Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat iemand hier op fok mijn oude avatar/usericon gejat heeft![]()
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanaf
Lief kindjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasja, ik ben dat jongetje op mn usericon
![]()
![]()
Lief is een ding, maar knap......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou me nu moeten zien, nu ben ik nóg liever![]()
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekken![]()
Nog ongestreken in de droger ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!
Ik ben beeldschoon, zullen we.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Lief is een ding, maar knap......
"Het"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
Ik ben veels te lief geweest met mijn welgemeende adviezen, wat compenseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef TehRockstar het volgende:
Valse BB, jij hoort mij niet te pesten.
Een vervelende hond en een niet uberlekker liggende bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt helemaal aan de bank, en aan de evt bankgenoot..
En jij denkt dat ik jou op je woord geloof?quote:
En het ziet er uit als een kwart.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Doe mij een toppertje
en een Breezer Ananas
en doe d'r ook maar een dubble whiskey bij
want vanavond gaan alle remmen los
en we dansen en springen zijn zo blij
Hoe simpel kan een zomerhit zijn?
Net zoals Boten Annaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijk
Veel plezier danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
die kenniknie
Ik ga uit eten met de ex en dan naar de film en dan stappen
(en dan vragen ze zich af waarom ik geen nieuw vriendje heb...)
Je hebt je aanvraag niet in 3-voud aangeleverd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
(en dan vragen ze zich af waarom ik geen nieuw vriendje heb...)
ligt het niet veel eerder aan het feit dat mensen hun tempo niet aanpassen aan het weer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het weer, wat iedereen neermokert..
Ook dat. Maar stond deze week een heel uitgebreid artikel over in het AD. Nederlanders willen dat ook niet. Zijn we zogenaamd te koppig voor. Wat betreft passen we in de zomer onze levenstijl gewoon aan hoor. Vroeger beginnen met werken, of een siesta. 's Avonds later eten. Het zou helemaal mijn ding zijn hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef error het volgende:
[..]
ligt het niet veel eerder aan het feit dat mensen hun tempo niet aanpassen aan het weer?
Nou heb ik me daar nu heel de dag op zitten verheugenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef ajuu het volgende:
naam: fedor
leeftijd: 19
categorie: badkamer
[afbeelding]
De Nederlandse volksaard lijkt me daar iig erg ongeschikt voor. Om 18:00 uur moet er tenslotte gegeten wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat. Maar stond deze week een heel uitgebreid artikel over in het AD. Nederlanders willen dat ook niet. Zijn we zogenaamd te koppig voor. Wat betreft passen we in de zomer onze levenstijl gewoon aan hoor. Vroeger beginnen met werken, of een siesta. 's Avonds later eten. Het zou helemaal mijn ding zijn hoor
Ja inderdaad... maar het is nogal een cultuuromslag die er moet plaatsvinden. Winkels van vroeg tot heel laat open en dan paar uur in de middag dicht. De prak niet om 6 uur maar om 9 uur op tafel enzo..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef error het volgende:
[..]
De Nederlandse volksaard lijkt me daar iig erg ongeschikt voor. Om 18:00 uur moet er tenslotte gegeten wordenIk had hier laatst ook gasten die alleen maar riepen dat het warm was (duh) en vervolgens zwaar gaan tafelen, op het heetst van de dag gaan wandelen, etc.... Ik vond het wel erg typisch en heb ze maar uitgelachen
Ik zie het in NL ook helemaal zo voor me: "poeh, wat is het warm. Nou ik ga maar ff naar de Appie fietsen, doei!"
![]()
Paar weken.. als het zo doorgaat dan is het meer dan 2 maanden heet geweest. Inmiddels zitten we volgens mij al aan de 4 a 5 weken warm/heet weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Voor die paar weken zo'n omslag... dat lukt nooit.
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Voor die paar weken zo'n omslag... dat lukt nooit.
Fijn dat ik niet in de VS woon..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef error het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.
Hier zeikt het trouwens van de regen, voor de 2e van 3 tropical waves
Die komen ws nog als orkaan jouw kant op
oooooooooooohquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het weer, wat iedereen neermokert..
Yeah, tropische stormen hier...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef error het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook. Maar het zit er sowieso niet in, denk ik.
Hier zeikt het trouwens van de regen, voor de 2e van 3 tropical waves
Die komen ws nog als orkaan jouw kant op
Toch niet van de collega van CD he?quote:
Ik zag daarnet in de supermarkt overal People's magazinequote:
Collega van CD? ohw.. CDP! Nee.. een kennis van mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet van de collega van CD he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |