da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
des aanschijns? dat klinkt wel vies ja. maar je moet weg stroekie !
opvakantie des aanschijns! dat moet je! niet zwoegen in aanschijn maar liggen in schijn van zon en stralen water water water!!! water des aanschijns!
en je linker of je rechterhand weer laten schijnen tot dagelijkse dekselse stralen ! laat het weer komen op stranden des aanschijns!
![]()
![]()
![]()
beeehhh meehhh ;-)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
ajuu
Verloren schaap enzo, welkom terug
Jij had andere stralen in gedachten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten had![]()
olee!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch een andere omschrijving van de geplande activiteiten die ik voor Barcelona in gedachten had![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Rood_schaap het volgende:
Dat was geen schort toen ik hem vond op internet, maar oke jij je zin![]()
Volgens mij vind jij dat helemaal niet ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op een schort lijken. Een vunzig schort, dat wel...
zo klinkt dat wel als een hele strenge opdrachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
olee!
stroekios dessos aanschijnos santa maria! laat je vocht des aanschijns over de hoofden van muchos katholieken stierenjongens stromen!![]()
ja tis jouw aanschijns niet de mijne!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo klinkt dat wel als een hele strenge opdracht![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wil ik gebeld worden door je
en dan maak ik de lekkerste vega burito's die je ooit hebt gehad
Echt nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat doet epileren toch pijn.
We flikkeren de kip er wel uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je vegetarische burrito's voor me maakt![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wil ik gebeld worden door je
Dan wil ik weten hoe jij het doet.quote:
Ik mis: Overhemd, angel, overhemd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef ajuu het volgende:
en ang3l indeknoopmetzijn danspasjesliggend
Met een pincetquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe jij het doet.
Die laatste is tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
- Bert, dat is lang geleden. Ben je blij me te zien, of heb je een prei in je broek?
- Ik heb een prei in mijn broek. Tas zat vol.
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met een pincet
Heb je het vaak gedaan? In het begin deed het wel pijn, maar na het vaak gedaan te hebben niet meer, misschien is het dan wel gewenning![]()
Ajuu!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja tis jouw aanschijns niet de mijne!![]()
Ik had ook zo'n schort, van collega's gekregen. Maar hij is dood. De muizen in de boerderij hadden hhem te pakken gekregen en een gat in z'n broekje geknaagdquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op een schort lijken. Een vunzig schort, dat wel...
Als wij worden gedwongen vegetarisch voor jou te koken, dna vind ik dat jij op jouw buurt maar gewoon vlees moet bereiden. Waarom moeten de carnivoren zich altijd aanpassen aan de vegetarier?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor jou maak ik vegetarische nasi![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:ik wil 't!
[afbeelding][afbeelding]
Overdag niks te zien en 'savonds een sterrenhemel
StarLightning plafond < 15m² ¤ 99,-
StarLightning plafond < 20m² ¤ 139,-
StarLightning plafond < 25m² ¤ 169,-
Dat went welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik het eerste uur steeds niet kan slapen .. OF omdt ik ooooh aaaah wat moooi zit te doen, OF omdat het te fel lichtgeeft
Ik dacht dat je t over je wenkbrauwen hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik een epilator. Pincet duurt me veel te lang. En als je tien haren tegelijk uittrekt, voel je het echt wel.
Ja hier ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Het regent! Het regent!
Beter opletten bij biologie, jochie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Vertelt wonderer ons nu hoe ze haar vagina kaalplukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |