stand?
*bloos* Dank dank... */ bloos*

Ik - - Je wil het niet weten......
Om te huilen eigenlijk maar vooruit:

Profiel
Algemene gegevens
Sally

Manager sinds: 04-03-2006
Teamnaam: Sally F-one Team

Puntentotaal: 2017
Plaats overall: 788

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Beste race dit jaar tot nu toe:
Punten
Datum ........... Land .......Punten ...Plaats
2006-05-07 ..Duitsland 234........ 180

Slechtste:
2006-04-02 ..Australië ...139 ......2283
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


En verder heb ik mijn team verborgen, zoals je ongetwijfeld al gezien hebt/had.
Ik beleef er - mits ik er de tijd voor heb - inderdaad erg veel lol aan!
Helaas woon ik niet meer samen met de persoon die altijd veel van de F1 af wist, maar vooruit:
met behulp van de Fok!kers op het forum en mijn subleague'rs kom ik een heel eind!

Tis een kwestie van a-na-lie-zeeeren: indiceren, deduceren en....


af en toe een banaan eten!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40295211
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:20 schreef Sally het volgende:

af en toe een banaan eten!
Goede tip
pi_40295415
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Goede tip
LOL...

Maar aan degenen die het kunnen weten: hoe is het daar in Hockenheim ter plekke? Ik bedoel qua wolken en mogelijke regen enzo?

Ik kijk wel bij de Live Timing en zie nu dat de buitentemp drastisch is gezakt sinds gister/vanmorgen, (nu 27 °C) maar de track temp is nog altijd 41°C.
En als ik de Humidity mag geloven, dan is die gezakt van 64% naar nu 56%. En de Pressure is weer onderweg omhoog....

Als ik het van die gegevens mag halen, zou ik zeggen dat de zon daar in Hockenheim door de wolken heen is gebroken, waardoor het vocht in de lucht opdroogt en de track lekker verwarmd wordt. Klopt?

Kan iemand mij - à la Ollie - updaten hoe het er voorstaat?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40295715
Ik denk dat het weer daar net is als hier. Dus wel kans op regenbuien maar dan vooral aan het eind van de middag.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:01:53 #74
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40295853
Alonso
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:17:10 #75
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40296100
Ik gun Button dit weekend ook weer eens een goede GP
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:18:20 #76
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40296116
Ik hoop dat het keihard gaar regenen!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:34:52 #77
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40296427
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de derde vrije training:

[afbeelding]
Leuke uitslag! hopelijk ziet de kwalificatie er straks ook zo uit.

BAR zit er tot op heden nog goed bij.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:49:24 #78
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40296735
Lekker doelpunt van Schumacher (net op de Duitse RTL te zien)
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:56:36 #79
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40296903
Zo. Laat de kwalificatie maar beginnen!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40297110
Speed
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:05:07 #81
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297111
CODE ROOD !
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:05:10 #82
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40297113
Speed
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:05:24 #83
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297121
Teveel speed voor Speed.
pi_40297129
Daar gaat m'n manager
pi_40297130
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Teveel speed voor Speed.
Of testosteron
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:06:32 #86
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297143
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Of testosteron
lol
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:06:52 #87
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40297152
Mooie crash, dat wel.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40297261
*daar gaaaat mijn STR chassis...*

*daar ging mijn Toyota motor*


Gut, ik hoop dat ze morgen voordeel hebben in de race van de 'nieuwe' spullen....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40297309
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat m'n manager
En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?

*helemaaaal niet nieuwsgierig..... *


Edit: La maar.... Ik heb je 'al' gevonden op plek 134
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40297326
Gelukkig gaat het voorlopig voor mijn manager deze race nog wel behoorlijk.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:22:30 #91
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40297452
Fisichella is duidelijk zwaarder dan Alonso met zo'n anderhalve seconde verschil.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:23:13 #92
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297463
uiuuhhm kom op Renaults... voorlopig lijkt er weinig meer over te zijn van hun dominantie.

Hopelijk kunnen de McLarens nog voor een aangename stunt zorgen.
pi_40297485
Deze SMS-vraag is toch wel één van de dieptepunten zeg.
pi_40297500
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:15 schreef Sally het volgende:

[..]

En Scrutinizer, waar sta JIJ dan op dit moment?

*helemaaaal niet nieuwsgierig..... *


Edit: La maar.... Ik heb je 'al' gevonden op plek 134
M'n hoogste plaats in de overall-stand was 7e Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:45:40 #95
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297879
Gaat een simpele pole voor Ferrari worden want Renault kan het tempo absoluut niet bijhouden.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:46:19 #96
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40297890
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40297907
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Gaat een simpele pole voor Ferrari worden want Renault kan het tempo absoluut niet bijhouden.
Ik hoop het. Zou helemaal mooi zijn als het tempoverschil in de race tussen Ferrari en Renault ook zo groot zou zijn.

BMW valt me toch enigszins tegen en bij Honda hebben ze blijkbaar een biertje in die tank gegooid.
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Dat zou in de eerste twee sessies een beetje zinloos zijn. Aangezien zowat iedereen daar met een minimum aan benzine rijdt.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:48:20 #98
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40297924
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Xebber het volgende:
Of ze zijn zwaarder en doen een pitstop minder.
Dat zouden we dan eigenlijk zometeen moeten gaan zien. Bij de eerste delen van de kwalificaties speelt dat nog niet super mee, en ook tijdens de trainingen vind ik ze niet bijzonder snel.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:50:07 #99
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40297955
Ferrari zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40297969
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef Xebber het volgende:
Ferrari zal deze thuisrace koste wat kost toch willen winnen natuurlijk
Ze moeten ook wel willen ze Renault/Alonso inhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')