nope hebben al 2 ingestuurdquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
neeeeeeeee die andere 2 moeten nog gaan denken over een onderwerp of 2 om in te zenden
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nope hebben al 2 ingestuurd
wachten nog op de winnaar
Ze leeft weerquote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
En van de winnaar heb ik ook binnen. Ik zal vanavond de onderwerpen in een topic plaatsen, nu eerst werken.![]()
* freud is gecertificeerd reanimeneertjequote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
Nou nee, niet echt.....komt nog wel. Maar kan jullie toch niet in de steek laten?![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef freud het volgende:
[..]
* freud is gecertificeerd reanimeneertje
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Meneer is ongeduldig? komt er zo aan hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kijk er vast overheen. Heb je hem wel sticky gemaakt?
iddd, daarom stem ik "blanco"quote:
Dan krijg je alleen maar zodanig overbelichtte foto's dat alles wit is? Lijkt me een rukonderwerp (zo'n copyright c'tje)k-manquote:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?quote:
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoordenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er is een onderwerp dat blanco is, vrije favo foto van de maand keuze dus.
Het is dan ook Shark hequote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
Zie: Fotowedstrijd Juli - Discussie & Voorbeeld - Nog 24 uur!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Phoenixx het volgende:
Eh.... "blanco" stemmen? Betekent dat dat jouw stem naar het onderwerp met de meeste stemmen gaat? Of dat je deze maand niet meedoet?
*helemaal in het warretje is*
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoekquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tssss.... ingewikkeld gedoe. "Vrije Keus" = "blanco" dus. Heel "gehaaid" om dat zo te verwoorden
de post boven jequote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef An24 het volgende:
Daarom vertel ik Shark bij deze ook om nogmaals zijn stemmetje aan te passen. Ik zie blanco als vrije keus foto.....dat wordt het dan dus ook. De aanvulling die hij geeft mag heel fijn in het discussietopic...hup sharkie, anders achter de schermen billenkoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |