waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet dit topic gewoon, als er een nieuw deel is.
Misschien omdat ik geen ijzersterke binding heb met deze reeksquote:
is dat sterk genoeg of moeten we hier autogeen lassen voor toepassenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef NathaN het volgende:
*Tha_Erik vastsoldeer*
tuurlijk houdt jij van pijn als het maar met liefde gebeurtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet dat pijn, dat solderen/lassen? Ik houd niet van pijn
.
je dan proberen te lokken met behulp van suikerklontjes een betere methode??quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Naja, het is minder cliché dan handboeien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ach, welnee, ik heb een hele vriendelijke tandarts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je dan proberen te lokken met behulp van suikerklontjes een betere methode??
volgens mij krijgen we dan ruzie met je tandarts![]()
Daaromquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's helemaal niet slecht. En een 8 is het mooiste getal
.
Hopelijk heb je daar een betere herder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef Rood_schaap het volgende:
Daaromal had het beter kunnen zijn als ik betere begeleiding had gehad, want dat liet vaak te wensen over
![]()
Maar ik klaag nietOp naar de volgende stage
Toch zal die een al te grote suikerinname niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, welnee, ik heb een hele vriendelijke tandarts.
Ja, want heb mijn nieuwe herdster of hoe je dat ook noemtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar een betere herder.
Een herderinnetje. Hoofdrolspeelster in heel wat heterofantasieėn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Rood_schaap het volgende:
Ja, want heb mijn nieuwe herdster of hoe je dat ook noemtal ontmoet
Ik prefereer toch liever enen herderquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een herderinnetje. Hoofdrolspeelster in heel wat heterofantasieėn.
jij wilde een kusje iedere keer als je binnen kwam....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je vegetarische burrito's voor me maakt![]()
sinterklaasfilm...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef wonderer het volgende:
Vlarp, bastard, waarom heb je niet gezegd dat Dick meedeed met die sinterklaasfilm?
ik ben veeleisend, ik wil nu een vegetarische burrito erbijquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij wilde een kusje iedere keer als je binnen kwam....![]()
zoals Peter van Heidiquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik prefereer toch liever enen herder(Als ie lekker is natuurlijk
)
dan wil ik gebeld worden door jequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben veeleisend, ik wil nu een vegetarische burrito erbij![]()
Zoals op je schort?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik prefereer toch liever enen herder(Als ie lekker is natuurlijk
)
Andere Dick.quote:
Da's toch wel weer een paar maandjes geleden dat we je in ons midden haddenquote:
Dat was geen schort toen ik hem vond op internet, maar oke jij je zinquote:
ooooooooooh heeeeel laaaaannnngggg geleeedeeeenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's toch wel weer een paar maandjes geleden dat we je in ons midden hadden
alles wel met je ?
Waxje zit deze week nog op Tenerifequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ooooooooooh heeeeel laaaaannnngggg geleeedeeeen
ik mis
stroekie
en
beaverhausen indeknoopmetdeflesliggend
en waxxerrrrrrrr indeknoopmetzichzelfliggend
en G_E indeknoopmetzijnstropdasliggend
en ang3l indeknoopmetzijn danspasjesliggend
en alle jongens liggend
ooooh
ik ben op mijn
werk trouwens dus
staand of zittend
maar nog
niet liggend.....................................![]()
en jij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxje zit deze week nog op Tenerife
en Beavje is hier ook alweer even niet geweest om zijn gezicht te laten zien![]()
des aanschijns? dat klinkt wel vies ja. maar je moet weg stroekie !quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zit gewoon hard in het zweet des aanschijns mijn dagelijkse brood te verdienen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |