Skills zijn geen vereistequote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een briljant idee [al zeg ik het zelf] alleen geen fotografische skills... Maar ik ga toch kijken of ik dat idee misschien kan uitvoeren...
Van Pea vind ik de eerste het leukst.
Je hebt een ervaren fotograaf binnen handbereik, die kan je helpen met het gereedschap (het fototoestel), toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een briljant idee [al zeg ik het zelf] alleen geen fotografische skills... Maar ik ga toch kijken of ik dat idee misschien kan uitvoeren...
Ik doe een gokje.....je gaat een zelfportret makenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook wel een ideetje, alleen een beetje gevaarlijk....
ja maar ik ben bang van mezelfquote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe een gokje.....je gaat een zelfportret maken![]()
Kan ik me voorstellen met getatoeerde mascaraquote:
nouja er zullen brandbare vloeistoffen aan te pas komen, en ik wil mijn wimpers nog wel graag behouden jaquote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met getatoeerde mascara
Uhm...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz kijkt even tussen Pea haar benen en ziet inderdaad iets wits
dank je, ik heb em net opgestuurd....maar ik kab het morgen nog eens proberen....als mijn buren me nog niet raar aankijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef k_man het volgende:
Hmm, de pose van 6 vind ik 't sterkst, maar scherper aan de onderkant had ik fraaier gevonden.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:19 schreef k_man het volgende:
Het moet heel bijzonder zijn jou als buurvrouw te hebben. Zit ze niet als een dolle op een bureaustoel te tollen, dan ligt ze wel half ontkleed met de benen in de lucht.
Nee, poging kan nooit kwaad natuurlijkquote:
Dat helpt wel jaquote:Op maandag 10 juli 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk idee Pea
[..]
Je hebt een ervaren fotograaf binnen handbereik, die kan je helpen met het gereedschap (het fototoestel), toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |