Hmm.. highlight op dexter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Diiidiiiiiiiiii.... get out of my la-bo-ra-to-ryyyyyyyyyyyyyy
Oh...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:30 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh... snelle lezer.
Geen zin inquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan niet een fijne inspirerende (of transpirerende) wandeling van![]()
![]()
*chicken tikka masala aanraadt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
*hoodwinked aan het kijken*
Vind je ervan? Vond de animatie ver beneden de maat, het concept was wel leuk, maar het einde cliche en de grappen waren ook matig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
*hoodwinked aan het kijken*
De animaties zijn idd erg lelijk en vlug vlug gedaan (zo lijkt 't).quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind je ervan? Vond de animatie ver beneden de maat, het concept was wel leuk, maar het einde cliche en de grappen waren ook matig.
Maar die snelpratende dinges was LEUK
Tragischerwijs is dat vaak in het eindresultaat terug te zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja tegenwoordig moet het snel snel geld geld
Corpse Bride was toch nog stop motion? Wel één van de weinige recente, maar met Johny Deppquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef wonderer het volgende:
Vind het jammer dat iedereen in eens denkt dat ze een animatie moeten uitbrengen... doe maar weer gewoon een stopmotion of tekenfilm hoor. Stomme computeranimatie.
Gewoon lekker Japanse animatiefilms kijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef wonderer het volgende:
Vind het jammer dat iedereen in eens denkt dat ze een animatie moeten uitbrengen... doe maar weer gewoon een stopmotion of tekenfilm hoor. Stomme computeranimatie.
Ja, die was gaafquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Corpse Bride was toch nog stop motion? Wel één van de weinige recente, maar met Johny Depp.
Helaas niet gezien, trouwens.
Ja genieten hoor de komende weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijne vakantie, Erik.
Ja, dank je!
Vaarwel enzo.
ik moest het ook ooit voor een rol in een stuk als travestietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten hoe jij het doet.
nee hoor ik kon de volgende dag bij de premiere mijn armen al weer gewoon omlaag doen en bewegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef wonderer het volgende:
Je moet je haren ook eerst bijknippen voor je aan de slag gaat...
Hopelijk geen blijvende schade?
tena lady? Da's een maandverband voor lekkende vrouwenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moest het ook ooit voor een rol in een stuk als travestiet
ik dacht mijn zus heeft zo'n tena lady daar zal het wel mee moeten
wist ik veel dat zo'n ding zich zou vast vreten
losknippen was geen optie, ik was alleen en ik moest dat ding vasthouden
uiteindelijk heb ik hem los moeten trekken, heel traumatisch was dat![]()
en bedankt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tena lady? Da's een maandverband voor lekkende vrouwen
[afbeelding]
"Kun JIJ zien wie het draagt?"
Ik kon ook niets zeggen en je de flater laten begaan keer op keer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en bedankt...
sta ik weer in de boeken met een neorme flater die nog niemand was opgevallen
ik bedoelde natuurlijk een ladyshave....
gelukkig voor je is dit in de nachtelijke uren gebeurd, en kan je de schuld geven aan een tekort aan nachtrust in verband met extreme weersomstandighedenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en bedankt...
sta ik weer in de boeken met een neorme flater die nog niemand was opgevallen
ik bedoelde natuurlijk een ladyshave....
eind september pas????quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal eind september als ik terug wel verslag doen![]()
ooooooh....dear god! G_E!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ajuu! [afbeelding] Ajuu, ik heb je gemist!.
wat is een preppy tekening? hoe zag het eruit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja eerder deze week had G_E nog een hele fraaie preppy tekening gemaakt
ja beetje verdelen hequote:
beirut libanon tripoli etcquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja beetje verdelen he
in maart 3 weken vietnam
2 weken terug Love Parade in Berlijn
september Barca
nu nog iets voor in okt/nov
dus dan mag ik toch echt niet klagen hoor
hier vind je hem terugquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is een preppy tekening? hoe zag het eruit?![]()
blogspot! oooooh !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier vind je hem terug
http://groteverwachtingen.blogspot.com/
laat maar een reaktie achter
dat kan hij wel waarderen
ajuu op blogspot = adjounquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nee zal wellicht Chicago worden, om weer eens een oud klasgenoot op te zoeken
ja zag al dat je gereageerd hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ajuu op blogspot = adjoun![]()
http://klare-lijn.blogspot.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |