Mee eens, het is nogal een "vlakke" foto. Ik moet het scannen en nabewerken nog wat beter onder de knie krijgen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ilford - 1 - mooi lijnenspel, iets meer contrast had gemogen van mij.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:10 schreef Ilford het volgende:
* Ilford is alvast blij om niet op 0 punten te eindigen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
gefeliciteerd iedereen26e plek
Niet slecht als er 41 mensen meedoen
ja mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
nee inderdaad het is veel leuker als je het er speciaal voor bedenkt en maaktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja mag.
maar ehhh zelf zie ik dat liever niet.
dan zou het meer een archief fotowedstrijd wezen.
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef MotionMan0 het volgende:
ik wou dat het om de twee week was![]()
edit: vraagje, mag je ook archief foto's insturen voor de wedstrijden?
Oeh, schaduw. Ik weet nu al op welk onderwerp ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
ik heb mijn onderwerpen in gestuurd :
schaduw
spreekwoorden/gezegden
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag wel....zoals PK al zei.....de meeste mensen hebben het liever niet, omdat ze door een thema geprikkeld willen worden om met iets origineels te komen. Ik kan me dit goed voorstellen, maar het blijft eigen keuze.
En euhhhh om de twee wekentel ik me rot man.....heb ook nog een leven
geloof ik
![]()
![]()
Hm, nee, ik vind een maand al krap... (Nouja, ene sluit het andere niet uit: om de twee weken een wedstrijd die een maand loopt is natuurlijk een mogelijkheid.)quote:
Er zijn andere plekken waar je elke week mee kan doen. Of het zo leuk is is een tweedequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:15 schreef MotionMan0 het volgende:
hehe jah dat zeg ik nu hoor, omdat ik op t moment wat tijd teveel heb (voet gebroken, kan dus niet lopen, en vriendin, beste vriend, ouders, vrienden zitten allemaal in t buitenland dus jaZEEËN van tijd)
eerste keer 47 puntenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw!! Ik doe voor het eerst mee en heb gelijk 20 punten![]()
Jemig, ik ben er helemaal beduusd van!!
Winnaars, van harte gefeliciteerdKom maar gauw met een nieuwe opdracht, ik heb de smaak te pakken geloof ik.
^^quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef diedrick het volgende:
![]()
feli lienzz, schanulleke en pkfotografie!!!
![]()
![]()
quote:
Valt er iets te halen?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
Jemig zeg. Mag ik niet gewoon blij zijn ofzo?? Ik ben niet zo'n fotografie wonder dus ben gewoon trots op mezelf. Sue me.
Echt wel. Heb net mijn huis verkocht met 150% winstquote:
Vind ik ook!!!quote:iedereen mag blij zijn ...hek ik ben al blij met mijn 5 punten
sorry zo was t niet bedoeld hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, jij wint!!
just sue herquote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
sorry zo was t niet bedoeld hoorwas gewoon een grapje bedoelde er niks kwaads mee. je foto is erg tof zelfs
vat t niet verkeerd op![]()
Nee hoor, 't is al goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |