Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat iemand hier op fok mijn oude avatar/usericon gejat heeft![]()
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanaf
Lief kindjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasja, ik ben dat jongetje op mn usericon
![]()
![]()
Lief is een ding, maar knap......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou me nu moeten zien, nu ben ik nóg liever![]()
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekken![]()
Nog ongestreken in de droger ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!
Ik ben beeldschoon, zullen we.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Lief is een ding, maar knap......
"Het"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
Ik ben veels te lief geweest met mijn welgemeende adviezen, wat compenseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef TehRockstar het volgende:
Valse BB, jij hoort mij niet te pesten.
Een vervelende hond en een niet uberlekker liggende bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt helemaal aan de bank, en aan de evt bankgenoot..
En jij denkt dat ik jou op je woord geloof?quote:
En het ziet er uit als een kwart.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |