Skills zijn geen vereistequote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een briljant idee [al zeg ik het zelf] alleen geen fotografische skills... Maar ik ga toch kijken of ik dat idee misschien kan uitvoeren...
Van Pea vind ik de eerste het leukst.
Je hebt een ervaren fotograaf binnen handbereik, die kan je helpen met het gereedschap (het fototoestel), toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een briljant idee [al zeg ik het zelf] alleen geen fotografische skills... Maar ik ga toch kijken of ik dat idee misschien kan uitvoeren...
Ik doe een gokje.....je gaat een zelfportret makenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook wel een ideetje, alleen een beetje gevaarlijk....
ja maar ik ben bang van mezelfquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe een gokje.....je gaat een zelfportret maken![]()
Kan ik me voorstellen met getatoeerde mascaraquote:
nouja er zullen brandbare vloeistoffen aan te pas komen, en ik wil mijn wimpers nog wel graag behouden jaquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met getatoeerde mascara
Uhm...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz kijkt even tussen Pea haar benen en ziet inderdaad iets wits
dank je, ik heb em net opgestuurd....maar ik kab het morgen nog eens proberen....als mijn buren me nog niet raar aankijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef k_man het volgende:
Hmm, de pose van 6 vind ik 't sterkst, maar scherper aan de onderkant had ik fraaier gevonden.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:19 schreef k_man het volgende:
Het moet heel bijzonder zijn jou als buurvrouw te hebben. Zit ze niet als een dolle op een bureaustoel te tollen, dan ligt ze wel half ontkleed met de benen in de lucht.
Nee, poging kan nooit kwaad natuurlijkquote:
Dat helpt wel jaquote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk idee Pea
[..]
Je hebt een ervaren fotograaf binnen handbereik, die kan je helpen met het gereedschap (het fototoestel), toch?
Nerd-foto's kan ik ook makenquote:
WZZquote:
Ja ik heb hier nog een nerd in huis met ouwe floppy'squote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nerd-foto's kan ik ook makenSpeciaal voor naar pea gereden zaterdag
[afbeelding]
haha ik neem aan dat dit positief is bedoeld maar wat is WZZ?quote:
WZZ = Wat Zij Zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Lienzz het volgende:
[..]
haha ik neem aan dat dit positief is bedoeld maar wat is WZZ?
en als je moet kiezen tussen 2 en 4...
want ik moet weten welke ik mee laat doen in de wedstrijd
nee da's wel duidelijk hoor. En het zijn mooie foto's, vooral 2 en 4quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef Lienzz het volgende:
dankjewel! maar ik wist dus niet of het duidelijk was dat het om suiker ging... misschien denken sommige mensen zout en snappen ze dan de tegenstelling niet maar jij had het iig goed.
Leuk idee, 2 voor mijquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Lienzz het volgende:
hallo!!!!!
ik heb een idee uitgewerkt, heb nu 4 "eind" foto's waarvan ik 1 wil insturen maar ik weet nog niet welke ik de leukste uit de serie vind..
wat vinden jullie? en is het duidelijk wat de tegenstelling is?
groetjes Lienzzzz
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Neequote:
klopt had ik ook aan gedacht maar vond suiker - peper toch ook wel een tegenstellingquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
tegenovergestelde van zoet is toch ehm.. zout?
Van heet is het ehm....eh.. geen idee.. sweet chili saus is zooo lekker
aha..okeee...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Lienzz het volgende:
klopt had ik ook aan gedacht maar vond suiker - peper toch ook wel een tegenstelling
daarnaast is volgens mij het tegenovergestelde niet zout maar zuur... en ja de peper was over datum en was zuur geworden
Jij bent ook een nerd want je plaatst je foto's op FOKquote:
GMTAquote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
Maar we zitten wel op fok..........![]()
![]()
Koud, peper in een ijsblokquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
tegenovergestelde van zoet is toch ehm.. zout?
Van heet is het ehm....eh.. geen idee.. sweet chili saus is zooo lekker
Of gesoept, of heel creatief een sillouette geknips en dat voor een lamp gehouden zodat je een schaduw krijgt, ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic]
Iemand enig idee hoe deze foto is gemaakt
Ja, dat vroeg ik een par dagen geleden ook. Nog geen reactie op gekomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Is dat niet mogelijk dmv een spiegel?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Moeilijk volgens mij. Ik zou niet weten hoe eigenlijk. En daarnaast, maar dan word ik heel achterdochtigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Is dat niet mogelijk dmv een spiegel?
en een lamp?
En wat zijn die v dingetjes bij het silhouet?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeilijk volgens mij. Ik zou niet weten hoe eigenlijk. En daarnaast, maar dan word ik heel achterdochtig, er lopen twee draadjes onder zijn kin en die zie je niet bij het silhouet.
dankjewel, ik heb m al ingestuurdquote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef snakelady het volgende:
Lienz, ik vind 2 super.
Hallo prutser....kijk eens hier: fotowedstrijd discussie topic, juli En niemand die erop reageert hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kijk in de EXIF van de foto, en goh... er staat niks in over sluitertijd, ISO, aantalmm en andere camera specifieke zaken, zoals merk.
Vervolgend kwam ik erachter dat PdeHoog een overloper is![]()
![]()
!!!
the horror!!!!![]()
Zijn foto is genomen met een NIKON D70s!!!!
En hij is toch zo anti nikon
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
edit: er zit overigens nog een extra tegenstelling inAangezien ik zelf niet voldoende lenswerk had meegenomen, heb ik pea's camera moeten gebruiken
![]()
Ik hap nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ja dat telt dan niet he P? je moet 'm wel met je eigen camera hebben genomen
opkroppen is slecht hoorquote:
Nou .... ik moet zeggen.....die macrolens was wel erg fijnquote:
Ik wil die ookquote:
Ga jij eerst eens zeggen wat je van mijn foto vindquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens zeggen wat je van mijn foto vind
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Nou, komtie dan:
Ik vind het wel een leuke foto, lekkere sfeer er in. Alleen zou ik 'm niet aan de muur hangen hier thuis (ik vind het onderwerp ook niet super interessant, al heb je het toch wel leuk op de foto gezet).
Zo dan
Sparen dan maarquote:En nu wil ik nog steeds die lens.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het hoeft ook niet aan de muur thuis
Het moet voldoen aan het onderwerp voor de wedstrijd
Aan de muur hang ik wel andere foto's
[..]
Sparen dan maar![]()
Ok..... geen stemmen van jou dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik gebruik het vaak als selectiecriterium, als ik moeite heb met het kiezen van foto's voor het stemmenDan kijk ik wat ik het liefste aan de muur zou hangen, dat vind ik namelijk mooi
.
Verf je muur dan zodanig dat je die foto van P er zou hangenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef Elefes het volgende:
Ik gebruik het vaak als selectiecriterium, als ik moeite heb met het kiezen van foto's voor het stemmenDan kijk ik wat ik het liefste aan de muur zou hangen, dat vind ik namelijk mooi
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met vrij beperkt budget een camera gekocht. Panasonic DMC-LZ2. En het is een wegwerpcameraatje vergeleken bij de bakbeesten die sommigen hier hebben, maar wel míjn eigen persoonlijke wegwerpcameraatje
.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met vrij beperkt budget een camera gekocht. Panasonic DMC-LZ2. En het is een wegwerpcameraatje vergeleken bij de bakbeesten die sommigen hier hebben, maar wel míjn eigen persoonlijke wegwerpcameraatje
.
[afbeelding]
Ja, precies, en met een reis naar Rome (met school) en een reis naar China (in een orkest) wil ik toch wel een klein ding, waar redelijke foto's uit komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
GefeliciteerdHet voordeel van een kleine camera is dat je hem makkelijk overal mee naartoe neemt en dus nooit meer een "shit had ik nu maar een camera bij me" moment meer hoeft te hebben
Dan had jij een Pea moeten aanschaffen. Die is nl. erg klein en neemt redelijke foto'squote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, precies, en met een reis naar Rome (met school) en een reis naar China (in een orkest) wil ik toch wel een klein ding, waar redelijke foto's uit komen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan had jij een Pea moeten aanschaffen. Die is nl. erg klein en neemt redelijke foto's
och 1 keiharde reset en ze doen het weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helaas zijn die momenteel niet leverbaar. Slechts replica's die wat onhandelbaarder zijn als het origineel.
Als je er een neppe accu in doet, onploft die dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helaas zijn die momenteel niet leverbaar. Slechts replica's die wat onhandelbaarder zijn als het origineel.
leuke lens hèquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou .... ik moet zeggen.....die macrolens was wel erg fijnDie camera was ook wel tof
Maar toch niet zo fijn als mijn EOS300D met 100mm 2.8 Macro
Pea is trouwens tof
Da's een ander verhaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Re het volgende:
en oww om de discussie maar op gang te brengen die foto met sillouette kan ik zonder bewerken makkelijk met mijn camera doen zonder al te veel poespas (multiple exposures etc.), mag dat?
Ze zijn tevens wat groter dan het origineel en doen aan vechtsportquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och 1 keiharde reset en ze doen het weer
Maar hoe werkt het dan? Is zoiets eenvoudig uit te leggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
leuke lens hè
en oww om de discussie maar op gang te brengen die foto met sillouette kan ik zonder bewerken makkelijk met mijn camera doen zonder al te veel poespas (multiple exposures etc.), mag dat?
ik kan eindeloos foto's over elkaar plaatsen waarbij voor de exposure wordt gecorrigeerd of ik kan 2 aparte fotos maken en die over elkaar zetten met verschillende opacity dat allemaal uit de camera komend als 1 bestandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoe werkt het dan? Is zoiets eenvoudig uit te leggen?
Ik vind hem mooi maar [mierenneukmodus]het volle glas is niet vol en ik zie er een spiegeling in van iets rood/wits?[/mierenneukmodus]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Genoeg geluld. Tijd voor een pheauteau.
[afbeelding]
Ik vind de foto erg leuk, maar de tegenstelling niet echt duidelijk...kies 1 onderwerp ipv 2, dat scheelt al en heb je niet een dode/verwelkte zonnebloem en een mooie verse?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef snakelady het volgende:
Ik had een idee maar het is niet zo geworden als dat ik had gehoopt/gewild.
De tegenstellingen zijn licht/donker en nep/echt, de zonnenbloem is echt en de andere is nep.
[afbeelding]
Nog niet maar daar kan voor gezorgd worden, ik laat gewoon een zonnenbloem uit het water.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind de foto erg leuk, maar de tegenstelling niet echt duidelijk...kies 1 onderwerp ipv 2, dat scheelt al en heb je niet een dode/verwelkte zonnebloem en een mooie verse?
Nou niet erbij gaan zitten wachten tot ie verwelkt is hoor...je kan ondertussen nog wat anders proberen misschienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nog niet maar daar kan voor gezorgd worden, ik laat gewoon een zonnenbloem uit het water.
Whahaha, niet joh, vond het al zo lang duren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou niet erbij gaan zitten wachten tot ie verwelkt is hoor...je kan ondertussen nog wat anders proberen misschien
Leuk idee, maar zou je niet juist het molentje erop zetten? Het doosje is minder duidelijk denk ik.quote:
Ja dat is eigenlijk wel beter iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk idee, maar zou je niet juist het molentje erop zetten? Het doosje is minder duidelijk denk ik.
Dank jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, wat een lekker ouderwetsige plaat.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel beter iddEn ik weet niet zeker of ik het koffiefilter erbij moet laten.
maar de tegenstelling is wel duidelijk neem ik aan ?
Ik heb beidequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]oeh of met een ultramodern espressoapparaat....of draaf ik nu door?
Ik dacht aan de koffiemolen met een senseo-pad of zo... maar of de foto an sich daar mooier van wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]oeh of met een ultramodern espressoapparaat....of draaf ik nu door?
Mja, moet je het toch met plastic ijsblokjes proberen. En met nepvuur, want dat plastic stinkt nogal als het te warm wordt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn poging om een ijsblok in een pan op 't vuur te zetten is mislukt. Het ijs bleef niet in het midden en was na 5 minuten helemaal gesmolten.
En als je het ijsblokje dan eens op het pitje legt? dan kan hij hoogstens smelten maar niet weg glijdenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn poging om een ijsblok in een pan op 't vuur te zetten is mislukt. Het ijs bleef niet in het midden en was na 5 minuten helemaal gesmolten.
OK. En heel wat makkelijker dan de brandende ijsklontjes die ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef prupke het volgende:
IIford ik vind het een duidelijke tegenstelling hoor
ijsblokje....alcohol...aansteken ...moet lukken toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:46 schreef Ilford het volgende:
[..]
OK. En heel wat makkelijker dan de brandende ijsklontjes die ik in gedachten had.![]()
of je pakt een glas en dat vul je met sambucca? en steek je dat aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:47 schreef prupke het volgende:
[..]
ijsblokje....alcohol...aansteken ...moet lukken toch?
De pit is bolvormigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:43 schreef prupke het volgende:
[..]
En als je het ijsblokje dan eens op het pitje legt? dan kan hij hoogstens smelten maar niet weg glijden
wel snel zijn dan het met foto maken
Oeh, ja misschien nog een keer met was lampenolie gaan spelenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
ehhh heb je een ijsklontje met een deuk er in (net als wat ze in de kroeg gebruiken)
giet die dan vol met alcohol , lampen olie , zippo benzine of wat dan ook.
dat kun je makkelijk aansteken. heb je eventueel ook een kleurtje in het ijs , dat is dan voor het oog wel weer grappig
O wat erg, nu lijkt het net of ik jouw idee heb gejat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat eht wel zitten,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
O wat erg, nu lijkt het net of ik jouw idee heb gejat.
Maar in het vorige topic had ik al geschreven dat ik iets met ijs en vuur wilde doen dus hopenlijk denk je dat niet?
Thnx, die laatste heeft ook mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik laat eht wel zitten,. Het lukte mij toch al niet. EN ik vind neit dat je mijn idee gejat hebt, hoor. Helemaal niet zelfs.
Ik vind trouwens de laatste het leukst, omdat daar het vuur zo lekker intens is.
Nee, zeker niet! Niet eens alleen blauwe vlammetjes, goed gedaan!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
ook maar even met vuur gespeeld
[afbeelding]
niet slecht voor poging 1 lijkt me zo.
Maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Brandende ijsblokjes... hadden we die ook al niet bij 'water en vuur'?
UN WATTE?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Ja dat is het, maar het kwam me bekend voor. Dus als je iets héél origineels wilt doen moet je wat anders bedenken. Niet dat héél origineel een condicio sine qua non is.
* prupke noteert het ff in mijn ABB boekjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Een voorwaarde waaraan absoluut voldaan moet worden.
ABB = Algemeen Beschaafd Brabantsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke noteert het ff in mijn ABB boekje
afschuwelijk beroerd brabants.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
afschuwelijk beroerd brabants.
nep limbo's zijn het
ijsblokjes op een metalen plaat.quote:
Ik heb die import brabander al een flinke trap tegen zun schenken geschuptquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
afschuwelijk beroerd brabants.
nep limbo's zijn het
Arme BB zegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb die import brabander al een flinke trap tegen zun schenken geschupt
vald mee. heb alleen wat pijnlijke benen.quote:
ehhh jammer van de " korrel" en het gele kleurtjequote:
Is mijn mening niet voldoende dan????quote:
Je mening wordt gewaardeerd, maar meer meningen mag altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Is mijn mening niet voldoende dan????
ben beter in beoordelen van fotos dan ze maken hoor
Hmm ja, ik ben ook niet 100% tevreden met de scan. Misschien nog eens overnieuw proberen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhh jammer van de " korrel" en het gele kleurtje
Nee, het is niet bepaald een plek waar ik dagelijks kom.quote:(is het een optie om daar te wachten dat er geen mensen op de achtergrond langs lopen?
of juist heel veel.
nu is het storend, als het er meer zijn is het weer een extra verschil lopen - kruipen
conditio, het is immers Latijn en geen Italiaans.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Ja dat is het, maar het kwam me bekend voor. Dus als je iets héél origineels wilt doen moet je wat anders bedenken. Niet dat héél origineel een condicio sine qua non is.
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar [mierenneukmodus]het volle glas is niet vol en ik zie er een spiegeling in van iets rood/wits?[/mierenneukmodus]
Doe es voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef Re het volgende:
wat een stillevens alhier.... mag allemaal wel een beetje spannender hoor
Ik vraag me ook af of het wel een tegenstelling is eigenlijk...hm...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.
Eigenlijk geen van 3 helemaal goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef snakelady het volgende:
welke van deze vinden jullie het leukste?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3
[afbeelding]
De tegenstelling is duidelijk neem ik aan.
Dit is dan weer wel een geslaagdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
[afbeelding]
Leuk...beetje oppoetsen in PS en hij is erg leukquote:
Hoe zou je 'm opgepoets willen zien dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk...beetje oppoetsen in PS en hij is erg leuk
Kleur verbeteren, ruis minder en die mensjes op de schouder van het beeld weg, die anderen storen niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe zou je 'm opgepoets willen zien dan?
Doe es een foto van Danny samen met Offy (of Sub) en je hebt water en vuur genoegquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan mijn idee van water en vuur wel laten schieten geloof ik
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef snakelady het volgende:
ben toch weer met de zonnenbloem bezig geweest.
[afbeelding]
Echt bloem < - > niet echte bloemquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?
idd, nep en echt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?
Thnx, heb eindelijk iets om in te sturen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
De eerste!! heel leuk idee, mooi uitgevoerd Slangenmevrouw
Goeie! Heerlijk kleurigquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef snakelady het volgende:
ben toch weer met de zonnenbloem bezig geweest.
[afbeelding]
ooooowja...quote:
Die foto was een van mn eerste associaties bij dit thema.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan natuurlijk archief insturen
[afbeelding]
nog heel even geduld en je zal in de gelegenheid zijn een hele mooie foto te maken van een klein mensje en een groot mensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg de indruk dat het wat onscherp is Stil. Kan dat kloppen?
Wel een leuk idee.
Ik heb inmiddels een aantal keren een beeld gezien dat ik wil gaan gebruiken voor ed wedstrijd, maar telkens als ik het zie heb ik mijn camera niet bij me. Wellicht dit weekend meer geluk.
Nu even wat archief. Oud<->jong
[afbeelding]
hoe heb je die gemaakt zonder 2 afbeeldingen te gebruiken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan natuurlijk archief insturen
[afbeelding]
de foto van de duivel is uitgeprint en in de lijst geplaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoe heb je die gemaakt zonder 2 afbeeldingen te gebruiken?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog heel even geduld en je zal in de gelegenheid zijn een hele mooie foto te maken van een klein mensje en een groot mens
ik denk aan piephandje in papa's grote hand enzo... (cliche, heel vaak gedaan, maar het blijft vertederend)
och je hebt ook wel wat anders aan je hoofd denk ik...nog steeds niets?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Schaam
![]()
tis een aparte foto, alleen komt bij mij het gevoel van tegenstelling niet zo naar bovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het...heb ook nog niet veel verrassende ideëen
ik heb nog wel een oude foto van afgelopen winter waar ik nooit naar omgekeken heb.
Water en IJs: (dit is een HDR probeersel maar heb ff het origineel niet bij de hand)
[afbeelding]
ik vind 'm voor de foto's die ik van je gewend ben wel een beetje fletsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
Kwam ik vorige week tegen....
[afbeelding]
De grote en de kleine...
Deze pas gerestaureerde molen stond in de volle zon met splinternieuwe zeilen fijn een stukje te draaien, terwijl op de achtergrond een donkere lucht langstrok.
Naast de grote staat een 1:10 replica driftig mee te draaien...
(Ik had jammer genoeg alleen een 18-70 glaasje mee.)
Het was toch écht het soort licht wat er op dat moment was... (sorry!)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm voor de foto's die ik van je gewend ben wel een beetje flets
het is dat je me zegt dat er een kleine naast staat, die was me niet eens opgevallen toen ik er voor het eerst naar keek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
Kwam ik vorige week tegen....
[afbeelding]
De grote en de kleine...
Deze pas gerestaureerde molen stond in de volle zon met splinternieuwe zeilen fijn een stukje te draaien, terwijl op de achtergrond een donkere lucht langstrok.
(Ik had jammer genoeg alleen een 18-70 glaasje mee.)
Dat zie ik dus niet, het had net zo goed een zelfde molen verder weg kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
dat kloptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Maar dat maakt toch niet uit? Het blijft groot en klein, ook al zou de kleine molen een echte molen op de achtergrond zijn. Ik vind dat spelen met diepte.
We gaan niet weer hlaverwege de regels aanpassen he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
en dan zou ik ook graag willen vragen of de wedstrijdleiding het in overweging wil nemen om HDR toe te staan. Deze foto is namelijk gemaakt van 1 enkele RAW foto. Dus is er geen sprake van meerdere foto's samenvoegen. Tenminste niet meer dan men bij een gewone bewerking zou doen door een kopie van de foto in een nieuwe laag te plakken om bijvoorbeeld een ZW foto met 1 kleurtje te verkrijgen. Dat zijn ook twee foto's op elkaar dan.
Het toenmalige management heeft tijdens de afhandeling van de vorige wedstrijd aangegeven dat HDR uit 1 foto was toegestaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
[..]
We gaan niet weer hlaverwege de regels aanpassen he?![]()
![]()
Wat denkt onze nieuwe wedstrijd-meesteres ervanquote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef Offy het volgende:
Dan de kwestie HDR-foto's
Omdat HDR-foto's zowel uit meerdere als uit 1 bestand kunnen bestaan en dit vrijwel niet te controleren is heb ik besloten om alleen voor HDR-foto's toe te staan dat er meerdere 'afdrukken' in 1 foto worden gebruikt, mits er in die afdrukken alleen de belichting anders is. Hoe denken we daar over?
Nee, dat is niet wat men heeft aangegeven. De foto is niet na de uitslag gediskwalificeerd, maar men heeft aangegeven dat de foto niet aan de regels voldeed en dat daar in de toekomst beter op gelet zou gaan worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het toenmalige management heeft tijdens de afhandeling van de vorige wedstrijd aangegeven dat HDR uit 1 foto was toegestaanDie regels zijn nooit herroepen
Editten ben ik goed inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef k_man het volgende:
Ow, stiekem snel editten he?![]()
Die quote van Offy komt uit een voorstel om de regels op enkele punten aan te passen. Dat voorstel is echter nooit in regels omgezet. Er is juist besloten de fotowedstrijd van juli, gezien de chaos, met ongewijzigde regels te houden.
Ik vind water en ijs helemaal geen tegenstelling. Het is meer van hetzelfde in een andere vormquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het...heb ook nog niet veel verrassende ideëen
ik heb nog wel een oude foto van afgelopen winter waar ik nooit naar omgekeken heb.
Water en IJs: (dit is een HDR probeersel maar heb ff het origineel niet bij de hand)
[afbeelding]
en dan zou ik ook graag willen vragen of de wedstrijdleiding het in overweging wil nemen om HDR toe te staan. Deze foto is namelijk gemaakt van 1 enkele RAW foto. Dus is er geen sprake van meerdere foto's samenvoegen. Tenminste niet meer dan men bij een gewone bewerking zou doen door een kopie van de foto in een nieuwe laag te plakken om bijvoorbeeld een ZW foto met 1 kleurtje te verkrijgen. Dat zijn ook twee foto's op elkaar dan.
het blijft 1 keer afdrukken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef pea4fun het volgende:
HDR is van meerdere foto's 1 maken. Ook al maak je hem van 1 RAW bestandje.
Tja ach, het maakt mij niet uit hoor, op een gegeven moment reguleert het zichzelf wel weer en is iedereen uitgekeken op HDR en kijken we weer naar welke foto het mooist is genomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het blijft 1 keer afdrukken.
en wie maakt er niet van meedere foto's 1? zoals ik al aangeven heb is bijvoorbeeld zo'n zwart wit foto met 1 enkel kleuraccent in principe ook twee foto's (als je echt wilt gaan mierenneuken) want op de manier waarop IK het doe (ja er zijn meerdere manieren ik weet het) zijn het twee lagen van 1 foto maar beide met een verschillende bewerking. Zelfde principe als HDR dus
Ik kan ook met één keer afdrukken een serie foto's maken. Mag ik dan de hele serie insturen? En mag ik een lomo-foto insturen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
het blijft 1 keer afdrukken.
Wat doen jullie mij aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:28 schreef Phoenixx het volgende:
In de regels van de fotowedstrijd staat redelijk duidelijk aangegeven dat het gebruik van Photoshop tot een minimum beperkt dient te worden. Ik ben zo vrij om aan te nemen dat met "Photoshop" ieder willekeurig fotobewerkingsprogramma bedoeld wordt. In diezelfde regels staat ook dat je geen (delen van) andere foto's/plaatjes in je foto mag verwerken. In dit specifieke geval werk je vanuit één RAW-bestand, maar als je één RAW-bestand op verschillende manieren bewerkt en vervolgens weer samenvoegt, werk je naar mijn bescheiden mening tóch met verschillende foto's.
Ik laat het echter graag aan jullie zelf over hoe je met de regels van de fotowedstrijd omgaat. Iedere foto die wordt ingezonden zal ik plaatsen (mits die aan het bestandsformaat voldoet). Als je voor jezelf het gevoel hebt dat je foto aan de regels voldoet, mag je hem gewoon inzenden. Op het moment dat er gestemd wordt, zal vanzelf blijken of de andere FOT-ers dezelfde mening zijn toegedaan. Vindt "men" dat je te losjes met de regels bent omgesprongen, zal "men" je geen punten geven.
Volgende maand kunnen het gebruik van (of het verbod op?) HDR-foto's wellicht iets duidelijker in "het reglement" worden vermeld - maar dat zal een uitdaginkje voor An24 worden
Op de BBQ afgelopen zondagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Re het volgende:
worst? waar?
Wat een volslagen idiote redenatie. Waarom hebben we dan überhaupt nog regels?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:28 schreef Phoenixx het volgende:
Ik laat het echter graag aan jullie zelf over hoe je met de regels van de fotowedstrijd omgaat. Iedere foto die wordt ingezonden zal ik plaatsen (mits die aan het bestandsformaat voldoet). Als je voor jezelf het gevoel hebt dat je foto aan de regels voldoet, mag je hem gewoon inzenden. Op het moment dat er gestemd wordt, zal vanzelf blijken of de andere FOT-ers dezelfde mening zijn toegedaan. Vindt "men" dat je te losjes met de regels bent omgesprongen, zal "men" je geen punten geven.
Om te overtreden duh, zis is hollunt, joeno?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een volslagen idiote redenatie. Waarom hebben we dan überhaupt nog regels?![]()
Hallo....die foto van TheMarco kwam er vorige keer toch ook doorheenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een volslagen idiote redenatie. Waarom hebben we dan überhaupt nog regels?![]()
Offy kreeg te laat door dat het een HDR-foto was. Pas na de uitslag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo....die foto van TheMarco kwam er vorige keer toch ook doorheenPhoenixx hanteert hier precies dezelfde regel als Offy en ik vermoed dat Offy een tikkie strenger was
Kortom...de hele zooi is toch niet te controleren en afhankelijk van de eerlijkheid van mensen.
No Problem, ik heb mijn haar al ingepaktquote:
Niet alleen Offyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Offy kreeg te laat door dat het een HDR-foto was. Pas na de uitslag.
Er was al eerder twijfel over de legitimiteit van die foto, alleen ging men er toen van uit dat het met filters gedaan was. Ik zou bij twijfel een foto uitsluiten tot de deelnemer een plausibele, acceptabele toelichting heeft gegeven over de totstandkoming. Geldt overigens ook voor die merkwaardige koptelefoonfoto die er nu bijstaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen OffyDe rest ook
En alleen maar omdat-ie zelf zo slim was zijn foto als voorbeelfoto voor HDR te laten zien
Maar goed....laten we de regels houden zoals ze zijn....en dan moet iedereen gewoon de originele foto uit de camera opleveren
Als bewijs en zo
En jij mag je negatieven op gaan sturen
diequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je teveel smilies gebruikt P.
Daar moet ook maar 'ns een regel tegen komen.
Even ter verduidelijking: ik ben even een maandje "inval-wedstrijdcoördinatrice" om het opengevallen gat in te vullen. Ik heb simpelweg niet voldoende kennis van fotografie om goed te kunnen beoordelen of een foto aan de regels voldoet of niet. Mijn invulling van de functie is dientengevolge een simpel ontvangen van de mailtjes, het posten van de foto's en aan het einde van de maand het tellen van de stemmen. Ik zou graag beter wíllen, maar dat kán ik gewoonweg niet. Vandaar dus dat ik júllie de "scheidsrechter" wil laten zijn en beoordelen of een fotograaf de regels te ruim interpreteert. Dit is maar voor één maandje zo. Volgende maand hebben jullie met An24 weer een volwaardige wedstrijdcoördinatrice en dan zal alles weer "normaal" verlopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zou foto's waarover hier discussies ontstaan wel kunnen voorleggen aan mensen die er meer van weten. Shark bijvoorbeeld. Of de maker om een toelichting vragen en als dat een heel technisch verhaal wordt eens een collega modje om z'n mening vragen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Phoenixx het volgende:
Het is beslist geen onwil, enkel het toegeven van mijn beperkingen.
Iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid toch.....als je crast okay, maar wel alleenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Offy kreeg te laat door dat het een HDR-foto was. Pas na de uitslag.
Het is toch tamelijk merkwaardig om regels op te stellen, maar vervolgens aan te geven dat iedereen zelf maar moet bepalen of ie zich daar aan wil houden.
Je mag hier maar 120. Nou ja, als je 180 wilt is het ook best hoor. Kijk je wel goed uit dan?![]()
Zeik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je teveel smilies gebruikt P.
Daar moet ook maar 'ns een regel tegen komen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeik nietAnders ga ik net als Oversight gewoon op elke regel zo'n ding gebruiken
Ja ben ik het mee eens inderdaad, nouja we laten t aan de baas over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef k_man het volgende:
OK, tnx.
Ik vind het zelf wel een twijfelgevalletje hoor. Het is niet even het contrast verhogen of een storende lantaarnpaal er uit soepen of zoiets. De hele essentie van jouw foto is gemaakt door middel van Photoshop.
In mijn beleving zijn de bewerkingen die zijn toegestaan de bewerkingen die ervoor zorgen dat de foto net dat beetje beter eruit ziet. Dat de foto áf is. Zonder die bewerkingen was zo'n foto ook wel leuk geweest, maar ietsje minder gelikt. Bij jouw foto ligt dat toch anders. Die is niet een beetje verfraaid, die had zonder photoshop niet eens aan het thema voldaan.
Zonder. Erik heeft zich nog beklaagd dat de verf maar niet onder z'n nagels uit te krijgen was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
foto nr1, is die hand geverfd met of zonder computer?
Ik meen me een opmerking over "verf zit nog onder mijn nagels" te herinneren, waardoor in ieder geval de indruk wordt gewekt dat het om echte verf gaat. Wellicht dat Tha_Erik dat nog even kan bevestigen / ontkrachten??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
You're right. Omdat je ook al over die nagels begon wist ik al dat mijn geheugen geen spelletje met me speeldequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef k_man het volgende:
Erik heeft dat al toegelciht: hand geschilder en de tuin in met een spotje en twee stukken bordkarton.
Misschien hele domme vraag hoor (quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef MotionMan0 het volgende:
naar aanleiding van een email van phoenixx even uitleg over mijn foto
[afbeelding]
eerlijk gezegd is de schaduw gemaakt door het deel waar de schaduw is donkerder te maken (photoshop), heel simpel dus. geen gekloot met 1000 spiegels of andere personen die op mij lijken dus:P
ik hoop dat dit niet te ver gaat m.b.t de regels? Zo ja dan moet ik iets nieuws verzinnen
gewoon een nieuwe sturen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef MotionMan0 het volgende:
gooi mn inzending maar weg, één dezer dagen kom ik wel met een nieuwe inzending
Ik wil het echt graag weten...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef MotionMan0 het volgende:
gooi mn inzending maar weg, één dezer dagen kom ik wel met een nieuwe inzending
wat hij zegt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe sturen.
dan word hij vervangen![]()
gezicht selecteren.quote:
echt rete irritant man die kloons van je...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
thanx voor het plaatsen van mijn foto
Daar word ik voor betaald ben ik voor aangenomen hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
thanx voor het plaatsen van mijn foto
precies, zo simpel als datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezicht selecteren.
selectie spiegelen
selectie donkerder maken (aan de andere kant van de foto)
opslaan en invoeren. (gokje)
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
precies, zo simpel als dat
heb net een nieuwe gemaaktHDR fotografie mocht toch? anders gebruik ik de normale
achteraf inderdaad compleet onduidelijk, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ik
Hij is leuk motionman0. Eerlijk gezegd vind ik hem ook beter aansluiten bij het themaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef MotionMan0 het volgende:
nieuwe inzending is onderweg:)
toch geen HDR aangezien ik een sluitertijd van 10s heb gebruikt voor perfecte scherpte
[afbeelding]
Het is al gezegd, maar mijn foto is inderdaad met ouderwetse verf gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
oke, érg mooie foto trouwens! maar hij is net iets te licht, misschien is mijn scherm ook wel erg licht maar ik zie 2 stukken op t zwart waar je iets hebt ingekleurdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is al gezegd, maar mijn foto is inderdaad met ouderwetse verf gemaakt. Het photoshop zit 'm in het contrast iets omhoog (zodat het zwarte ook echt zwart was, en geen grijze zweem had).
.
Oh, ja, wellicht dat mijn scherm dan te donker is ingesteld, maar daar zaten verfvlekken (witte) die niet bepaald bij de foto pastten, en dus heb ik die weggehaald.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
oke, érg mooie foto trouwens! maar hij is net iets te licht, misschien is mijn scherm ook wel erg licht maar ik zie 2 stukken op t zwart waar je iets hebt ingekleurd
Goed bedacht, leuke fotoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef MotionMan0 het volgende:
nieuwe inzending is onderweg:)
toch geen HDR aangezien ik een sluitertijd van 10s heb gebruikt voor perfecte scherpte
[afbeelding]
wat is er mis met paul simon ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goed bedacht, leuke foto
Maarrehh... Paul Simon![]()
![]()
![]()
![]()
dat gedeelte met het cassettebandje, is dat een sticker die erop zit ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:00 schreef MotionMan0 het volgende:
wat snap je niet?
nee, iPods zijn van achter helemaal spiegelend, dus heb de tape gewoon zo neergelegd dat ie mooi in de spiegeling in de iPod kwam te liggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gedeelte met het cassettebandje, is dat een sticker die erop zit ofzo?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
nee, iPods zijn van achter helemaal spiegelend, dus heb de tape gewoon zo neergelegd dat ie mooi in de spiegeling in de iPod kwam te liggen
Iets met water en vuur.....maar mischien probeer ik nog wat veiligheidsmaatregelen in te bouwen en probeer ik het alsnog. Dan verklap ik het welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:40 schreef k_man het volgende:
Te gevaarlijk? Vertel?
Ja zeg is een mooi voorbeeld. Ik wilde dus een straal water en "een straal vuur" naast elkaar laten vallen, op zijn minimalistisch dus. maar ja, ik denk er dus nog even overquote:Op zondag 16 juli 2006 17:30 schreef Puckzzz het volgende:ik had ook een water en vuur idee. een grote bak water (zinken teil in mijn geval) en daarop een brandbare vloeistof die op het water blijft drijven (dus geen brandspiritus) en dat ik de hens steken
maar aangezien er al een aantal water en vuur ideetjes zijn gekomen zie ik daar maar vanaf... ik heb nog wel een erg mooi voorbeeld van mijn idee (tevens mijn inspiratie voor dit idee)
http://fotoalbum.dds.nl/hydroman/diversen/large/waterenvuur.JPG
Dat idee heb ik vandaag ook nog uitgevoerd en weer net iets andersquote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn idee was net al iets eerder door Stil ingestuurd
Maar toch eigenlijk anders....
je bent niet de enige, is mij ook wel eens gebeurd.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:31 schreef WurM het volgende:
Ik heb als fot-newbie ook een inzending gedaan... hij redt t nooit bij de andere inzendingen, maar wie niet waagt...
k Heb t origineel na t resizen trouwens overschrevenbeetje dom...
Hij is leuk!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
en ook nog vlak onder elkaarquote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Toevallig!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat idee heb ik vandaag ook nog uitgevoerd en weer net iets andersmaar die stuur ik niet in
hahah leukequote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
quote:
Wat een patserquote:Op zondag 16 juli 2006 21:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]en nog eentje
En het is niet eens een compositie , maar echt de situatie ontstond ter plaatse.
deze vind ik echt super!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |