Ook, ralf was lekker bezig, maar hij stond in de pits door het ram insident met de la rosaquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Zie het bericht in de F1-manager "Uitslag kwalificatie GP Duitsland"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Idd daarom heeft Schumi de meeste recordsquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loerenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef Sally het volgende:
*sbs6 gaat van start...*
ben nog niet wakker genoeg om de trip naar het bos te ondernemen![]()
dus ik ga maar eens 'gezellie voor de tellie' zitten!
Ja inderdaad. Gaskabel en versnellingspookquote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
idd, dat klonk allemaal reuze interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loeren
idd en dat schumacher en hard knaltquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=125729quote:
weet niet precies waar Hockenheim ligt maar veel regen hangt er niet in Duitslandquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
Schumacher zal inderdaad hard gaan vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |