Die vervolgens 1x post om te stemmen... valt niet op danquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MietjeMaak anders gewoon een kloon aan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand een kloon lenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MietjeMaak anders gewoon een kloon aan
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:18 schreef RebelNikon het volgende:
Sorry, ho effe, mocht nog tot 23.59 uur insturen, foto is onderweg. heb het net ingestuurd!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic]
En dit is geen SC-topic. Alleen punten
Even wat posts uit het stemtopic hiernaartoe verplaatst...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De foto's moesten om 23:59 u bij mij binnen zijn.
De reiger had ik op tijd binnen, dus ik heb je foto van de kerk/bierbrouwerij vervangen door de reiger.
Dankjewel Phoenixx.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dames en heren fotografen!!
Het is tijd - de wedstrijd is gesloten!
Met veel genoegen draag ik de wedstrijdleiding nu over aan de officiële FOK!-fotowedstrijdcoördinatrice An24![]()
U kunt haar vinden achter balie 3 alwaar zij met veel genoegen jullie punten in ontvangst zal nemen
vervelend zo'n luxe probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel Phoenixx.....
En zo blijkt maar weer....An moet ff aan de verschillende knopjes wennen....dus mensjes....als we iets kwijt zijn los ik het na uitleg van de modjes netjes op![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Die vervolgens 1x post om te stemmen... valt niet op danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YW, ik heb niet echt gekeken naar de richtlijnen van fotografie (regel van derden ofzo), maar vooral gekeken naar de foto's die mij het meest aanspraken. Zoveel verstand heb ik er namelijk ook niet vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef MotionMan0 het volgende:
KjoeLjan bedankt ^^
thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
YW, ik heb niet echt gekeken naar de richtlijnen van fotografie (regel van derden ofzo), maar vooral gekeken naar de foto's die mij het meest aanspraken.
Nah, en dan stem je niet eens ff op mij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ook gestemd
Ik vond er weinig spontane foto's bijzitten, jammer
Al dat gekunstelde is zo hetzelfde en dat komt denk ik wel door het onderwerp, dat toch niet zo erg makkelijk bleek
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
1. Miss_bliss (5 pnt)
2. Topperrrr (4 pnt)
3. k_man (3 pnt}
4. Blinky (2 punt)
5. Lienz (1 pnt)
Whehequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef MissBliss het volgende:
1: Sunchaser (5 punten)
2: Schanulleke (4 punten)
3: elmarz (3 punten)
4: motionman0 (2 punten)
5: ElizabethR (1 punt)
de meeste fotos zijn in scene gezet of worden zo bewerkt ....quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Nee, toeval idd. Ws zijn we allebei snapshotliefhebbers. Ik iig wel, hou niet zo van dat duidelijk in scene gezette spul. Al is die van Lienz wel mooi, kan zo op de cover van een boek.
Ja, hier ook snapshot-liefhebber, in ieder geval niet echt een stilleven-fan..quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Nee, toeval idd. Ws zijn we allebei snapshotliefhebbers. Ik iig wel, hou niet zo van dat duidelijk in scene gezette spul. Al is die van Lienz wel mooi, kan zo op de cover van een boek.
ik snap jouw foto nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef oYo het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezen omdat ik vind dat bepaalde foto's niets met het thema hebben te maken.
Ik heb 'm gister binnen gekregen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef roger_dry het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.
Foto!!!!quote:
Bij mensen vind ik t dan ook weer anders dan bij producten. Anton Corbijn ensceneert natuurlijk ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
de meeste fotos zijn in scene gezet of worden zo bewerkt ....
ha! ik ga je geen 5 euro betalen voor een stem op mijn foto!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz checkt alvast of ze nog 100 euro op de rekening heeft staan...het ziet er naar uit dat ik toch voor twee moet betalen
dan krijg je ook die 2 punten nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ha! ik ga je geen 5 euro betalen voor een stem op mijn foto!!!
Lekker puh
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan krijg je ook die 2 punten niet![]()
de deal was:
5 punten-20 euro
4 punten-15 euro
3 punten- 10 euro
2 punten-5 euro
1 punt-2 euro
Nee, dat is ie niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
Wat de wedstrijd betreft, de foto van K_man is ook in scene gezet maar het idee is wel erg leuk.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:26 schreef Shark_Bait het volgende:
k_man: 5 punten (voor je ontbijt)
Ik neem aan dat de baby daar niet toevallig zelf langskroop. Hij is er toch door iemand onder gezet?quote:
Toch wel. De vader van betreffend kindje zat daar op een bankje. Kindje speelde eerst in het grind, maar kroop toen onder het beeld. Ik was toevallig in staat er een foto van te maken. Ik had ook slechts 1 kans. Nadat ik snel m'n toestel had gepakt, scherp gesteld en afgedrukt had de kleine er alweer genoeg van en kroop weer verder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de baby daar niet toevallig zelf langskroop. Hij is er toch door iemand onder gezet?
En als pea em komt brengen flikker je het ontbijt op de grond zo van "ja ik heb em toch gekocht, wheheheh"quote:
Bedankt:) De witbalans had inderdaad beter gemoeten, ik heb een paar dagen na de foto een mooiere aanpassing gemaakt maar uit luiheid heb ik die niet ingestuurd niet eens opgeslagen. Waar ik nu natuurlijk spijt van hebquote:2. motionman0: 4 punten Ipod is sowieso fotogeniek natuurlijk, witbalans had wat beter gekund heb ik het idee.
als die hem zo had gemaakt had ik hem 5punten gegeven dat zou geniaal zijnquote:3. Vliegvrager: 3 punten. Mooi. Ik vraag me af of ik halfvol/halfleeg begrepen had, maar dat was nog mooier geweest!
Thnxquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
1)Snakelady 5 punten
In de slowchat gaf hij aan dat hij het overwogen had, maar dacht dat het wel iets te subtiel was voor ons FOT'ers. Ik vraag me serieus af of ik het begrepen zou hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
als die hem zo had gemaakt had ik hem 5punten gegeven dat zou geniaal zijn
In mijn ogen terrechtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnx![]()
En de andere ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |