Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je moet gewoon eens leren normaal te doen, dat is alles. Gisteravond was je ook al bezig.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, noem een bekende europeze basketballer die omgekomen is door een autoongeluk
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet 'bezig'. Jij was degene die mij geen punten meer wou geven hoor kneus.
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
Harikuro antwoord dan met een wederzijds leuk knipoog antwoord
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. Niemand waardeert dit gedrag, helemaal niemand.
Stanley_Climbfall+1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drazen Petrovic
Je krediet is verspeeld, als je dat maar beseft. Succes ermee verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan ben ik maar niet geliefd in het internet quiz-kliekje, ik zal er niet minder door slapen. Laten we nou maar verder gaan met die quiz, en verder zand erover, ok? Prima.
Vanwaar de sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het verschil nooit, sorry.
Nee, niet de woonplaats van Denny Laine. Andere kant van de wereld meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef Haruhi het volgende:
Londen
ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef macondo het volgende:
Ik ga ervan tussen. Soempie, sticht jij even vrede hier?
Kom op, je bent toch geen wijf. Je moet niet weglopen voor brutaliteit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje eikels. Ik heb er helemaal genoeg van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |