jezus dat je dat nog weet! moet nog al indruk gemaakt hebben. ik ovnd het vreselijk dat ik daarna nooit meer gegaan ben. beatles-songs op panfluit oooohquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zag al dat je gereageerd had![]()
maar was jij na je uitstapje naar Egypte nog op een andere vakantie geweest ?
ga maar lekker koffiedrinken met george bush jij!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nee zal wellicht Chicago worden, om weer eens een oud klasgenoot op te zoeken
Volgens mij had jij nogal indruk gemaakt op het personeel daar in dat half volle resortquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
jezus dat je dat nog weet! moet nog al indruk gemaakt hebben. ik ovnd het vreselijk dat ik daarna nooit meer gegaan ben. beatles-songs op panfluit ooooh![]()
ik ga mss nog naar bulgarije. ken dat land niet. ik weet er echt niks van. lekker burgerlijk. ja bulgaarse yoghurt, maar dat is turks geloof ikeignlijk. wel lekker.![]()
dat je dat nog weet!![]()
Hallo ik ben Jan Peter niet die daar s morgens al om 6.00 uur op The White House op de stoep staat om met G W te mogen ontbijten en daarna de pers te woord staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
ga maar lekker koffiedrinken met george bush jij!![]()
arme jij, en je had je weer verheugd op deze periode met het huis voor jezelf en zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen
Heb me gewoon ziek gemeldwant voel me echt niet lekker...
oh en die arme fedor mag hier de server niet op hoor, dat wil mijn baas niet hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef ajuu het volgende:
naam: fedor
leeftijd: 19
categorie: badkamer
[afbeelding]
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, en je had je weer verheugd op deze periode met het huis voor jezelf en zo
wat is er mis met fedor?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en die arme fedor mag hier de server niet op hoor, dat wil mijn baas niet hebben![]()
ja helaas is onze energie, en ons gestel nog niet in staat om eindeloos door te gaan. Hoe graag we dat in ons hoofd ook willen en dan kan eeen keer goed slapen al vaak helpen. Maar ja dat heeft er de afgelopen weken niet ingezeten met al die plaknachtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.
ik heb Fedor al naar me huis toe gestuurd, daar mag hij wel binnenkomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is er mis met fedor?o ik weet hetal je zit weer het brood de s anschijns bij elkaar te zweten of zoiets...maar kijk fedor eens aanschijnen...en geen zweet!
Voorkomen is beter dan genezen. En andere toepasbare clichés.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja moest sowieso werken dit weekend. Het gaat er meer om dat ik er niet van houd om me ziek te melden, maar voel echt aankomen als k niet vandaag even vrij nam dat ik dan me zondag ziek moet melden en een week uit de running lig.
OKquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb Fedor al naar me huis toe gestuurd, daar mag hij wel binnenkomen
weet alleen niet of ik dat dan als een vroeg verjaardagscadeau moet zien![]()
wel ja zitten jullie hier allemaal de loftrompet op Fedor te steken, moet ik nog uren wachtenquote:
Die heb ik eerder gezienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UPiFhjCxXpk&search=sarah%20silverman
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja zitten jullie hier allemaal de loftrompet op Fedor te steken, moet ik nog uren wachten![]()
Hoi David,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien
Are mad because your grandson is gaaayyyy
ja dat kan ik toch niet zien slimmerikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoeken![]()
Ik neem aan dat dat je hetero-momentje was?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
Mallerd, ik heb het over een andere Fedor, die van mij kun je gerust op google opzoeken![]()
Het is wel wat meer dan een momentjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat je hetero-momentje was?
Met mij gaat alles primaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi David,
Alles goed? Gaat het thuis ook weer wat beter?![]()
Hoe ga je om met het feit dat je ouders als het ware niet echt tevreden zijn met de persoon die je bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima
Het is wachten op het moment dat mn moeder tekeer gaat tegen mn vader
tot die tijd maar zelf lekker veel plezier hebben
Ow dat is niet hun "main concern" anymore...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe ga je om met het feit dat je ouders als het ware niet echt tevreden zijn met de persoon die je bent?
Enlighten me![]()
Ik ben blij voor je dat t zo goed heeft uitgepaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Ow dat is niet hun "main concern" anymore...
Dat was voor hen even slikken maar zijn ze wel overheen gekomen. Mn moeder althans. Vaders ziet het nog wel als falen van hemzelf maar ik kan nu wel zeggen dat ik blij ben dat het er uit is.
"niet tevreden zijn" is dus totaal niet van toepassing.
ja ach hij heeft zich maar aan te passen. Ik ga niet mn hele leven anders zijn omdat hij dat graag zou willen. En dat zou jij ook moeten doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat t zo goed heeft uitgepaktToch is t wel evrvelend dat je vader er zo'n kijk op heeft. Waarom kunnen mensen in deze tijd niet gewoon tolerant zijn? Waarom? WAAROM!!!!!
![]()
Oh, dit lees ik nu pas, maar het was een eenmalig bezoek omdat ik Rood_schaap voor het eerst in jaren weer zag postenquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
LITSO, jij hier, jij bent vast niet wie ik denk dat jij bent
wat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij niet bent wie ik denk dat jij bent
Kortom stel je eens voor of was dit een eenmalig bezoek hier?
dan leef je opgesloten en onder druk. Gewoon openlijk kunnen zijn wie je bent scheelt enorm veel druk. En zij die het niet pikken? "fuck 'em"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat vind je van doen wat je wilt, maar dan in t geheim?![]()
Ja, maar David, maar, maar, maar.......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef davidov het volgende:
[..]
dan leef je opgesloten en onder druk. Gewoon openlijk kunnen zijn wie je bent scheelt enorm veel druk. En zij die het niet pikken? "fuck 'em"
Kut hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, maar David, maar, maar, maar.......![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, dit lees ik nu pas, maar het was een eenmalig bezoek omdat ik Rood_schaap voor het eerst in jaren weer zag posten
Verbaasd me dat die pan nog niet weg gelopen wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb afgewassener stond een pan nasi van een week oud en toen ik die opendeed ging ik bijna over m'n nek
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Verbaasd me dat die pan nog niet weg gelopen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |