quote:Op maandag 17 juli 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
Tot wanneer loopt de wedstrijd?
Een foto met Lord Dreamer als onderwerp kan nooit winnenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Phoenixx het volgende:
Ik kreeg vandaag werkelijk een gigantisch idee voor een tegenstelling...![]()
"fotograaf en onderwerp"
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Ik zal ff Met Phoenixx mailen om vervolgens te beslissen dat het de 26e gaat wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik wilde je wijzen op het wedstrijd topic, maar er staat niets in van een eind datum ("ongeveer rond de 26e")
Dat moet dan wel heel erg gauw bepaald worden dan!
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Shark.Bait haalt z'n eigen posts weg. Althans, die post die hij na het slotje gedaan had.
ja hoor, tis alweer goedquote:Op maandag 17 juli 2006 10:13 schreef Shark.Bait het volgende:
@ Shark.Bait: Sorry dat ik je post gewist heb, maar je mag niet door een slotje posten. Zijn we nu weer vriendjes??
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef SunChaser het volgende:
Een foto met Lord Dreamer als onderwerp kan nooit winnen
Maar t idee is leuk, ik ben zelf ook bezig met een serie van foto's van fotograferende mensen. Misschien leuk als echt wedstrijdthema
quote:
dat lukt aardig hier bij de overburenquote:
Die prijs is tenminste niet in te pikken door de wedstrijdleidingquote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals iedere maand is de eeuwige roem te winnen. Meer is toch eigenlijk niet nodig?
juistquote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk de tegenstelling zwart/wit.
Ben een zeur hoor (volgens mijn man ook)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef MotionMan0 het volgende:
nieuwe inzending is onderweg:)
toch geen HDR aangezien ik een sluitertijd van 10s heb gebruikt voor perfecte scherpte
[afbeelding]
Ga er maar van uit dat er niks te winnen valt deze keer. Dan kan het altijd nog meevallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is de prijs? Doet dat fotodoekbedrijf nog mee?
We doen gewoon allemaal voor spek en bonen meequote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat er niks te winnen valt deze keer. Dan kan het altijd nog meevallen.
Als jij wint maak ik het voor je, compleet met bonen, spek, scrambled eggs, worstjes en de hele mikmakquote:
Ff quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als jij wint maak ik het voor je, compleet met bonen, spek, scrambled eggs, worstjes en de hele mikmak
Shit, nu moet ik k-man wel 5 punten gevenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:11 schreef pea4fun het volgende:
Als jij wint maak ik het voor je, compleet met bonen, spek, scrambled eggs, worstjes en de hele mikmak
Ik maak er nog foto's van ook! uhm...nou ok, alleen van het eten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |