Daar word ik voor betaald ben ik voor aangenomen hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
thanx voor het plaatsen van mijn foto
precies, zo simpel als datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezicht selecteren.
selectie spiegelen
selectie donkerder maken (aan de andere kant van de foto)
opslaan en invoeren. (gokje)
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
precies, zo simpel als dat
heb net een nieuwe gemaaktHDR fotografie mocht toch? anders gebruik ik de normale
achteraf inderdaad compleet onduidelijk, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ik
Hij is leuk motionman0. Eerlijk gezegd vind ik hem ook beter aansluiten bij het themaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef MotionMan0 het volgende:
nieuwe inzending is onderweg:)
toch geen HDR aangezien ik een sluitertijd van 10s heb gebruikt voor perfecte scherpte
[afbeelding]
Het is al gezegd, maar mijn foto is inderdaad met ouderwetse verf gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
foto nr1, is die hand geverfd met of zonder computer?
oke, érg mooie foto trouwens! maar hij is net iets te licht, misschien is mijn scherm ook wel erg licht maar ik zie 2 stukken op t zwart waar je iets hebt ingekleurdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is al gezegd, maar mijn foto is inderdaad met ouderwetse verf gemaakt. Het photoshop zit 'm in het contrast iets omhoog (zodat het zwarte ook echt zwart was, en geen grijze zweem had).
.
Oh, ja, wellicht dat mijn scherm dan te donker is ingesteld, maar daar zaten verfvlekken (witte) die niet bepaald bij de foto pastten, en dus heb ik die weggehaald.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
oke, érg mooie foto trouwens! maar hij is net iets te licht, misschien is mijn scherm ook wel erg licht maar ik zie 2 stukken op t zwart waar je iets hebt ingekleurd
Goed bedacht, leuke fotoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef MotionMan0 het volgende:
nieuwe inzending is onderweg:)
toch geen HDR aangezien ik een sluitertijd van 10s heb gebruikt voor perfecte scherpte
[afbeelding]
wat is er mis met paul simon ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goed bedacht, leuke foto
Maarrehh... Paul Simon![]()
![]()
![]()
![]()
dat gedeelte met het cassettebandje, is dat een sticker die erop zit ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:00 schreef MotionMan0 het volgende:
wat snap je niet?
nee, iPods zijn van achter helemaal spiegelend, dus heb de tape gewoon zo neergelegd dat ie mooi in de spiegeling in de iPod kwam te liggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gedeelte met het cassettebandje, is dat een sticker die erop zit ofzo?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
nee, iPods zijn van achter helemaal spiegelend, dus heb de tape gewoon zo neergelegd dat ie mooi in de spiegeling in de iPod kwam te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |