quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef An24 het volgende:
Okay!![]()
Zoals beloofd:![]()
De winnaar van de wedstrijd krijgt een foto naar eigen keuze op linnen. Hopelijk is iedereen blij![]()
Dat ga ik morgen proberenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef MotionMan0 het volgende:
probeer es alleen het rode te selecteren (select-colour range-rood selecteren) en dan alleen daar de kleur van te veranderen, dan springt het rood er mooier uit én dan kan je de de kleur mooi aanpassen zonder ongewenste effecten op de rest van de kleur
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef MotionMan0 het volgende:
probeer es alleen het rode te selecteren (select-colour range-rood selecteren) en dan alleen daar de kleur van te veranderen, dan springt het rood er mooier uit én dan kan je de de kleur mooi aanpassen zonder ongewenste effecten op de rest van de kleur
ik vind het wel meevallen eigenlijk, je hoeft het niet extreem te doen maar zo kan je net de kleur een beetje mooier krijgen. als je nou dat ding op die manier groen maakt okéquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?
Ja, het is bij alle bewerkingen natuurlijk af te vragen in welke mate het toegestaan is... Maar als je alles bij elkaar gaat optellen, dan kun je zonder dat iemand t ziet, een veel mooiere foto creeëren...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen eigenlijk, je hoeft het niet extreem te doen maar zo kan je net de kleur een beetje mooier krijgen. als je nou dat ding op die manier groen maakt oké
sowieso als je het goed doet valt t niet op en zal niemand t ooit weten(niet dat ik t met mijn inzending heb gedaan)
ja dat is waar alles is wel onopmerkbaar te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ja, het is bij alle bewerkingen natuurlijk af te vragen in welke mate het toegestaan is... Maar als je alles bij elkaar gaat optellen, dan kun je zonder dat iemand t ziet, een veel mooiere foto creeëren...
En ik ben die manier zoals je beschreef gewend om ruige bewerkingen uit te voeren..
Ach, zolang er verder niemand over klaagt, hoor je mij hier ook niet meer over...![]()
Ah, ja ik zie ze nu pasquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef MotionMan0 het volgende:
ik zou de restanten van het persoon linksonderin even weg clone-stampen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef An24 het volgende:
En weer ff voor de duidelijkheid. Kan niemand er overheen lezen![]()
[..]
Gewoon de foto links een paar pixels croppen kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef MotionMan0 het volgende:
ik zou de restanten van het persoon linksonderin even weg clone-stampen
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat heb je met Offy afgesproken?
Je prijs moet je gewoon krijgen. Offy mocht het dan wel HAAR prijzen vinden, maar ik vind wel degelijk dat FOK! er verantwoordelijk voor is dus mocht Offy haar afspraak met de users niet na willen komen vanwege haar conflict met mij dan zorgt FOK! ervoor dat je alsnog je prijs krijgt.
is het een complete kleurverandering?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?
Komt helemaal goed dus!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef roger_dry het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.
Ik heb met Marjo afgesproken dat ik haar foto en adresgegevens naar de sponsor zou mailen, zij hem op doek zouden drukken en naar haar toe zouden sturen als hij klaar is. (zoals Marjo zelf ook al aangeeft) Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 .schreef Danny het volgende:
Wat heb je met Offy afgesproken?
Met de andere winnaars is het exact hetzelfde gegaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef -Marjo- het volgende:
Offy heeft mijn foto naar de sponsor gestuurd en zij zouden er voor zorgen dat ik de prijs thuis kreeg. Ik vraag me af hoe het met de andere prijswinnaars is...
Ik dacht dat we nu onderhand wel weer klaar waren met het trekken van voorbarige conlcusiesquote:Offy mocht het dan wel HAAR prijzen vinden, maar ik vind wel degelijk dat FOK! er verantwoordelijk voor is dus mocht Offy haar afspraak met de users niet na willen komen vanwege haar conflict met mij dan zorgt FOK! ervoor dat je alsnog je prijs krijgt.
Coolquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Totaal off-topic, maar wel wedstrijd gerelateerd (en veel beter dan een tvp) Ik heb gisteren voor het eerst een eigen foto op canvas in handen gehad. Relatiegeschenkje van een concurrent van onze sponsor aan mn vriendin. En dat ziet er toch wel heel goed uit
![]()
snel, nog 11en een half uur om een foto van je post te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:10 schreef Astridj0h het volgende:
hmmm volgende maand weer prijzenpakket? deze maand ben ik er niet aan toegekomen helaas... druk met verhuizing (is behoorlijke tegenstelling met mijn vakantie trouwens)
wacht jij nou maar eerst de uitslag afquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef Schanulleke het volgende:
En ik ben ook steeds meer geneigd om een canvasje te gaan bestellen. Bij de sponso uiteraard.
Stuurlui.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat er maar matige foto's zijn... word een lastige keuze vanaaf/morgen
stuurlui heeft aangegeven niet mee te kunnen doen doordat camera niet vastgehouden kan wordenquote:
2 handen, voeten, neus, verschillende mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
stuurlui heeft aangegeven niet mee te kunnen doen doordat camera niet vastgehouden kan worden
ah de kleuren zijn perfect zoquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef oYo het volgende:
net ingestuurd.. en eerlijk gezegd weinig tijd gehad deze maand
[afbeelding]
Ik kon de tegenstelling eigenlijk ook niet echt vinden..quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:31 schreef k_man het volgende:
Wat heeft een zonsondergang met tegenstellingen te maken trouwens? Licht en donker? Dag en nacht?
mooie kikkersquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef Bubble8 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit .. 1 van deze 3 wordt het
1. [[url=http://img126.imageshack.us/img126/8862/1zd5htchf7.th.jpg]afbeelding][/URL]
2. [[url=http://img460.imageshack.us/img460/9805/picture013nh5.th.jpg]afbeelding][/URL]
3. [[url=http://img460.imageshack.us/img460/2415/picture021ki5.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja ze zijn echt, in het vorige topic staat beschreven hoe de fotograaf ze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn die brandende ijsklontjes echt?
Hoe of waar kan ik stemmen?
zijn echt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn die brandende ijsklontjes echt?
Hoe of waar kan ik stemmen?
Ik zie zelf de tegenstelling tussen lange palmen en hoge gebouwen, natuur versus hoogbouw.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
ik snap van meer de tegenstelling niet, van Oyo ook niet eigenlijk.
Het lijkt ook wel een beetje erg bewerkt of lijkt dat maar?
Hmm, zou je me misschien een direkte link kunnen geven? Dat topic is zo vol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:03 schreef snakelady het volgende:
Ja ze zijn echt, in het vorige topic staat beschreven hoe de fotograaf ze heeft gemaakt.
Haha, heb heel lang gezocht waar ik kon stemmen, maar dat kan dus nog niet. Ik dacht dat ik voor vannacht moest stemmen, beetje in de warquote:
Klein en groot is toch gewoon een tegenstelling?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef oYo het volgende:
[..]
Ik zie zelf de tegenstelling tussen lange palmen en hoge gebouwen, natuur versus hoogbouw.
Verder zie ik heel erg vaak een klein en groot foto. Dat is geen tegenstelling.
apart zeg, wel mooi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef oYo het volgende:
Die wolken stonden op de originele foto. Ik heb alleen wat gespeeld met transparency hue en saturation
heb alleen de schaduw donkerder gemaakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ah, mooi gelukt. Ik dacht al bijna dat het Photoshop moest zijn, maar het kan dus echt.
Ik vind het echt een mooie foto...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb alleen de schaduw donkerder gemaakt.
verders niets. (zwart was niet helemaal egaal)
Dus als je iets groots plaats tov iets kleins, dan laat je het verschil uitkomenquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
Verklaring woordenboek:
te·gen·stel·ling (de ~ (v.))
1 plaatsing in figuurlijke zin, tegenover een andere persoon of zaak om het verschil te doen uitkomen => antithese, contrast
En deze heeft het inmiddels gehaald naar de lijst van inzendingen. Sorry, ik vind dit toch duidelijk meer bewerkt dan de regels voorschrijven... (IMHO)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
nu heb ik de achtergrond paint bucket tool gedaan..
word het ook niet echt beter van
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef Ilford het volgende:
[..]
En deze heeft het inmiddels gehaald naar de lijst van inzendingen. Sorry, ik vind dit toch duidelijk meer bewerkt dan de regels voorschrijven... (IMHO)
Ik ben al lang blij dat ik die kleur rood zo mooi heb gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef k_man het volgende:
Het ziet er iig niet uit.
Eh, OK, sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.
Je bent net op tijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef G-string het volgende:
Ojee, ojee ben ik nog op tijd?![]()
'K ga gelijk mailen!
(veels te druk met huis verbouwen deze week)![]()
Ik heb 'm geplaatst, ja. Je hebt aangegeven hoeveel je eraan hebt zitten frummelen met grafische programma's en dat is best veel... Of het net te veel is of dat het nog net kan - twijfelachtig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.
Mening mag je uiten zonder je daar voor te verontschuldigen.
Ik heb hem ingestuurd en als hij gediskwalificeerd word dan merk ik dat vanzelf
hij is toch al niet echt mooi maar wat ik je al eerder zei het gaat om het meedoen toch ?
Kijk effe in het wedstrijdtopic of daar ook inderdaad jouw foto staat...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef G-string het volgende:
Hij is verstuurd! Pfff, dat was maar net op tijd.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Kijk effe in het wedstrijdtopic of daar ook inderdaad jouw foto staat...
(foto je usernaam meegeven is wel handig af en toe)
*proest*quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:13 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb het graag gedaan, maar ben blij dat ik het nu kan overdragen aan iemand die er tenminste verstand van heeft!
Mietjequote:
Die vervolgens 1x post om te stemmen... valt niet op danquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MietjeMaak anders gewoon een kloon aan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand een kloon lenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MietjeMaak anders gewoon een kloon aan
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:18 schreef RebelNikon het volgende:
Sorry, ho effe, mocht nog tot 23.59 uur insturen, foto is onderweg. heb het net ingestuurd!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic]
En dit is geen SC-topic. Alleen punten
Even wat posts uit het stemtopic hiernaartoe verplaatst...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De foto's moesten om 23:59 u bij mij binnen zijn.
De reiger had ik op tijd binnen, dus ik heb je foto van de kerk/bierbrouwerij vervangen door de reiger.
Dankjewel Phoenixx.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dames en heren fotografen!!
Het is tijd - de wedstrijd is gesloten!
Met veel genoegen draag ik de wedstrijdleiding nu over aan de officiële FOK!-fotowedstrijdcoördinatrice An24![]()
U kunt haar vinden achter balie 3 alwaar zij met veel genoegen jullie punten in ontvangst zal nemen
vervelend zo'n luxe probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel Phoenixx.....
En zo blijkt maar weer....An moet ff aan de verschillende knopjes wennen....dus mensjes....als we iets kwijt zijn los ik het na uitleg van de modjes netjes op![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Die vervolgens 1x post om te stemmen... valt niet op danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YW, ik heb niet echt gekeken naar de richtlijnen van fotografie (regel van derden ofzo), maar vooral gekeken naar de foto's die mij het meest aanspraken. Zoveel verstand heb ik er namelijk ook niet vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef MotionMan0 het volgende:
KjoeLjan bedankt ^^
thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
YW, ik heb niet echt gekeken naar de richtlijnen van fotografie (regel van derden ofzo), maar vooral gekeken naar de foto's die mij het meest aanspraken.
Nah, en dan stem je niet eens ff op mij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ook gestemd
Ik vond er weinig spontane foto's bijzitten, jammer
Al dat gekunstelde is zo hetzelfde en dat komt denk ik wel door het onderwerp, dat toch niet zo erg makkelijk bleek
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
1. Miss_bliss (5 pnt)
2. Topperrrr (4 pnt)
3. k_man (3 pnt}
4. Blinky (2 punt)
5. Lienz (1 pnt)
Whehequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef MissBliss het volgende:
1: Sunchaser (5 punten)
2: Schanulleke (4 punten)
3: elmarz (3 punten)
4: motionman0 (2 punten)
5: ElizabethR (1 punt)
de meeste fotos zijn in scene gezet of worden zo bewerkt ....quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Nee, toeval idd. Ws zijn we allebei snapshotliefhebbers. Ik iig wel, hou niet zo van dat duidelijk in scene gezette spul. Al is die van Lienz wel mooi, kan zo op de cover van een boek.
Ja, hier ook snapshot-liefhebber, in ieder geval niet echt een stilleven-fan..quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Nee, toeval idd. Ws zijn we allebei snapshotliefhebbers. Ik iig wel, hou niet zo van dat duidelijk in scene gezette spul. Al is die van Lienz wel mooi, kan zo op de cover van een boek.
ik snap jouw foto nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef oYo het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezen omdat ik vind dat bepaalde foto's niets met het thema hebben te maken.
Ik heb 'm gister binnen gekregen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef roger_dry het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.
Foto!!!!quote:
Bij mensen vind ik t dan ook weer anders dan bij producten. Anton Corbijn ensceneert natuurlijk ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
de meeste fotos zijn in scene gezet of worden zo bewerkt ....
ha! ik ga je geen 5 euro betalen voor een stem op mijn foto!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz checkt alvast of ze nog 100 euro op de rekening heeft staan...het ziet er naar uit dat ik toch voor twee moet betalen
dan krijg je ook die 2 punten nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ha! ik ga je geen 5 euro betalen voor een stem op mijn foto!!!
Lekker puh
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan krijg je ook die 2 punten niet![]()
de deal was:
5 punten-20 euro
4 punten-15 euro
3 punten- 10 euro
2 punten-5 euro
1 punt-2 euro
Nee, dat is ie niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
Wat de wedstrijd betreft, de foto van K_man is ook in scene gezet maar het idee is wel erg leuk.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:26 schreef Shark_Bait het volgende:
k_man: 5 punten (voor je ontbijt)
Ik neem aan dat de baby daar niet toevallig zelf langskroop. Hij is er toch door iemand onder gezet?quote:
Toch wel. De vader van betreffend kindje zat daar op een bankje. Kindje speelde eerst in het grind, maar kroop toen onder het beeld. Ik was toevallig in staat er een foto van te maken. Ik had ook slechts 1 kans. Nadat ik snel m'n toestel had gepakt, scherp gesteld en afgedrukt had de kleine er alweer genoeg van en kroop weer verder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de baby daar niet toevallig zelf langskroop. Hij is er toch door iemand onder gezet?
En als pea em komt brengen flikker je het ontbijt op de grond zo van "ja ik heb em toch gekocht, wheheheh"quote:
Bedankt:) De witbalans had inderdaad beter gemoeten, ik heb een paar dagen na de foto een mooiere aanpassing gemaakt maar uit luiheid heb ik die niet ingestuurd niet eens opgeslagen. Waar ik nu natuurlijk spijt van hebquote:2. motionman0: 4 punten Ipod is sowieso fotogeniek natuurlijk, witbalans had wat beter gekund heb ik het idee.
als die hem zo had gemaakt had ik hem 5punten gegeven dat zou geniaal zijnquote:3. Vliegvrager: 3 punten. Mooi. Ik vraag me af of ik halfvol/halfleeg begrepen had, maar dat was nog mooier geweest!
Thnxquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
1)Snakelady 5 punten
In de slowchat gaf hij aan dat hij het overwogen had, maar dacht dat het wel iets te subtiel was voor ons FOT'ers. Ik vraag me serieus af of ik het begrepen zou hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
als die hem zo had gemaakt had ik hem 5punten gegeven dat zou geniaal zijn
In mijn ogen terrechtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnx![]()
En de andere ook natuurlijk.
Mee eens, het is nogal een "vlakke" foto. Ik moet het scannen en nabewerken nog wat beter onder de knie krijgen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ilford - 1 - mooi lijnenspel, iets meer contrast had gemogen van mij.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:10 schreef Ilford het volgende:
* Ilford is alvast blij om niet op 0 punten te eindigen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
gefeliciteerd iedereen26e plek
Niet slecht als er 41 mensen meedoen
ja mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
nee inderdaad het is veel leuker als je het er speciaal voor bedenkt en maaktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja mag.
maar ehhh zelf zie ik dat liever niet.
dan zou het meer een archief fotowedstrijd wezen.
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
Oeh, schaduw. Ik weet nu al op welk onderwerp ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
ik heb mijn onderwerpen in gestuurd :
schaduw
spreekwoorden/gezegden
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.
En euhhhh om de twee wekentel ik me rot man.....heb ook nog een leven
geloof ik
![]()
![]()
Hm, nee, ik vind een maand al krap... (Nouja, ene sluit het andere niet uit: om de twee weken een wedstrijd die een maand loopt is natuurlijk een mogelijkheid.)quote:
Er zijn andere plekken waar je elke week mee kan doen. Of het zo leuk is is een tweedequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:15 schreef MotionMan0 het volgende:
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaZEEËN van tijd)
eerste keer 47 puntenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw!! Ik doe voor het eerst mee en heb gelijk 20 punten![]()
Jemig, ik ben er helemaal beduusd van!!
Winnaars, van harte gefeliciteerdKom maar gauw met een nieuwe opdracht, ik heb de smaak te pakken geloof ik.
^^quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef diedrick het volgende:
![]()
feli lienzz, schanulleke en pkfotografie!!!
![]()
![]()
quote:
Valt er iets te halen?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
Echt wel. Heb net mijn huis verkocht met 150% winstquote:
Vind ik ook!!!quote:iedereen mag blij zijn ...hek ik ben al blij met mijn 5 punten
sorry zo was t niet bedoeld hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
just sue herquote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
sorry zo was t niet bedoeld hoorwas gewoon een grapje bedoelde er niks kwaads mee. je foto is erg tof zelfs
vat t niet verkeerd op![]()
Nee hoor, 't is al goedquote:
das elke keer afwachten welk onderwerp het gaat worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is al goed
En ik moet je een kusje geven.... Dat zegt zij!! *wijst*
Afijn, ik ga volgende maand gewoon weer meedoen. Het is erg leuk namelijk, die wedstrijd.
Toppiequote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is al goed
En ik moet je een kusje geven.... Dat zegt zij!! *wijst*
Afijn, ik ga volgende maand gewoon weer meedoen. Het is erg leuk namelijk, die wedstrijd.
Godsamme, wat een pracht van een onderwerp!!!!quote:
Schanul, ik had stiekem (ook al stemde ik niet voor jouw foto) gehoopt dat jij zou winnen. Het is verdorie een prachtige plaat met heel veel emoties achter. Gewoon doen, is prachtig om aan de muur te hebben!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Lienzz en PK fotografie: gefeliciteerd! (en de anderen ook natuurlijk
Ik denk dat ik vandaag of morgen toch de sponsor op een opdrachtje ga trakteren.
Nu nadenken over leuke onderwerpen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godsamme, wat een pracht van een onderwerp!!!!
Is een rel niet gewoon een soort tegenstelling?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
En nu een maand zonder rel in de fotowedstrijd...
Al is rel natuurliijk wel een leuk onderwerp
Zoals je in het topic kan lezen moet je je onderwerpen naar Phoenixx@chello.nl sturen, waar je ook je foto hebt heengestuurd. PK en ik hebben al gemailt, dus het wachten is nog op jou. (Verder wil ik geen druk zetten hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 15:07 schreef Lienzz het volgende:
hoe werkt dat trouwens met het idee ingeven voor het nieuwe wedstrijdje?? en met die afdruk op linnen... waar moet ik dat doorgeven!
vind het echt super! jehaa!!
"Lienzzz, zou jij aan onderstaand adres jou adresgegevens willen mailen: Dan regelen we dat de prijs naar jou toe kan komenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:07 schreef Lienzz het volgende:
hoe werkt dat trouwens met het idee ingeven voor het nieuwe wedstrijdje?? en met die afdruk op linnen... waar moet ik dat doorgeven!
vind het echt super! jehaa!!
heb gemail! kijk ff na en mail ff terugquote:Op zondag 30 juli 2006 17:07 schreef An24 het volgende:
[..]
"Lienzzz, zou jij aan onderstaand adres jou adresgegevens willen mailen: Dan regelen we dat de prijs naar jou toe kan komen
Voor de winnaar en de nrs 2 en 3. Mag ik van een ieder van jullie voor 1 augustus 2 nieuwe onderwerpen? Omdat ik nog geen eigen email account heb, kunnen jullie de onderwerpen sturen naar: Phoenixx@chello.nl, dit komt vanzelf bij mij terecht."![]()
Gaat via phoenixx, dus duurt wat langer dan anders.....maar komt goed, bedankt!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb gemail! kijk ff na en mail ff terug
dankje!![]()
ja leuk....dat is dus een thema waar ik voor mezelf al tijden mee bezig ben om een serie van te schietenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
ik heb mijn onderwerpen in gestuurd :
spreekwoorden/gezegden
Komt mooi uit dan toch? kan je meteen kijken of wij ze ook mooi vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja leuk....dat is dus een thema waar ik voor mezelf al tijden mee bezig ben om een serie van te schieten
ja dat wel, maar aan de andere kant een beetje jammer. Ik heb een aantal mensen verteld van hetgeen waar ik mee bezig ben. En dan is het jammer om dat ineens als wedstrijdonderwerp tegen te komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Komt mooi uit dan toch? kan je meteen kijken of wij ze ook mooi vinden
Je doet 1 spreekwoord per shoot? of meerdere? en laat je ze pas zien als je alles wat je wil klaarhebt of mogen we tussendoor ook alvast gluren?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat wel, maar aan de andere kant een beetje jammer. Ik heb een aantal mensen verteld van hetgeen waar ik mee bezig ben. En dan is het jammer om dat ineens als wedstrijdonderwerp tegen te komen.
maargoed, we zien wel. Wanneer ik klaar ben met mijn serie zal ik dat wel melden, het is alleen een hele hoop werk en organisatie. Binnenkort de eerste shoot
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaanquote:Op zondag 30 juli 2006 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je doet 1 spreekwoord per shoot? of meerdere? en laat je ze pas zien als je alles wat je wil klaarhebt of mogen we tussendoor ook alvast gluren?
Ow en voor de wedstrijd zijn 6 onderwerpen....dan zou ie wel toevallig gekozen moeten worden
Ik ben benieuwd naar je showcase, al zal dat begrijp ik nog wel een tijd duren. Ik vind het een heel leuk ideequote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaan
en ik wou inderdaad pas een showcase gaan maken wanneer ik alles af had.
Dat heb je bij deze dan kenbaar gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
zeker wetenik geef er toch altijd mijn eigen draai aan.
wat me wel stoort nu, is het idee dat wanneer ik dan eindelijk klaar ben met het project 'men' denkt dat ik het idee van deze wedstrijd heb gehaald. en dat is dus absoluut niet waar
Je foto's zullen er echt niet minder om worden! En je foto's zijn altijd prachtig!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
wat me wel stoort nu, is het idee dat wanneer ik dan eindelijk klaar ben met het project 'men' denkt dat ik het idee van deze wedstrijd heb gehaald. en dat is dus absoluut niet waar
Ik ben drie keer tweede gewwest, dus er ís een kans...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef pea4fun het volgende:
k-man, weet je wat? zo gauw je een wedstrijd wint gaat dat ontbijt door![]()
hey puckzzz........quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaan
Het is altijd erg interessant om te zien hoe iedereen iets anders benaderd. Met mijn fotoclub IRL ook. Zelfde thema, maar heeeele andere uitwerkingen. Dat spreekwoorden was bij ons ook langs gekomen als voorstel voor volgend jaar. Ben erg benieuwd wat het wordt, wilde deze keer ook meedoen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben benieuwd naar je showcase, al zal dat begrijp ik nog wel een tijd duren. Ik vind het een heel leuk ideeMocht het voor de wedstrijd op dat onderwerp komen dan worden de foto's vast toch heel anders...
neeeeeeeee die andere 2 moeten nog gaan denken over een onderwerp of 2 om in te zendenquote:
nope hebben al 2 ingestuurdquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
neeeeeeeee die andere 2 moeten nog gaan denken over een onderwerp of 2 om in te zenden
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nope hebben al 2 ingestuurd
wachten nog op de winnaar
Ze leeft weerquote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
* freud is gecertificeerd reanimeneertjequote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
Nou nee, niet echt.....komt nog wel. Maar kan jullie toch niet in de steek laten?![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef freud het volgende:
[..]
* freud is gecertificeerd reanimeneertje
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Meneer is ongeduldig? komt er zo aan hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?
iddd, daarom stem ik "blanco"quote:
Dan krijg je alleen maar zodanig overbelichtte foto's dat alles wit is? Lijkt me een rukonderwerp (zo'n copyright c'tje)k-manquote:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?quote:
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoordenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.
Het is dan ook Shark hequote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
Zie: Fotowedstrijd Juli - Discussie & Voorbeeld - Nog 24 uur!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoekquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
de post boven jequote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef An24 het volgende:
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoek![]()
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...).quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoek![]()
sprak de coordinatrice. Als ze dan "blanco" zelf gaat vertalen in "Je mooiste foto van de maand", dan klopt er iets niet.quote:Je reageert door alleen het onderwerp te vermelden dat je kiest!!!
of om het makkelijker te houden...stem gewoon nietquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix en ook geen Shark, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...). Blanco stemmen, daarentegen, is blanco stemmen. Als je op "Je mooiste foto van de maand" wil stemmen, zeg dat dan, en noem het niet ineens "blanco". Dan zou ik "schaduw" ook ineens "lichtblokkade" kunnen noemen, of zo.![]()
De term "kutonderwerp" is een traditie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af waarom je als mod van een fotoforum moet melden dat de onderwerpen die je bezoekers hebben bedacht kut vindt. je kunt er ook een kiezen waarin je een uitdaging ziet of gewoon niks zeggen.
oeh.. Spankie Anniequote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef An24 het volgende:
Je past je maar aan jah....dit is mijn domein![]()
![]()
ik ben het forum trouwens niet. Het forum, dat is iedereen die hier aanwezig is. Ik veeg het onkruid enkel weg.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af waarom je als mod van een fotoforum moet melden dat de onderwerpen die je bezoekers hebben bedacht kut vindt. je kunt er ook een kiezen waarin je een uitdaging ziet of gewoon niks zeggen.
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet. Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mensquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...).
Blanco stemmen, daarentegen, is blanco stemmen. Als iemand op "Je mooiste foto van de maand" wil stemmen, dan moet dat ook zo genoemd worden. "blanco" Is iets anders. Dan zou ik "schaduw" ook ineens "lichtblokkade" kunnen noemen, of zo. Als iemand "blanco" stemt, dan is dat een blanco stem.![]()
[..]
sprak de coordinatrice. Als ze dan "blanco" zelf gaat vertalen in "Je mooiste foto van de maand", dan klopt er iets niet.![]()
simpel joh...alles wat niet in het lijstje staat telt niet meequote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet. Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mens)
Daarom vraag ik Shark dus: optie a: stem te verwijderen, of optie B: een stem uit de bovenstaande rij te kiezen.
relquote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:de fot rel is er
Kijk allen nogmaals in het stemtopic. Indien daar een smurf/blauwe/mod "blanco" roept mag je hem/haar/het spanken, ok?
Jullie rellen niet voor mij hoor. Maar meer omdat het traditie is. WMB hoeft er nooit meer ge-reld te worden.quote:
Dat zou inderdaad het beste zijn (geweest). Is ook wel zo leuk tegenover de onderwerpkiezers, in plaats van die 3letterwoorden (traditie of geen traditie).quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet.
Kijk, DAT is duidelijke taal. Maar je zei ook:quote:Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mens)
Daarom vraag ik Shark dus: optie a: stem te verwijderen, of optie B: een stem uit de bovenstaande rij te kiezen.
en DAT klopt niet. De string "blanco" matcht met geen van de onderwerpen. (Okee, je bent een mens en geen computer, dus je *kunt* het wel matchen, maar... etc. etc.)quote:Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook.
RUKonderwerpen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De term "kutonderwerp" is een traditie.
We begrijpen elkaarquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Ilford het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn (geweest). Is ook wel zo leuk tegenover de onderwerpkiezers, in plaats van die 3letterwoorden (traditie of geen traditie).
[..]
Kijk, DAT is duidelijke taal. Maar je zei ook:
[..]
en DAT klopt niet. De string "blanco" matcht met geen van de onderwerpen. (Okee, je bent een mens en geen computer, dus je *kunt* het wel matchen, maar... etc. etc.)
"klinkt als", en bovendien bedoel je hetzelfdequote:
Er is een wezenlijk verschil dat je zou snappen als je wat vaker bij de wedstrijd je neus zou laten zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"klinkt als", en bovendien bedoel je hetzelfde
Ik kijk wel uit zegquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil dat je zou snappen als je wat vaker bij de wedstrijd je neus zou laten zijn.
Die is altijd aan het EIND van de wedstrijd. Of ol piepol zou JIJ dat toch moeten wetenquote:
Er stond donderdagavond bij hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef Ynske het volgende:
de onderwerpen.... tja
hoelang heb ik nog om te ienemienemutten?
hmmm.... dat gaat me nooit lukkenquote:
Omdat er donderdagavond staat hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Zolang? Waarom niet morgen beslissen, 1 augustus
Je doet het erom hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Zolang? Waarom niet morgen beslissen, 1 augustus
Wel foto maken van als hij aan de muur hangt hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Als deze lijn van stemmen doortrekt dan gaat het schaduw worden. Dat vind ik een moeilijk onderwerp hoor. Zal wel iets low-keys worden dan.
Overigens heb ik vanavond een bestelling geplaatst bij Herinnering op Linnen voor een 60* 40 doek.
Uiteraard even bij vermeld dat dat te danken was aan hun Fok sponsoring
Het zijn tenminste geen technieken. Er zitten hier nu best wel leuke onderwerpen bij waar je veel mee kan doen. Je moet ff inspiratie krijgen/doen opwekkenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Xilantof het volgende:
Tja, ik vind het geen geweldige onderwerpen, maar ik heb ook mijn stem uitgebracht
klopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen technieken. Er zitten hier nu best wel leuke onderwerpen bij waar je veel mee kan doen. Je moet ff inspiratie krijgen/doen opwekken
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Btw Shark.Bait, ik ben het bij nader inzien met je eens. Wat een kutonderwerpen.
Ik trek mn stem terug, ik zie ut wel.
Je krijgt bijna een maand de tijd om uit je dip te komen:Dquote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt.
We zien wel wat het wordt, en wat voor inspiratie ik daarbij mag ontvangen...
Want ik zit in een dipje wat dat betreft![]()
tja ik hoop 'tquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Je krijgt bijna een maand de tijd om uit je dip te komen:D
moet genoeg zijn
Op de een of andere manier voel ik mijzelf hier op aangesproken.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zou iedereen oefenen met zacht diffuus licht. Leuke opdracht dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Het wordt kinderen en iedereen stuurt een Anne Geddes-foto in
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:31 schreef Bep het volgende:
Waarom duurt die stemronde zo lang?
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Sommige mensjes zijn niet elke dag online...we gunnen een ieders diens stem
![]()
Klopt als een bus...ik heb ook het stemtopic onderwerpen een dag eerder geopend omdat de winnaars hun onderwerpen erg snel hebben opgestuurd...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Toch is het te lang. Het stemmen op de foto's duurt zelfs een hele dag korter. De mensen willen gewoon aan de slag.
Ik neem je ideeën in overweging, maar ik beloof niets. Het blijft altijd zoeken naar een gulden middenweg, omdat we met veel verschillende mensen te maken hebben. Hou er daarnaast ook rekening mee dat de wedstrijd coordinatie leuk is om te doen, maar ook best wat tijd vergt. Dit schema werkt op dit moment voor mij het beste. Dit kan natuurlijk altijd veranderen, dus daarom hou ik jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan me zelfs voorstellen dat je stemmen op foto's een dag langer laat, en dit korter. Wie er niet is om te stemmen, helaas. Volgende keer beter, maar dan is er wel een onderwerp waar je mee aan de slag kunt, ook als je niet hebt gestemd.
[edit]quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voel ik mijzelf hier op aangesproken.
Beste Puckzzz, jij hebt mij verteld idd wat je van plan bent. Dit alles heeft tussen jou en mij gespeeld via msn (nu weten mensen dus ook dat het om mij gaat ter verduidelijking)
Alleen het feit is dat jij veel te snel je conclusies trekt(want wat jij tegen mij gezegd hebt weet Pkfotografie niets van af )
Dat hij dat met die onderwerpen komt aanzetten...euhm daar kan ik niets aan doen hoor ..dat is zijn eigen verzinsel.
Wat mij achteraf helemaal stoort is dat je jezelf naar benee haalt door te zeggen dat het rukonderwerpen zijn ..tewrijl er zelf een idee van jou bij zit (wat je naar alle waarschijnlijkheid op je eigen manier uit gaat werken )
<edit: niet nodig>
jij zegt zo vaak dingen die een ander niet al te serieus moet nemen...
Waarom dooe je het zelf dan wel?
<Edit: niet nodig>
Welterusten, robbedoes!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef An24 het volgende:
Jaaaaa het is zover....de semmen zijn geteld![]()
Bij deze de top 3:
Schaduw 18p
Kinderen 9p
romantiek en vogels 7p
Ik zal zo dadelijk het centrale topic openen..kan een ieder aan de slag. Succes![]()
En wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:20 schreef Elefes het volgende:
Schaduw
Gelukkig geen kinderen (daar kan ik echt niets mee).
Dat ze precies hetzelfde denkt als ik?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat ze precies hetzelfde denkt als ik?
Het idee heb ik al.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef Xilantof het volgende:
Schaduw dus....
Een leuk onderwerp. Nu nog inspiratie...
Door een foto te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Phoenixx het volgende:
Nu alleen nog een manier verzinnen om het idee in mijn hoofd op een CF-kaartje te krijgen...![]()
Dat is alvast een idee, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |