Met een pincetquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe jij het doet.
Die laatste is tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
- Bert, dat is lang geleden. Ben je blij me te zien, of heb je een prei in je broek?
- Ik heb een prei in mijn broek. Tas zat vol.
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met een pincet
Heb je het vaak gedaan? In het begin deed het wel pijn, maar na het vaak gedaan te hebben niet meer, misschien is het dan wel gewenning![]()
Ajuu!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja tis jouw aanschijns niet de mijne!![]()
Ik had ook zo'n schort, van collega's gekregen. Maar hij is dood. De muizen in de boerderij hadden hhem te pakken gekregen en een gat in z'n broekje geknaagdquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op een schort lijken. Een vunzig schort, dat wel...
Als wij worden gedwongen vegetarisch voor jou te koken, dna vind ik dat jij op jouw buurt maar gewoon vlees moet bereiden. Waarom moeten de carnivoren zich altijd aanpassen aan de vegetarier?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor jou maak ik vegetarische nasi![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:ik wil 't!
[afbeelding][afbeelding]
Overdag niks te zien en 'savonds een sterrenhemel
StarLightning plafond < 15m² ¤ 99,-
StarLightning plafond < 20m² ¤ 139,-
StarLightning plafond < 25m² ¤ 169,-
Dat went welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik het eerste uur steeds niet kan slapen .. OF omdt ik ooooh aaaah wat moooi zit te doen, OF omdat het te fel lichtgeeft
Ik dacht dat je t over je wenkbrauwen hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.
Ja hier ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Het regent! Het regent!
Beter opletten bij biologie, jochie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Vertelt wonderer ons nu hoe ze haar vagina kaalplukt?
Net zo walgelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter opletten bij biologie, jochie.
En nee, mijn oksels.
Damn die twee zijn nat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Net zo walgelijk.
Bijna net zo walgelijk als dit: [afbeelding]
Dat Goth-jongetje in Final Destination 3 is best schattig.
Issie echt zo leuk? Vond de tweede namelijk een beetje tegenvallen. De eerste was onwijs grappigquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Final Destination is trouwens net zo goor-fascinerend als de andere twee.
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Issie echt zo leuk? Vond de tweede namelijk een beetje tegenvallen. De eerste was onwijs grappig![]()
Ik schrok me dood toen dat Aziatisch meisje een vlag door haar buik kreeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...
Veel kapotte hoofden hier, niet zo spannend.
Thanks, dan weet ik dat ik deze niet ga hurenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond deze te obvious. Ik bedoel, als mensen in een doe-het-zelfzaak werken en met spijkerpistolen spelen enzo... De vorige was leuker, onverwachter, met die glazen plaat en die vermaaldinges in het begin...
Veel kapotte hoofden hier, niet zo spannend.
Sowieso dat genre filmsquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
13 Ghosts heeft mooie vormgeving
Die vind ik idd ook best wel de moeite waard
Die zag je ook van verre aankomen. De ranzigste vond ik nog wel Frank, bij de drive-in. Ik had verwacht dat dat touw aan dat paard wel iemand in tweeen zou delen maar dat viel mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik schrok me dood toen dat Aziatisch meisje een vlag door haar buik kreeg.
13 ghosts is toch met dat rare gebouw, met spoken in de kelder? Die was wel grappig ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
13 Ghosts heeft mooie vormgeving
Die vind ik idd ook best wel de moeite waard
En die zonnebanken waren ook wel naar. Dat blonde meisje kreeg builen op haar arm.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zag je ook van verre aankomen. De ranzigste vond ik nog wel Frank, bij de drive-in. Ik had verwacht dat dat touw aan dat paard wel iemand in tweeen zou delen maar dat viel mee.
Vond de aanloop erg leuk. Ze deden er echt tien minuten over om tot die climax te komen. De rest was zo gebeurd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En die zonnebanken waren ook wel naar. Dat blonde meisje kreeg builen op haar arm.
Ik vond het doodeng. Waarschijnlijk ook door mijn angst voor zonnebanken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond de aanloop erg leuk. Ze deden er echt tien minuten over om tot die climax te komen. De rest was zo gebeurd.
Vandaag is rooooood....quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Zijn haarkleur doet het hem he?
Het is hier niet extreem broeierig... maar het heeft hier dan ook nog niet geregend..quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Bah wat is het extreem vies weer. Zo vochtig
Het ziet er somber uit, maar het is nog steeds erg warm, broeierig, vochtig.
Net ff naar de Praxis gegaan om 4 stoelen te kopen en die naar boven gesjouwd (niet zo zwaar) en ik zweet alweer van alle kanten
BAH
Ik vond de rollercoaster enger, daar hou ik sowieso ook al niet vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vond het doodeng. Waarschijnlijk ook door mijn angst voor zonnebanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |