Je foto's zullen er echt niet minder om worden! En je foto's zijn altijd prachtig!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
wat me wel stoort nu, is het idee dat wanneer ik dan eindelijk klaar ben met het project 'men' denkt dat ik het idee van deze wedstrijd heb gehaald. en dat is dus absoluut niet waar
Ik ben drie keer tweede gewwest, dus er ís een kans...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef pea4fun het volgende:
k-man, weet je wat? zo gauw je een wedstrijd wint gaat dat ontbijt door![]()
hey puckzzz........quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaan
en ik wou inderdaad pas een showcase gaan maken wanneer ik alles af had.
Het is altijd erg interessant om te zien hoe iedereen iets anders benaderd. Met mijn fotoclub IRL ook. Zelfde thema, maar heeeele andere uitwerkingen. Dat spreekwoorden was bij ons ook langs gekomen als voorstel voor volgend jaar. Ben erg benieuwd wat het wordt, wilde deze keer ook meedoen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben benieuwd naar je showcase, al zal dat begrijp ik nog wel een tijd duren. Ik vind het een heel leuk ideeMocht het voor de wedstrijd op dat onderwerp komen dan worden de foto's vast toch heel anders...
neeeeeeeee die andere 2 moeten nog gaan denken over een onderwerp of 2 om in te zendenquote:
nope hebben al 2 ingestuurdquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
neeeeeeeee die andere 2 moeten nog gaan denken over een onderwerp of 2 om in te zenden
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nope hebben al 2 ingestuurd
wachten nog op de winnaar
Ze leeft weerquote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
* freud is gecertificeerd reanimeneertjequote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
Nou nee, niet echt.....komt nog wel. Maar kan jullie toch niet in de steek laten?![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef freud het volgende:
[..]
* freud is gecertificeerd reanimeneertje
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Meneer is ongeduldig? komt er zo aan hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?
iddd, daarom stem ik "blanco"quote:
Dan krijg je alleen maar zodanig overbelichtte foto's dat alles wit is? Lijkt me een rukonderwerp (zo'n copyright c'tje)k-manquote:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?quote:
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoordenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.
Het is dan ook Shark hequote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
Zie: Fotowedstrijd Juli - Discussie & Voorbeeld - Nog 24 uur!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoekquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
de post boven jequote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef An24 het volgende:
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoek![]()
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...).quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoek![]()
sprak de coordinatrice. Als ze dan "blanco" zelf gaat vertalen in "Je mooiste foto van de maand", dan klopt er iets niet.quote:Je reageert door alleen het onderwerp te vermelden dat je kiest!!!
of om het makkelijker te houden...stem gewoon nietquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix en ook geen Shark, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...). Blanco stemmen, daarentegen, is blanco stemmen. Als je op "Je mooiste foto van de maand" wil stemmen, zeg dat dan, en noem het niet ineens "blanco". Dan zou ik "schaduw" ook ineens "lichtblokkade" kunnen noemen, of zo.![]()
De term "kutonderwerp" is een traditie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af waarom je als mod van een fotoforum moet melden dat de onderwerpen die je bezoekers hebben bedacht kut vindt. je kunt er ook een kiezen waarin je een uitdaging ziet of gewoon niks zeggen.
oeh.. Spankie Anniequote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef An24 het volgende:
Je past je maar aan jah....dit is mijn domein![]()
![]()
ik ben het forum trouwens niet. Het forum, dat is iedereen die hier aanwezig is. Ik veeg het onkruid enkel weg.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af waarom je als mod van een fotoforum moet melden dat de onderwerpen die je bezoekers hebben bedacht kut vindt. je kunt er ook een kiezen waarin je een uitdaging ziet of gewoon niks zeggen.
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet. Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mensquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen coordinatrix, maar... "Je mooiste foto van de maand" is een onderwerp net als alle andere. Het legt een beperking op, al was het maar dat je je er echt niet met een "archief-foto" mee af kan maken. (Niet te controleren, natuurlijk, maar toch...).
Blanco stemmen, daarentegen, is blanco stemmen. Als iemand op "Je mooiste foto van de maand" wil stemmen, dan moet dat ook zo genoemd worden. "blanco" Is iets anders. Dan zou ik "schaduw" ook ineens "lichtblokkade" kunnen noemen, of zo. Als iemand "blanco" stemt, dan is dat een blanco stem.![]()
[..]
sprak de coordinatrice. Als ze dan "blanco" zelf gaat vertalen in "Je mooiste foto van de maand", dan klopt er iets niet.![]()
simpel joh...alles wat niet in het lijstje staat telt niet meequote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet. Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mens)
Daarom vraag ik Shark dus: optie a: stem te verwijderen, of optie B: een stem uit de bovenstaande rij te kiezen.
relquote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:de fot rel is er
Kijk allen nogmaals in het stemtopic. Indien daar een smurf/blauwe/mod "blanco" roept mag je hem/haar/het spanken, ok?
Jullie rellen niet voor mij hoor. Maar meer omdat het traditie is. WMB hoeft er nooit meer ge-reld te worden.quote:
Dat zou inderdaad het beste zijn (geweest). Is ook wel zo leuk tegenover de onderwerpkiezers, in plaats van die 3letterwoorden (traditie of geen traditie).quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
We spreken elkaar helemaal niet tegen. Ik wil voorkomen dat een stem voor meerdere uitleg mogelijk is. Als je niet kunt kiezen, kies dan niet.
Kijk, DAT is duidelijke taal. Maar je zei ook:quote:Daarom zet ik ook neer dat je 1 gegeven onderwerp kun kiezen...het woord blanco staat er niet bij, maar is wel vrij te vertalen. (Ik ben namelijk ook mens)
Daarom vraag ik Shark dus: optie a: stem te verwijderen, of optie B: een stem uit de bovenstaande rij te kiezen.
en DAT klopt niet. De string "blanco" matcht met geen van de onderwerpen. (Okee, je bent een mens en geen computer, dus je *kunt* het wel matchen, maar... etc. etc.)quote:Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook.
RUKonderwerpen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De term "kutonderwerp" is een traditie.
We begrijpen elkaarquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Ilford het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn (geweest). Is ook wel zo leuk tegenover de onderwerpkiezers, in plaats van die 3letterwoorden (traditie of geen traditie).
[..]
Kijk, DAT is duidelijke taal. Maar je zei ook:
[..]
en DAT klopt niet. De string "blanco" matcht met geen van de onderwerpen. (Okee, je bent een mens en geen computer, dus je *kunt* het wel matchen, maar... etc. etc.)
"klinkt als", en bovendien bedoel je hetzelfdequote:
Er is een wezenlijk verschil dat je zou snappen als je wat vaker bij de wedstrijd je neus zou laten zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"klinkt als", en bovendien bedoel je hetzelfde
Ik kijk wel uit zegquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil dat je zou snappen als je wat vaker bij de wedstrijd je neus zou laten zijn.
Die is altijd aan het EIND van de wedstrijd. Of ol piepol zou JIJ dat toch moeten wetenquote:
Er stond donderdagavond bij hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef Ynske het volgende:
de onderwerpen.... tja
hoelang heb ik nog om te ienemienemutten?
hmmm.... dat gaat me nooit lukkenquote:
Omdat er donderdagavond staat hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Zolang? Waarom niet morgen beslissen, 1 augustus
Je doet het erom hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Zolang? Waarom niet morgen beslissen, 1 augustus
Wel foto maken van als hij aan de muur hangt hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Als deze lijn van stemmen doortrekt dan gaat het schaduw worden. Dat vind ik een moeilijk onderwerp hoor. Zal wel iets low-keys worden dan.
Overigens heb ik vanavond een bestelling geplaatst bij Herinnering op Linnen voor een 60* 40 doek.
Uiteraard even bij vermeld dat dat te danken was aan hun Fok sponsoring
Het zijn tenminste geen technieken. Er zitten hier nu best wel leuke onderwerpen bij waar je veel mee kan doen. Je moet ff inspiratie krijgen/doen opwekkenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Xilantof het volgende:
Tja, ik vind het geen geweldige onderwerpen, maar ik heb ook mijn stem uitgebracht
klopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen technieken. Er zitten hier nu best wel leuke onderwerpen bij waar je veel mee kan doen. Je moet ff inspiratie krijgen/doen opwekken
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Btw Shark.Bait, ik ben het bij nader inzien met je eens. Wat een kutonderwerpen.
Ik trek mn stem terug, ik zie ut wel.
Je krijgt bijna een maand de tijd om uit je dip te komen:Dquote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt.
We zien wel wat het wordt, en wat voor inspiratie ik daarbij mag ontvangen...
Want ik zit in een dipje wat dat betreft![]()
tja ik hoop 'tquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Je krijgt bijna een maand de tijd om uit je dip te komen:D
moet genoeg zijn
Op de een of andere manier voel ik mijzelf hier op aangesproken.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik doe 1 spreekwoord per shoot, elk model heeft dezelfde 60's outfit aan (petticoat) de modellen staan heel statisch als een etalagepop bijna. het vergt gewoon veel voorbereiding qua props en tijd en afspraken met de modellen. Ik ben al maanden aan het broeden en voorbereiden. Ik heb het een aantal mensen verteld uit enthousiastme, maar ik zie nu dat er dus ook mensen zijn die daar op een andere manier mee omgaan
en ik wou inderdaad pas een showcase gaan maken wanneer ik alles af had.
Dan zou iedereen oefenen met zacht diffuus licht. Leuke opdracht dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Het wordt kinderen en iedereen stuurt een Anne Geddes-foto in
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:31 schreef Bep het volgende:
Waarom duurt die stemronde zo lang?
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Sommige mensjes zijn niet elke dag online...we gunnen een ieders diens stem
![]()
Klopt als een bus...ik heb ook het stemtopic onderwerpen een dag eerder geopend omdat de winnaars hun onderwerpen erg snel hebben opgestuurd...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Toch is het te lang. Het stemmen op de foto's duurt zelfs een hele dag korter. De mensen willen gewoon aan de slag.
Ik neem je ideeën in overweging, maar ik beloof niets. Het blijft altijd zoeken naar een gulden middenweg, omdat we met veel verschillende mensen te maken hebben. Hou er daarnaast ook rekening mee dat de wedstrijd coordinatie leuk is om te doen, maar ook best wat tijd vergt. Dit schema werkt op dit moment voor mij het beste. Dit kan natuurlijk altijd veranderen, dus daarom hou ik jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan me zelfs voorstellen dat je stemmen op foto's een dag langer laat, en dit korter. Wie er niet is om te stemmen, helaas. Volgende keer beter, maar dan is er wel een onderwerp waar je mee aan de slag kunt, ook als je niet hebt gestemd.
[edit]quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voel ik mijzelf hier op aangesproken.
Beste Puckzzz, jij hebt mij verteld idd wat je van plan bent. Dit alles heeft tussen jou en mij gespeeld via msn (nu weten mensen dus ook dat het om mij gaat ter verduidelijking)
Alleen het feit is dat jij veel te snel je conclusies trekt(want wat jij tegen mij gezegd hebt weet Pkfotografie niets van af )
Dat hij dat met die onderwerpen komt aanzetten...euhm daar kan ik niets aan doen hoor ..dat is zijn eigen verzinsel.
Wat mij achteraf helemaal stoort is dat je jezelf naar benee haalt door te zeggen dat het rukonderwerpen zijn ..tewrijl er zelf een idee van jou bij zit (wat je naar alle waarschijnlijkheid op je eigen manier uit gaat werken )
<edit: niet nodig>
jij zegt zo vaak dingen die een ander niet al te serieus moet nemen...
Waarom dooe je het zelf dan wel?
<Edit: niet nodig>
Welterusten, robbedoes!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef An24 het volgende:
Jaaaaa het is zover....de semmen zijn geteld![]()
Bij deze de top 3:
Schaduw 18p
Kinderen 9p
romantiek en vogels 7p
Ik zal zo dadelijk het centrale topic openen..kan een ieder aan de slag. Succes![]()
En wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:20 schreef Elefes het volgende:
Schaduw
Gelukkig geen kinderen (daar kan ik echt niets mee).
Dat ze precies hetzelfde denkt als ik?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat ze precies hetzelfde denkt als ik?
Het idee heb ik al.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef Xilantof het volgende:
Schaduw dus....
Een leuk onderwerp. Nu nog inspiratie...
Door een foto te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Phoenixx het volgende:
Nu alleen nog een manier verzinnen om het idee in mijn hoofd op een CF-kaartje te krijgen...![]()
Dat is alvast een idee, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |