Nerd-foto's kan ik ook makenquote:
WZZquote:
Ja ik heb hier nog een nerd in huis met ouwe floppy'squote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nerd-foto's kan ik ook makenSpeciaal voor naar pea gereden zaterdag
[afbeelding]
haha ik neem aan dat dit positief is bedoeld maar wat is WZZ?quote:
WZZ = Wat Zij Zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Lienzz het volgende:
[..]
haha ik neem aan dat dit positief is bedoeld maar wat is WZZ?
en als je moet kiezen tussen 2 en 4...
want ik moet weten welke ik mee laat doen in de wedstrijd
nee da's wel duidelijk hoor. En het zijn mooie foto's, vooral 2 en 4quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef Lienzz het volgende:
dankjewel! maar ik wist dus niet of het duidelijk was dat het om suiker ging... misschien denken sommige mensen zout en snappen ze dan de tegenstelling niet maar jij had het iig goed.
Leuk idee, 2 voor mijquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Lienzz het volgende:
hallo!!!!!
ik heb een idee uitgewerkt, heb nu 4 "eind" foto's waarvan ik 1 wil insturen maar ik weet nog niet welke ik de leukste uit de serie vind..
wat vinden jullie? en is het duidelijk wat de tegenstelling is?
groetjes Lienzzzz
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Neequote:
klopt had ik ook aan gedacht maar vond suiker - peper toch ook wel een tegenstellingquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
tegenovergestelde van zoet is toch ehm.. zout?
Van heet is het ehm....eh.. geen idee.. sweet chili saus is zooo lekker
aha..okeee...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Lienzz het volgende:
klopt had ik ook aan gedacht maar vond suiker - peper toch ook wel een tegenstelling
daarnaast is volgens mij het tegenovergestelde niet zout maar zuur... en ja de peper was over datum en was zuur geworden
Jij bent ook een nerd want je plaatst je foto's op FOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |