Ja, ik hierquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Rood_schaap, jij hier? Of ben je niet wie ik denk?
Oh, wachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Rood_schaap, jij hier? Of ben je niet wie ik denk?
LITSO, jij hier, jij bent vast niet wie ik denk dat jij bentquote:
ik mis het woordje nog in bovenstaande regelquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Davidov dat is heel leuk het schap met de 5 poten ik heb in de theaterversie gespeeld:
de serie van vroeger heb ik niet meer meegekregen dus zo'n ouwe lul ben ik nou ook weer niet
goedemorgen GJ, dus zo oud ben jij ook NOG niet dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis het woordje nog in bovenstaande regel![]()
en nee ik ken dat niet van beeld, heb later nog wel een scenes herhaald zien worden maar heb er dus vooral over GELEZEN![]()
Ach en daar veranderd komende week ook helemaal niks aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goedemorgen GJ, dus zo oud ben jij ook NOG niet dus
oooooooh bedoelde je datquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach en daar veranderd komende week ook helemaal niks aan![]()
maar dan laat ze wel 4 dagen van te voren vragenquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oooooooh bedoelde je dat
33 jaar
dat vier ik ook niet op fok
dan ben ik op vakantie
mensen kunnen wel felicitatie SMSJES sturen of bellen, voor het telnr, ask Stroekie of Angel
bellen graag na 17 uur
Waarom maak je er dan niet een fijne inspirerende (of transpirerende) wandeling vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil nieeeeeeeeeeeeeeeeet! En omdat ik niet wil pak ik gewoon lekker de auto voor een stukje van 2 minuten
Fijne dag iedereen!
Wat heb je toch een zwaar leven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
helemaal kapot van het hele stuk naar de c1000 lopen en terug
inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven...
Owja, ontbijten dat was het wat ik nog moest doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
inderdaaden nu heb ik honger maar dan moet ik helemaal naar beneden
Heee halloooooooo Ajuu is terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef ajuu het volgende:
oooohhhh ooh oh!
watte?quote:
ja jij zit meer bij onze collega zustersquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
Misschien omdat ik geen ijzersterke binding heb met deze reeksquote:
is dat sterk genoeg of moeten we hier autogeen lassen voor toepassenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef NathaN het volgende:
*Tha_Erik vastsoldeer*
tuurlijk houdt jij van pijn als het maar met liefde gebeurtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet dat pijn, dat solderen/lassen? Ik houd niet van pijn
.
je dan proberen te lokken met behulp van suikerklontjes een betere methode??quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Naja, het is minder cliché dan handboeien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ach, welnee, ik heb een hele vriendelijke tandarts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je dan proberen te lokken met behulp van suikerklontjes een betere methode??
volgens mij krijgen we dan ruzie met je tandarts![]()
Daaromquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's helemaal niet slecht. En een 8 is het mooiste getal
.
Hopelijk heb je daar een betere herder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef Rood_schaap het volgende:
Daaromal had het beter kunnen zijn als ik betere begeleiding had gehad, want dat liet vaak te wensen over
![]()
Maar ik klaag nietOp naar de volgende stage
Toch zal die een al te grote suikerinname niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, welnee, ik heb een hele vriendelijke tandarts.
Ja, want heb mijn nieuwe herdster of hoe je dat ook noemtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar een betere herder.
Een herderinnetje. Hoofdrolspeelster in heel wat heterofantasieën.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Rood_schaap het volgende:
Ja, want heb mijn nieuwe herdster of hoe je dat ook noemtal ontmoet
Ik prefereer toch liever enen herderquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een herderinnetje. Hoofdrolspeelster in heel wat heterofantasieën.
jij wilde een kusje iedere keer als je binnen kwam....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je vegetarische burrito's voor me maakt![]()
sinterklaasfilm...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef wonderer het volgende:
Vlarp, bastard, waarom heb je niet gezegd dat Dick meedeed met die sinterklaasfilm?
ik ben veeleisend, ik wil nu een vegetarische burrito erbijquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij wilde een kusje iedere keer als je binnen kwam....![]()
zoals Peter van Heidiquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik prefereer toch liever enen herder(Als ie lekker is natuurlijk
)
dan wil ik gebeld worden door jequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben veeleisend, ik wil nu een vegetarische burrito erbij![]()
Zoals op je schort?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik prefereer toch liever enen herder(Als ie lekker is natuurlijk
)
Andere Dick.quote:
Da's toch wel weer een paar maandjes geleden dat we je in ons midden haddenquote:
Dat was geen schort toen ik hem vond op internet, maar oke jij je zinquote:
ooooooooooh heeeeel laaaaannnngggg geleeedeeeenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's toch wel weer een paar maandjes geleden dat we je in ons midden hadden
alles wel met je ?
Waxje zit deze week nog op Tenerifequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ooooooooooh heeeeel laaaaannnngggg geleeedeeeen
ik mis
stroekie
en
beaverhausen indeknoopmetdeflesliggend
en waxxerrrrrrrr indeknoopmetzichzelfliggend
en G_E indeknoopmetzijnstropdasliggend
en ang3l indeknoopmetzijn danspasjesliggend
en alle jongens liggend
ooooh
ik ben op mijn
werk trouwens dus
staand of zittend
maar nog
niet liggend.....................................![]()
en jij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxje zit deze week nog op Tenerife
en Beavje is hier ook alweer even niet geweest om zijn gezicht te laten zien![]()
des aanschijns? dat klinkt wel vies ja. maar je moet weg stroekie !quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zit gewoon hard in het zweet des aanschijns mijn dagelijkse brood te verdienen![]()
da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
des aanschijns? dat klinkt wel vies ja. maar je moet weg stroekie !
opvakantie des aanschijns! dat moet je! niet zwoegen in aanschijn maar liggen in schijn van zon en stralen water water water!!! water des aanschijns!
en je linker of je rechterhand weer laten schijnen tot dagelijkse dekselse stralen ! laat het weer komen op stranden des aanschijns!
![]()
![]()
![]()
beeehhh meehhh ;-)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
ajuu
Verloren schaap enzo, welkom terug
Jij had andere stralen in gedachten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten had![]()
olee!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten had![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Rood_schaap het volgende:
Dat was geen schort toen ik hem vond op internet, maar oke jij je zin![]()
Volgens mij vind jij dat helemaal niet ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op een schort lijken. Een vunzig schort, dat wel...
zo klinkt dat wel als een hele strenge opdrachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
olee!
stroekios dessos aanschijnos santa maria! laat je vocht des aanschijns over de hoofden van muchos katholieken stierenjongens stromen!![]()
ja tis jouw aanschijns niet de mijne!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo klinkt dat wel als een hele strenge opdracht![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wil ik gebeld worden door je
en dan maak ik de lekkerste vega burito's die je ooit hebt gehad
Echt nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat doet epileren toch pijn.
We flikkeren de kip er wel uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je vegetarische burrito's voor me maakt![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wil ik gebeld worden door je
Dan wil ik weten hoe jij het doet.quote:
Ik mis: Overhemd, angel, overhemd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef ajuu het volgende:
en ang3l indeknoopmetzijn danspasjesliggend
Met een pincetquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe jij het doet.
Die laatste is tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
- Bert, dat is lang geleden. Ben je blij me te zien, of heb je een prei in je broek?
- Ik heb een prei in mijn broek. Tas zat vol.
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met een pincet
Heb je het vaak gedaan? In het begin deed het wel pijn, maar na het vaak gedaan te hebben niet meer, misschien is het dan wel gewenning![]()
Ajuu!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja tis jouw aanschijns niet de mijne!![]()
Ik had ook zo'n schort, van collega's gekregen. Maar hij is dood. De muizen in de boerderij hadden hhem te pakken gekregen en een gat in z'n broekje geknaagdquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op een schort lijken. Een vunzig schort, dat wel...
Als wij worden gedwongen vegetarisch voor jou te koken, dna vind ik dat jij op jouw buurt maar gewoon vlees moet bereiden. Waarom moeten de carnivoren zich altijd aanpassen aan de vegetarier?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor jou maak ik vegetarische nasi![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:ik wil 't!
[afbeelding][afbeelding]
Overdag niks te zien en 'savonds een sterrenhemel
StarLightning plafond < 15m² ¤ 99,-
StarLightning plafond < 20m² ¤ 139,-
StarLightning plafond < 25m² ¤ 169,-
Dat went welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik het eerste uur steeds niet kan slapen .. OF omdt ik ooooh aaaah wat moooi zit te doen, OF omdat het te fel lichtgeeft
Ik dacht dat je t over je wenkbrauwen hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.
Ja hier ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Het regent! Het regent!
Beter opletten bij biologie, jochie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Vertelt wonderer ons nu hoe ze haar vagina kaalplukt?
Net zo walgelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter opletten bij biologie, jochie.
En nee, mijn oksels.
Damn die twee zijn nat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Net zo walgelijk.
Bijna net zo walgelijk als dit: [afbeelding]
Dat Goth-jongetje in Final Destination 3 is best schattig.
Issie echt zo leuk? Vond de tweede namelijk een beetje tegenvallen. De eerste was onwijs grappigquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Final Destination is trouwens net zo goor-fascinerend als de andere twee.
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Issie echt zo leuk? Vond de tweede namelijk een beetje tegenvallen. De eerste was onwijs grappig![]()
Ik schrok me dood toen dat Aziatisch meisje een vlag door haar buik kreeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...
Veel kapotte hoofden hier, niet zo spannend.
Thanks, dan weet ik dat ik deze niet ga hurenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...
Veel kapotte hoofden hier, niet zo spannend.
Sowieso dat genre filmsquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
13 Ghosts heeft mooie vormgeving
Die vind ik idd ook best wel de moeite waard
Die zag je ook van verre aankomen. De ranzigste vond ik nog wel Frank, bij de drive-in. Ik had verwacht dat dat touw aan dat paard wel iemand in tweeen zou delen maar dat viel mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik schrok me dood toen dat Aziatisch meisje een vlag door haar buik kreeg.
13 ghosts is toch met dat rare gebouw, met spoken in de kelder? Die was wel grappig ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
13 Ghosts heeft mooie vormgeving
Die vind ik idd ook best wel de moeite waard
En die zonnebanken waren ook wel naar. Dat blonde meisje kreeg builen op haar arm.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zag je ook van verre aankomen. De ranzigste vond ik nog wel Frank, bij de drive-in. Ik had verwacht dat dat touw aan dat paard wel iemand in tweeen zou delen maar dat viel mee.
Vond de aanloop erg leuk. Ze deden er echt tien minuten over om tot die climax te komen. De rest was zo gebeurd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En die zonnebanken waren ook wel naar. Dat blonde meisje kreeg builen op haar arm.
Ik vond het doodeng. Waarschijnlijk ook door mijn angst voor zonnebanken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond de aanloop erg leuk. Ze deden er echt tien minuten over om tot die climax te komen. De rest was zo gebeurd.
Vandaag is rooooood....quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Zijn haarkleur doet het hem he?
Het is hier niet extreem broeierig... maar het heeft hier dan ook nog niet geregend..quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Bah wat is het extreem vies weer. Zo vochtig
Het ziet er somber uit, maar het is nog steeds erg warm, broeierig, vochtig.
Net ff naar de Praxis gegaan om 4 stoelen te kopen en die naar boven gesjouwd (niet zo zwaar) en ik zweet alweer van alle kanten
BAH
Ik vond de rollercoaster enger, daar hou ik sowieso ook al niet vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vond het doodeng. Waarschijnlijk ook door mijn angst voor zonnebanken.
Hmm.. highlight op dexter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Diiidiiiiiiiiii.... get out of my la-bo-ra-to-ryyyyyyyyyyyyyy
Oh...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:30 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh... snelle lezer.
Geen zin inquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan niet een fijne inspirerende (of transpirerende) wandeling van![]()
![]()
*chicken tikka masala aanraadt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
*hoodwinked aan het kijken*
Vind je ervan? Vond de animatie ver beneden de maat, het concept was wel leuk, maar het einde cliche en de grappen waren ook matig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
*hoodwinked aan het kijken*
De animaties zijn idd erg lelijk en vlug vlug gedaan (zo lijkt 't).quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind je ervan? Vond de animatie ver beneden de maat, het concept was wel leuk, maar het einde cliche en de grappen waren ook matig.
Maar die snelpratende dinges was LEUK
Tragischerwijs is dat vaak in het eindresultaat terug te zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja tegenwoordig moet het snel snel geld geld
Corpse Bride was toch nog stop motion? Wel één van de weinige recente, maar met Johny Deppquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef wonderer het volgende:
Vind het jammer dat iedereen in eens denkt dat ze een animatie moeten uitbrengen... doe maar weer gewoon een stopmotion of tekenfilm hoor. Stomme computeranimatie.
Gewoon lekker Japanse animatiefilms kijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef wonderer het volgende:
Vind het jammer dat iedereen in eens denkt dat ze een animatie moeten uitbrengen... doe maar weer gewoon een stopmotion of tekenfilm hoor. Stomme computeranimatie.
Ja, die was gaafquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Corpse Bride was toch nog stop motion? Wel één van de weinige recente, maar met Johny Depp.
Helaas niet gezien, trouwens.
Ja genieten hoor de komende weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijne vakantie, Erik.
Ja, dank je!
Vaarwel enzo.
ik moest het ook ooit voor een rol in een stuk als travestietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe jij het doet.
nee hoor ik kon de volgende dag bij de premiere mijn armen al weer gewoon omlaag doen en bewegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef wonderer het volgende:
Je moet je haren ook eerst bijknippen voor je aan de slag gaat...
Hopelijk geen blijvende schade?
tena lady? Da's een maandverband voor lekkende vrouwenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moest het ook ooit voor een rol in een stuk als travestiet
ik dacht mijn zus heeft zo'n tena lady daar zal het wel mee moeten
wist ik veel dat zo'n ding zich zou vast vreten
losknippen was geen optie, ik was alleen en ik moest dat ding vasthouden
uiteindelijk heb ik hem los moeten trekken, heel traumatisch was dat![]()
en bedankt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tena lady? Da's een maandverband voor lekkende vrouwen
[afbeelding]
"Kun JIJ zien wie het draagt?"
Ik kon ook niets zeggen en je de flater laten begaan keer op keer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en bedankt...
sta ik weer in de boeken met een neorme flater die nog niemand was opgevallen
ik bedoelde natuurlijk een ladyshave....
gelukkig voor je is dit in de nachtelijke uren gebeurd, en kan je de schuld geven aan een tekort aan nachtrust in verband met extreme weersomstandighedenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en bedankt...
sta ik weer in de boeken met een neorme flater die nog niemand was opgevallen
ik bedoelde natuurlijk een ladyshave....
eind september pas????quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal eind september als ik terug wel verslag doen![]()
ooooooh....dear god! G_E!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ajuu! [afbeelding] Ajuu, ik heb je gemist!.
wat is een preppy tekening? hoe zag het eruit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja eerder deze week had G_E nog een hele fraaie preppy tekening gemaakt
ja beetje verdelen hequote:
beirut libanon tripoli etcquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja beetje verdelen he
in maart 3 weken vietnam
2 weken terug Love Parade in Berlijn
september Barca
nu nog iets voor in okt/nov
dus dan mag ik toch echt niet klagen hoor
hier vind je hem terugquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is een preppy tekening? hoe zag het eruit?![]()
blogspot! oooooh !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier vind je hem terug
http://groteverwachtingen.blogspot.com/
laat maar een reaktie achter
dat kan hij wel waarderen
ajuu op blogspot = adjounquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nee zal wellicht Chicago worden, om weer eens een oud klasgenoot op te zoeken
ja zag al dat je gereageerd hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ajuu op blogspot = adjoun![]()
http://klare-lijn.blogspot.com/
jezus dat je dat nog weet! moet nog al indruk gemaakt hebben. ik ovnd het vreselijk dat ik daarna nooit meer gegaan ben. beatles-songs op panfluit oooohquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zag al dat je gereageerd had![]()
maar was jij na je uitstapje naar Egypte nog op een andere vakantie geweest ?
ga maar lekker koffiedrinken met george bush jij!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nee zal wellicht Chicago worden, om weer eens een oud klasgenoot op te zoeken
Volgens mij had jij nogal indruk gemaakt op het personeel daar in dat half volle resortquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
jezus dat je dat nog weet! moet nog al indruk gemaakt hebben. ik ovnd het vreselijk dat ik daarna nooit meer gegaan ben. beatles-songs op panfluit ooooh![]()
ik ga mss nog naar bulgarije. ken dat land niet. ik weet er echt niks van. lekker burgerlijk. ja bulgaarse yoghurt, maar dat is turks geloof ikeignlijk. wel lekker.![]()
dat je dat nog weet!![]()
Hallo ik ben Jan Peter niet die daar s morgens al om 6.00 uur op The White House op de stoep staat om met G W te mogen ontbijten en daarna de pers te woord staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
ga maar lekker koffiedrinken met george bush jij!![]()
arme jij, en je had je weer verheugd op deze periode met het huis voor jezelf en zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen
Heb me gewoon ziek gemeldwant voel me echt niet lekker...
oh en die arme fedor mag hier de server niet op hoor, dat wil mijn baas niet hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef ajuu het volgende:
naam: fedor
leeftijd: 19
categorie: badkamer
[afbeelding]
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, en je had je weer verheugd op deze periode met het huis voor jezelf en zo
wat is er mis met fedor?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en die arme fedor mag hier de server niet op hoor, dat wil mijn baas niet hebben![]()
ja helaas is onze energie, en ons gestel nog niet in staat om eindeloos door te gaan. Hoe graag we dat in ons hoofd ook willen en dan kan eeen keer goed slapen al vaak helpen. Maar ja dat heeft er de afgelopen weken niet ingezeten met al die plaknachtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.
ik heb Fedor al naar me huis toe gestuurd, daar mag hij wel binnenkomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is er mis met fedor?o ik weet hetal je zit weer het brood de s anschijns bij elkaar te zweten of zoiets...maar kijk fedor eens aanschijnen...en geen zweet!
Voorkomen is beter dan genezen. En andere toepasbare clichés.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.
OKquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb Fedor al naar me huis toe gestuurd, daar mag hij wel binnenkomen
weet alleen niet of ik dat dan als een vroeg verjaardagscadeau moet zien![]()
wel ja zitten jullie hier allemaal de loftrompet op Fedor te steken, moet ik nog uren wachtenquote:
Die heb ik eerder gezienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UPiFhjCxXpk&search=sarah%20silverman
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja zitten jullie hier allemaal de loftrompet op Fedor te steken, moet ik nog uren wachten![]()
Hoi David,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien
Are mad because your grandson is gaaayyyy
ja dat kan ik toch niet zien slimmerikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoeken![]()
Ik neem aan dat dat je hetero-momentje was?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoeken![]()
Het is wel wat meer dan een momentjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat je hetero-momentje was?
Met mij gaat alles primaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi David,
Alles goed? Gaat het thuis ook weer wat beter?![]()
Hoe ga je om met het feit dat je ouders als het ware niet echt tevreden zijn met de persoon die je bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima
Het is wachten op het moment dat mn moeder tekeer gaat tegen mn vader
tot die tijd maar zelf lekker veel plezier hebben
Ow dat is niet hun "main concern" anymore...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe ga je om met het feit dat je ouders als het ware niet echt tevreden zijn met de persoon die je bent?
Enlighten me![]()
Ik ben blij voor je dat t zo goed heeft uitgepaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Ow dat is niet hun "main concern" anymore...
Dat was voor hen even slikken maar zijn ze wel overheen gekomen. Mn moeder althans. Vaders ziet het nog wel als falen van hemzelf maar ik kan nu wel zeggen dat ik blij ben dat het er uit is.
"niet tevreden zijn" is dus totaal niet van toepassing.
ja ach hij heeft zich maar aan te passen. Ik ga niet mn hele leven anders zijn omdat hij dat graag zou willen. En dat zou jij ook moeten doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat t zo goed heeft uitgepaktToch is t wel evrvelend dat je vader er zo'n kijk op heeft. Waarom kunnen mensen in deze tijd niet gewoon tolerant zijn? Waarom? WAAROM!!!!!
![]()
Oh, dit lees ik nu pas, maar het was een eenmalig bezoek omdat ik Rood_schaap voor het eerst in jaren weer zag postenquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
LITSO, jij hier, jij bent vast niet wie ik denk dat jij bent
wat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij niet bent wie ik denk dat jij bent
Kortom stel je eens voor of was dit een eenmalig bezoek hier?
dan leef je opgesloten en onder druk. Gewoon openlijk kunnen zijn wie je bent scheelt enorm veel druk. En zij die het niet pikken? "fuck 'em"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat vind je van doen wat je wilt, maar dan in t geheim?![]()
Ja, maar David, maar, maar, maar.......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef davidov het volgende:
[..]
dan leef je opgesloten en onder druk. Gewoon openlijk kunnen zijn wie je bent scheelt enorm veel druk. En zij die het niet pikken? "fuck 'em"
Kut hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, maar David, maar, maar, maar.......![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, dit lees ik nu pas, maar het was een eenmalig bezoek omdat ik Rood_schaap voor het eerst in jaren weer zag posten
Verbaasd me dat die pan nog niet weg gelopen wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb afgewassener stond een pan nasi van een week oud en toen ik die opendeed ging ik bijna over m'n nek
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Verbaasd me dat die pan nog niet weg gelopen was
kloink, hier valt nu het euro dubbeltje pas met de melding over poepsjieneesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb afgewassener stond een pan nasi van een week oud en toen ik die opendeed ging ik bijna over m'n nek
Ben blij dat ik niet de enige ben niet een hekel aan afwassen heeftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
en er lag een klokhuis op tafel met een zwarte vlek erop.. loop ik erheen om het te pakken blijken het een miljoen fruitvliegjes te zijn
Gelukkig had je een pan bij de hand.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
Lekker luchtig...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Muuuh, ik heb niks om aan te trekken.
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Muuuh, ik heb niks om aan te trekken.
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat iemand hier op fok mijn oude avatar/usericon gejat heeft![]()
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanaf
Lief kindjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasja, ik ben dat jongetje op mn usericon
![]()
![]()
Lief is een ding, maar knap......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou me nu moeten zien, nu ben ik nóg liever![]()
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekken![]()
Nog ongestreken in de droger ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!
Ik ben beeldschoon, zullen we.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Lief is een ding, maar knap......
"Het"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
Ik ben veels te lief geweest met mijn welgemeende adviezen, wat compenseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef TehRockstar het volgende:
Valse BB, jij hoort mij niet te pesten.
Een vervelende hond en een niet uberlekker liggende bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt helemaal aan de bank, en aan de evt bankgenoot..
En jij denkt dat ik jou op je woord geloof?quote:
En het ziet er uit als een kwart.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Doe mij een toppertje
en een Breezer Ananas
en doe d'r ook maar een dubble whiskey bij
want vanavond gaan alle remmen los
en we dansen en springen zijn zo blij
Hoe simpel kan een zomerhit zijn?
Net zoals Boten Annaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijk
Veel plezier danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
die kenniknie
Ik ga uit eten met de ex en dan naar de film en dan stappen
(en dan vragen ze zich af waarom ik geen nieuw vriendje heb...)
Je hebt je aanvraag niet in 3-voud aangeleverd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
(en dan vragen ze zich af waarom ik geen nieuw vriendje heb...)
ligt het niet veel eerder aan het feit dat mensen hun tempo niet aanpassen aan het weer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het weer, wat iedereen neermokert..
Ook dat. Maar stond deze week een heel uitgebreid artikel over in het AD. Nederlanders willen dat ook niet. Zijn we zogenaamd te koppig voor. Wat betreft passen we in de zomer onze levenstijl gewoon aan hoor. Vroeger beginnen met werken, of een siesta. 's Avonds later eten. Het zou helemaal mijn ding zijn hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef error het volgende:
[..]
ligt het niet veel eerder aan het feit dat mensen hun tempo niet aanpassen aan het weer?
Nou heb ik me daar nu heel de dag op zitten verheugenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef ajuu het volgende:
naam: fedor
leeftijd: 19
categorie: badkamer
[afbeelding]
De Nederlandse volksaard lijkt me daar iig erg ongeschikt voor. Om 18:00 uur moet er tenslotte gegeten wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat. Maar stond deze week een heel uitgebreid artikel over in het AD. Nederlanders willen dat ook niet. Zijn we zogenaamd te koppig voor. Wat betreft passen we in de zomer onze levenstijl gewoon aan hoor. Vroeger beginnen met werken, of een siesta. 's Avonds later eten. Het zou helemaal mijn ding zijn hoor
Ja inderdaad... maar het is nogal een cultuuromslag die er moet plaatsvinden. Winkels van vroeg tot heel laat open en dan paar uur in de middag dicht. De prak niet om 6 uur maar om 9 uur op tafel enzo..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef error het volgende:
[..]
De Nederlandse volksaard lijkt me daar iig erg ongeschikt voor. Om 18:00 uur moet er tenslotte gegeten wordenIk had hier laatst ook gasten die alleen maar riepen dat het warm was (duh) en vervolgens zwaar gaan tafelen, op het heetst van de dag gaan wandelen, etc.... Ik vond het wel erg typisch en heb ze maar uitgelachen
Ik zie het in NL ook helemaal zo voor me: "poeh, wat is het warm. Nou ik ga maar ff naar de Appie fietsen, doei!"
![]()
Paar weken.. als het zo doorgaat dan is het meer dan 2 maanden heet geweest. Inmiddels zitten we volgens mij al aan de 4 a 5 weken warm/heet weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Voor die paar weken zo'n omslag... dat lukt nooit.
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Voor die paar weken zo'n omslag... dat lukt nooit.
Fijn dat ik niet in de VS woon..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef error het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.
Hier zeikt het trouwens van de regen, voor de 2e van 3 tropical waves
Die komen ws nog als orkaan jouw kant op
oooooooooooohquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het weer, wat iedereen neermokert..
Yeah, tropische stormen hier...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef error het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.
Hier zeikt het trouwens van de regen, voor de 2e van 3 tropical waves
Die komen ws nog als orkaan jouw kant op
Toch niet van de collega van CD he?quote:
Ik zag daarnet in de supermarkt overal People's magazinequote:
Collega van CD? ohw.. CDP! Nee.. een kennis van mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet van de collega van CD he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |