Ja ze zijn echt, in het vorige topic staat beschreven hoe de fotograaf ze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn die brandende ijsklontjes echt?
Hoe of waar kan ik stemmen?
zijn echt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn die brandende ijsklontjes echt?
Hoe of waar kan ik stemmen?
Ik zie zelf de tegenstelling tussen lange palmen en hoge gebouwen, natuur versus hoogbouw.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
ik snap van meer de tegenstelling niet, van Oyo ook niet eigenlijk.
Het lijkt ook wel een beetje erg bewerkt of lijkt dat maar?
Hmm, zou je me misschien een direkte link kunnen geven? Dat topic is zo vol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:03 schreef snakelady het volgende:
Ja ze zijn echt, in het vorige topic staat beschreven hoe de fotograaf ze heeft gemaakt.
Haha, heb heel lang gezocht waar ik kon stemmen, maar dat kan dus nog niet. Ik dacht dat ik voor vannacht moest stemmen, beetje in de warquote:
Klein en groot is toch gewoon een tegenstelling?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef oYo het volgende:
[..]
Ik zie zelf de tegenstelling tussen lange palmen en hoge gebouwen, natuur versus hoogbouw.
Verder zie ik heel erg vaak een klein en groot foto. Dat is geen tegenstelling.
apart zeg, wel mooi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef oYo het volgende:
Die wolken stonden op de originele foto. Ik heb alleen wat gespeeld met transparency hue en saturation
heb alleen de schaduw donkerder gemaakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ah, mooi gelukt. Ik dacht al bijna dat het Photoshop moest zijn, maar het kan dus echt.
Ik vind het echt een mooie foto...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb alleen de schaduw donkerder gemaakt.
verders niets. (zwart was niet helemaal egaal)
Dus als je iets groots plaats tov iets kleins, dan laat je het verschil uitkomenquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
Verklaring woordenboek:
te·gen·stel·ling (de ~ (v.))
1 plaatsing in figuurlijke zin, tegenover een andere persoon of zaak om het verschil te doen uitkomen => antithese, contrast
En deze heeft het inmiddels gehaald naar de lijst van inzendingen. Sorry, ik vind dit toch duidelijk meer bewerkt dan de regels voorschrijven... (IMHO)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
nu heb ik de achtergrond paint bucket tool gedaan..
word het ook niet echt beter van
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef Ilford het volgende:
[..]
En deze heeft het inmiddels gehaald naar de lijst van inzendingen. Sorry, ik vind dit toch duidelijk meer bewerkt dan de regels voorschrijven... (IMHO)
Ik ben al lang blij dat ik die kleur rood zo mooi heb gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef k_man het volgende:
Het ziet er iig niet uit.
Eh, OK, sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.
Je bent net op tijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef G-string het volgende:
Ojee, ojee ben ik nog op tijd?![]()
'K ga gelijk mailen!
(veels te druk met huis verbouwen deze week)![]()
Ik heb 'm geplaatst, ja. Je hebt aangegeven hoeveel je eraan hebt zitten frummelen met grafische programma's en dat is best veel... Of het net te veel is of dat het nog net kan - twijfelachtig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ten eerste : zeg geen sorry aub. Dat is nergens voor nodig.
Mening mag je uiten zonder je daar voor te verontschuldigen.
Ik heb hem ingestuurd en als hij gediskwalificeerd word dan merk ik dat vanzelf
hij is toch al niet echt mooi maar wat ik je al eerder zei het gaat om het meedoen toch ?
Kijk effe in het wedstrijdtopic of daar ook inderdaad jouw foto staat...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef G-string het volgende:
Hij is verstuurd! Pfff, dat was maar net op tijd.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Kijk effe in het wedstrijdtopic of daar ook inderdaad jouw foto staat...
(foto je usernaam meegeven is wel handig af en toe)
*proest*quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:13 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb het graag gedaan, maar ben blij dat ik het nu kan overdragen aan iemand die er tenminste verstand van heeft!
Mietjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |