een andere keer is ook goedquote:Op zondag 30 juli 2006 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas: daar doe ik niet (meer) aan mee.....Beter voor mijn broodnodige nachtrust...!
![]()
Gefeli met je kleine nichtje!! *mooie naam!*
Ik raad een Tandarts aan... *heeft zelf een afspraak op 10 augustus pas... tandarts was/is op vakantie*
en jij heb geen fotoboekquote:
P3 is het maximale voor hemquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg tof inderdaad, en nu nog "even" de race winnen!
Waarom, beetje geluk mag hij ook wel een hebben. Als alonso nou een stuk ging he.. beetje kimi pech voor alonso en een beetje alonso geluk voor kimi.quote:
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef WEST het volgende:
netjes van kimi, en De La Rosa is echt niet beter dan Montoya als je bekijkt wat de startpositie van Pedro Martinez is.
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.
Maar we zullen het vandaag zien tijdens de race. En ander is Kimi blijkbaar gewoon heel erg veel beter dan zijn teamgenoten. Dan wil ik hem eigenlijk wel eens naast alsonso zien, wie dan sneller is.
Ik denk toch dat Kimi op een 3-stopper staat en De La Rosa op een 2-stopper. Maar we zullen zien. Zolang hij maar punten afpakt van Alonso, zodat Schumacher en Ferrari in kunnen lopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij werd geramd dus daar moet je ook even naar kijken, heeft een tijdje stil gestaan, dus had meer benzine aan boord. En heeft nog brand aan boord gehad.
Maar we zullen het vandaag zien tijdens de race. En ander is Kimi blijkbaar gewoon heel erg veel beter dan zijn teamgenoten. Dan wil ik hem eigenlijk wel eens naast alsonso zien, wie dan sneller is.
Hij werd geraakt door Ralf Schumacher.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzen
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaarquote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Kimi op een 3-stopper staat en De La Rosa op een 2-stopper. Maar we zullen zien. Zolang hij maar punten afpakt van Alonso, zodat Schumacher en Ferrari in kunnen lopen.
[..]
Hij werd geraakt door Ralf Schumacher.
Idd door ralf, vol op het rechter achterwiel, die was dus ook stuk. Ralf ookquote:Op zondag 30 juli 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
door wie werd hij geramp? ik heb dat namelijk niet gezien. maar das ook nog geen reden om hem zo de hemel in te prijzen
Ook, ralf was lekker bezig, maar hij stond in de pits door het ram insident met de la rosaquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Zie het bericht in de F1-manager "Uitslag kwalificatie GP Duitsland"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was button toch ? in de pitlane, maar goed ralf schumacher kan ook niet rijden wat dat betreft lijken de gebroeders schumacher sterk op elkaar![]()
Idd daarom heeft Schumi de meeste recordsquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loerenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef Sally het volgende:
*sbs6 gaat van start...*
ben nog niet wakker genoeg om de trip naar het bos te ondernemen![]()
dus ik ga maar eens 'gezellie voor de tellie' zitten!
Ja inderdaad. Gaskabel en versnellingspookquote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
idd, dat klonk allemaal reuze interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Slimme vent, met z'n opmerkingen over hoe de sport interessanter te maken.
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat regenen dus niet met de bootweg, dus ik ga ook maar loeren
idd en dat schumacher en hard knaltquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=125729quote:
weet niet precies waar Hockenheim ligt maar veel regen hangt er niet in Duitslandquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het mag over een half uurtje in Duitsland ook wel gaan regenen.![]()
Schumacher zal inderdaad hard gaan vandaag.quote:
quote:
ralf doet zijn streken van zijn broer naquote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ralf moet zolangzamerhand maar eens een "Berufsverbot" krijgen.
Inderdaad, eerst Pedro rammen en nu dit weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ralf moet zolangzamerhand maar eens een "Berufsverbot" krijgen.
nee hoor een echte schumacher actie het zit in de familiequote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
Montoya actie van Ralf.
Geleerd toen ze samen redenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
Montoya actie van Ralf.
Beter zo'n actie dan je teamgenoot eruit rammen. Dom - Dommer - Montoya.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef WEST het volgende:
nee hoor een echte schumacher actie het zit in de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |