kloink, hier valt nu het euro dubbeltje pas met de melding over poepsjieneesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb afgewassener stond een pan nasi van een week oud en toen ik die opendeed ging ik bijna over m'n nek
Ben blij dat ik niet de enige ben niet een hekel aan afwassen heeftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
en er lag een klokhuis op tafel met een zwarte vlek erop.. loop ik erheen om het te pakken blijken het een miljoen fruitvliegjes te zijn
Gelukkig had je een pan bij de hand.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb afgewassener stond een pan nasi van een week oud en toen ik die opendeed ging ik bijna over m'n nek
Lekker luchtig...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Muuuh, ik heb niks om aan te trekken.
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Muuuh, ik heb niks om aan te trekken.
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat iemand hier op fok mijn oude avatar/usericon gejat heeft![]()
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet er eentje maken met je naam erin. Ben je daar ook vanaf
Lief kindjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of je neemt een foto van jezelf toen je klein wasja, ik ben dat jongetje op mn usericon
![]()
![]()
Lief is een ding, maar knap......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou me nu moeten zien, nu ben ik nóg liever![]()
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je verheugd op een middag Oud Hollandsch taastrekken![]()
Nog ongestreken in de droger ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuh, waar zijn m'n kleeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeen?!
Ik ben beeldschoon, zullen we.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Lief is een ding, maar knap......
"Het"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
Ik ben veels te lief geweest met mijn welgemeende adviezen, wat compenseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef TehRockstar het volgende:
Valse BB, jij hoort mij niet te pesten.
Een vervelende hond en een niet uberlekker liggende bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt helemaal aan de bank, en aan de evt bankgenoot..
En jij denkt dat ik jou op je woord geloof?quote:
En het ziet er uit als een kwart.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, het is de helft van jouw leeftijd![]()
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Doe mij een toppertje
en een Breezer Ananas
en doe d'r ook maar een dubble whiskey bij
want vanavond gaan alle remmen los
en we dansen en springen zijn zo blij
Hoe simpel kan een zomerhit zijn?
Net zoals Boten Annaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe irritant, vals en toch aanstekelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |