Was dat Salenko ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef Haruhi het volgende:
Wie was de topscorerer van t WK 1986
In 1986?? Dat was in 1994.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Haruhi het volgende:
Die was 2e
Lees even terug, antwoord heb ik al gegevenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wil je nog even uitleggen waarom je je de piercing vraag opeens moest wijzigen? Als we een probleem hebben, moeten we daar vanaf.
Je krjgt het anders voor elkaar dat twee keer binnen een minuut te doen. Ga zo door, jochie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Lees even terug, antwoord heb ik al gegeven. Verder heb ik geen probleem hoor, ik ben niet zo kinderachtig dat ik punten niet toe ga kennen
. Zoals jij.
Ik vind wel dat je je kinderachtig opstelt je doet alsof je voor het Nürnbergtribunaal staat. Hou het een beetje leuk. Je weet zelf wel dat je niet de beste bent in dit spelletje, maar laat een ander die wel briljant is in zijn waarde.quote:
eensquote:
Maak jezelf niet zo belachelijk ofzo. Hij geeft 2 antwoorden in 1 post, dat mag niet dus krijgt hij het punt niet, en bij de eerste vraag stond het antwoord nog in de bestandsnaam. Maar goed hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je je kinderachtig opstelt je doet alsof je voor het Nürnbergtribunaal staat. Hou het een beetje leuk. Je weet zelf wel dat je niet de beste bent in dit spelletje, maar laat een ander die wel briljant is in zijn waarde.
Ok, noem een bekende europeze basketballer die omgekomen is door een autoongelukquote:
Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je moet gewoon eens leren normaal te doen, dat is alles. Gisteravond was je ook al bezig.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, noem een bekende europeze basketballer die omgekomen is door een autoongeluk
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneus.
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
Harikuro antwoord dan met een wederzijds leuk knipoog antwoord
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.
Stanley_Climbfall+1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drazen Petrovic
Je krediet is verspeeld, als je dat maar beseft. Succes ermee verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.
Vanwaar de sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorry.
Nee, niet de woonplaats van Denny Laine. Andere kant van de wereld meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef Haruhi het volgende:
Londen
ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef macondo het volgende:
Ik ga ervan tussen. Soempie, sticht jij even vrede hier?
Kom op, je bent toch geen wijf. Je moet niet weglopen voor brutaliteit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje eikels. Ik heb er helemaal genoeg van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |