ja mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
nee inderdaad het is veel leuker als je het er speciaal voor bedenkt en maaktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja mag.
maar ehhh zelf zie ik dat liever niet.
dan zou het meer een archief fotowedstrijd wezen.
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
Oeh, schaduw. Ik weet nu al op welk onderwerp ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
ik heb mijn onderwerpen in gestuurd :
schaduw
spreekwoorden/gezegden
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.
En euhhhh om de twee wekentel ik me rot man.....heb ook nog een leven
geloof ik
![]()
![]()
Hm, nee, ik vind een maand al krap... (Nouja, ene sluit het andere niet uit: om de twee weken een wedstrijd die een maand loopt is natuurlijk een mogelijkheid.)quote:
Er zijn andere plekken waar je elke week mee kan doen. Of het zo leuk is is een tweedequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:15 schreef MotionMan0 het volgende:
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaZEEËN van tijd)
eerste keer 47 puntenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw!! Ik doe voor het eerst mee en heb gelijk 20 punten![]()
Jemig, ik ben er helemaal beduusd van!!
Winnaars, van harte gefeliciteerdKom maar gauw met een nieuwe opdracht, ik heb de smaak te pakken geloof ik.
^^quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef diedrick het volgende:
![]()
feli lienzz, schanulleke en pkfotografie!!!
![]()
![]()
quote:
Valt er iets te halen?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
Echt wel. Heb net mijn huis verkocht met 150% winstquote:
Vind ik ook!!!quote:iedereen mag blij zijn ...hek ik ben al blij met mijn 5 punten
sorry zo was t niet bedoeld hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
just sue herquote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
sorry zo was t niet bedoeld hoorwas gewoon een grapje bedoelde er niks kwaads mee. je foto is erg tof zelfs
vat t niet verkeerd op![]()
Nee hoor, 't is al goedquote:
das elke keer afwachten welk onderwerp het gaat worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is al goed
En ik moet je een kusje geven.... Dat zegt zij!! *wijst*
Afijn, ik ga volgende maand gewoon weer meedoen. Het is erg leuk namelijk, die wedstrijd.
Toppiequote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is al goed
En ik moet je een kusje geven.... Dat zegt zij!! *wijst*
Afijn, ik ga volgende maand gewoon weer meedoen. Het is erg leuk namelijk, die wedstrijd.
Godsamme, wat een pracht van een onderwerp!!!!quote:
Schanul, ik had stiekem (ook al stemde ik niet voor jouw foto) gehoopt dat jij zou winnen. Het is verdorie een prachtige plaat met heel veel emoties achter. Gewoon doen, is prachtig om aan de muur te hebben!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Lienzz en PK fotografie: gefeliciteerd! (en de anderen ook natuurlijk
Ik denk dat ik vandaag of morgen toch de sponsor op een opdrachtje ga trakteren.
Nu nadenken over leuke onderwerpen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godsamme, wat een pracht van een onderwerp!!!!
Is een rel niet gewoon een soort tegenstelling?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
En nu een maand zonder rel in de fotowedstrijd...
Al is rel natuurliijk wel een leuk onderwerp
Zoals je in het topic kan lezen moet je je onderwerpen naar Phoenixx@chello.nl sturen, waar je ook je foto hebt heengestuurd. PK en ik hebben al gemailt, dus het wachten is nog op jou. (Verder wil ik geen druk zetten hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 15:07 schreef Lienzz het volgende:
hoe werkt dat trouwens met het idee ingeven voor het nieuwe wedstrijdje?? en met die afdruk op linnen... waar moet ik dat doorgeven!
vind het echt super! jehaa!!
"Lienzzz, zou jij aan onderstaand adres jou adresgegevens willen mailen: Dan regelen we dat de prijs naar jou toe kan komenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:07 schreef Lienzz het volgende:
hoe werkt dat trouwens met het idee ingeven voor het nieuwe wedstrijdje?? en met die afdruk op linnen... waar moet ik dat doorgeven!
vind het echt super! jehaa!!
heb gemail! kijk ff na en mail ff terugquote:Op zondag 30 juli 2006 17:07 schreef An24 het volgende:
[..]
"Lienzzz, zou jij aan onderstaand adres jou adresgegevens willen mailen: Dan regelen we dat de prijs naar jou toe kan komen
Voor de winnaar en de nrs 2 en 3. Mag ik van een ieder van jullie voor 1 augustus 2 nieuwe onderwerpen? Omdat ik nog geen eigen email account heb, kunnen jullie de onderwerpen sturen naar: Phoenixx@chello.nl, dit komt vanzelf bij mij terecht."![]()
Gaat via phoenixx, dus duurt wat langer dan anders.....maar komt goed, bedankt!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb gemail! kijk ff na en mail ff terug
dankje!![]()
ja leuk....dat is dus een thema waar ik voor mezelf al tijden mee bezig ben om een serie van te schietenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
ik heb mijn onderwerpen in gestuurd :
spreekwoorden/gezegden
Komt mooi uit dan toch? kan je meteen kijken of wij ze ook mooi vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja leuk....dat is dus een thema waar ik voor mezelf al tijden mee bezig ben om een serie van te schieten
ja dat wel, maar aan de andere kant een beetje jammer. Ik heb een aantal mensen verteld van hetgeen waar ik mee bezig ben. En dan is het jammer om dat ineens als wedstrijdonderwerp tegen te komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Komt mooi uit dan toch? kan je meteen kijken of wij ze ook mooi vinden
Je doet 1 spreekwoord per shoot? of meerdere? en laat je ze pas zien als je alles wat je wil klaarhebt of mogen we tussendoor ook alvast gluren?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat wel, maar aan de andere kant een beetje jammer. Ik heb een aantal mensen verteld van hetgeen waar ik mee bezig ben. En dan is het jammer om dat ineens als wedstrijdonderwerp tegen te komen.
maargoed, we zien wel. Wanneer ik klaar ben met mijn serie zal ik dat wel melden, het is alleen een hele hoop werk en organisatie. Binnenkort de eerste shoot
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaanquote:Op zondag 30 juli 2006 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je doet 1 spreekwoord per shoot? of meerdere? en laat je ze pas zien als je alles wat je wil klaarhebt of mogen we tussendoor ook alvast gluren?
Ow en voor de wedstrijd zijn 6 onderwerpen....dan zou ie wel toevallig gekozen moeten worden
Ik ben benieuwd naar je showcase, al zal dat begrijp ik nog wel een tijd duren. Ik vind het een heel leuk ideequote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaan
en ik wou inderdaad pas een showcase gaan maken wanneer ik alles af had.
Dat heb je bij deze dan kenbaar gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
zeker wetenik geef er toch altijd mijn eigen draai aan.
wat me wel stoort nu, is het idee dat wanneer ik dan eindelijk klaar ben met het project 'men' denkt dat ik het idee van deze wedstrijd heb gehaald. en dat is dus absoluut niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |