Kenya en Vaticaanstad zijn niet goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We weten dat Paul Simon voor het album 'Graceland' naar Zuid-Afrika ging. Naar welk land ging hij om opvolger 'The Rhythm Of The Saints' te maken?
Ierland?quote:
Iets uitgebreider. wat laat los en waarom?quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef marhil het volgende:
Celmembraam van celwand
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef marhil het volgende:
als gevolg van verstoring in osmotische waardes binnen en buiten de cel verliest de cel water of neemt deze op
is het verschil te groot zal er teveel water worden verloren waardoor de celwand loslaat van het membraam
niks ernstigs hoop ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Houden jullie het gezellig, dan ga ik even naar de dokter.
was eerlijk gezegd een gokquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef marhil het volgende:
dndiek +1
dit had ik niet verwacht zo snel, had mischien geen tip moeten geven
Toy Storyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef dndiek het volgende:
Noem de 2 animatiefilms van Pixar die een Oscar gewonnen hebben
vosje505 +1quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef marhil het volgende:
Wie niet weg is wordt gezien
Mulisch, Reve, Hermansquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef marhil het volgende:
Wie vormen de grote drie in de nederlandse literatuur
dndiek +1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef dndiek het volgende:
het stenen bruidsbed
Ohquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef dndiek het volgende:
Pas een vraag over geweest toen werd gevraagd waar het verhaal zich afspeelde
Roel Pieperquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef dndiek het volgende:
Wie was de vierde bestuursvoorzitter van Philips? Wie is de huidige?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Gooitzen het volgende:
Jij komt echt uit Eindhoven he?
Ja natuuuuurlijk! goed van jouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef macondo het volgende:
Chaim Potok
Tuurlijk, een van mijn favoriete schrijvers, vooral de Asjer Levs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef macondo het volgende:
Chaim Potok
The Chosen stond op mijn eindlijst
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef macondo het volgende:
Sunday Bloody Sunday, speelt hij daar in mee dan? Ook in de recentere film Bloody Sunday (met Cold Feet James Nesbitt) speelt hij volgens mij niet. Of vergis ik me?
Nee, Angela Bassettquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:55 schreef macondo het volgende:
Shirley Bassey
Haruhi +1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, Angela Bassett
Mag ik nu wel weer punten?
Satanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Haruhi het volgende:
Wie is de oprichter van Nintendo?
Julesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef macondo het volgende:
Hoe heet het maatje van Vincent Vega?
I love you honey bunnyquote:
Die is hier ook al een keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef Soempie het volgende:
Op welk eiland leefde de Dodo?
Ik ben ook maar een huis-tuin-en-keuken-speler, net als jij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die is hier ook al een keer voorbij gekomen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef macondo het volgende:
Soempie +1![]()
is wederzijds hoor Soemp...
En ik wist het wel van die Dodo, want dat was een paar edities geleden een van mijn eerste vragen..
nee, helaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef macondo het volgende:
Iets met blazing surfboards of zo
andere versie. In de film wordt Dales versie gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef macondo het volgende:
Fun Loving Criminals, Scooby Snacks
dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef macondo het volgende:
Ik weet het, maar toch wellicht net voldoende voor een eervolle vermelding
Eten bij de snackbar vanavond en een klein afwasje? Snel terug!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Soempie het volgende:
ik zeg vast iets stoms, maar een dayhatsu?
Ammoniak?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Jayhawk het volgende:
hmm ik gooi er maar een vraag in.
Maak deze reactie af en wat ruik ik dan?
HCl + NH4OH -->
Nee pastasalade en een enorme afwas, maar was gewoon af wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Eten bij de snackbar vanavond en een klein afwasje? Snel terug!
en wat ruik je??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef marhil het volgende:
NH4OH + HCl -> NH4Cl + H2O
marhil +1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef marhil het volgende:
christ wat stom, je ruikt salmiak NH4CL is salmiak zoals het gebruikt wordt in drop
waarom??? en wat voor piercing was het dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
Oh ik doe even een andere vraag.
De naam van de piercing kon je zien bij de eigenschappen van t plaatje, my bad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef vosje505 het volgende:
[..]
waarom??? en wat voor piercing was het dan?
Was dat Salenko ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef Haruhi het volgende:
Wie was de topscorerer van t WK 1986
In 1986?? Dat was in 1994.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Haruhi het volgende:
Die was 2e
Lees even terug, antwoord heb ik al gegevenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wil je nog even uitleggen waarom je je de piercing vraag opeens moest wijzigen? Als we een probleem hebben, moeten we daar vanaf.
Je krjgt het anders voor elkaar dat twee keer binnen een minuut te doen. Ga zo door, jochie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Lees even terug, antwoord heb ik al gegeven. Verder heb ik geen probleem hoor, ik ben niet zo kinderachtig dat ik punten niet toe ga kennen
. Zoals jij.
Ik vind wel dat je je kinderachtig opstelt je doet alsof je voor het Nürnbergtribunaal staat. Hou het een beetje leuk. Je weet zelf wel dat je niet de beste bent in dit spelletje, maar laat een ander die wel briljant is in zijn waarde.quote:
eensquote:
Maak jezelf niet zo belachelijk ofzo. Hij geeft 2 antwoorden in 1 post, dat mag niet dus krijgt hij het punt niet, en bij de eerste vraag stond het antwoord nog in de bestandsnaam. Maar goed hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je je kinderachtig opstelt je doet alsof je voor het Nürnbergtribunaal staat. Hou het een beetje leuk. Je weet zelf wel dat je niet de beste bent in dit spelletje, maar laat een ander die wel briljant is in zijn waarde.
Ok, noem een bekende europeze basketballer die omgekomen is door een autoongelukquote:
Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je moet gewoon eens leren normaal te doen, dat is alles. Gisteravond was je ook al bezig.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, noem een bekende europeze basketballer die omgekomen is door een autoongeluk
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneus.
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
Harikuro antwoord dan met een wederzijds leuk knipoog antwoord
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.
Stanley_Climbfall+1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drazen Petrovic
Je krediet is verspeeld, als je dat maar beseft. Succes ermee verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.
Vanwaar de sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorry.
Nee, niet de woonplaats van Denny Laine. Andere kant van de wereld meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef Haruhi het volgende:
Londen
ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef macondo het volgende:
Ik ga ervan tussen. Soempie, sticht jij even vrede hier?
Kom op, je bent toch geen wijf. Je moet niet weglopen voor brutaliteit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje eikels. Ik heb er helemaal genoeg van![]()
Ik had overal een knipoog achter moeten zetten. Kom terug lieve Nelius. Laat me zo niet achter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje eikels. Ik heb er helemaal genoeg van![]()
Ik wacht nog op mijn momentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom op, je bent toch geen wijf. Je moet niet weglopen voor brutaliteit.
Neem het niet zo serieus Nelius. Het is Tong maar die gek scheert.quote:
Ik meende het ook niet zo hoor, ik vind jullie allemaal geweldigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had overal een knipoog achter moeten zetten. Kom terug lieve Nelius. Laat me zo niet achter.
En het is Neleosquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus Nelius. Het is Tong maar die gek scheert.
Met batterijen en water.
En Literatuur verslinder, TV watcher, Filmfanaat, erotiek-liefhebber en winnaar van het Bommels-kampioenschap rolschaatsen seizoen 72/73.quote:
Door de consequentie dat je nu weer een vraag mag stellen vrezen de niet-sportliefhebbers met grote vreze..quote:
Heeft Heer Bommel dan gerolschaatst?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Soempie het volgende:
ik wil een vraag over het Bommels-kampioenschap rolschaatsen
Geen idee, maar toevallig weet ik wel wie de winnaar van seizoen 72/73 was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft Heer Bommel dan gerolschaatst?
Moeder Theresaquote:
Die wilde wel maar alle vrouwen deden hun rode gordijn dicht, zo lelijk is iequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef komrad het volgende:
Stephen King?
Twee keer 'en' in een zin, ik had voor de tweede 'en' een komma geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het is "research" en haal dat punt weg.
Soempie+1 Ipv van miertenneuken weet je gewoon het antwoo0rd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
Irving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |