Ik had overal een knipoog achter moeten zetten. Kom terug lieve Nelius. Laat me zo niet achter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje eikels. Ik heb er helemaal genoeg van![]()
Ik wacht nog op mijn momentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom op, je bent toch geen wijf. Je moet niet weglopen voor brutaliteit.
Neem het niet zo serieus Nelius. Het is Tong maar die gek scheert.quote:
Ik meende het ook niet zo hoor, ik vind jullie allemaal geweldigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had overal een knipoog achter moeten zetten. Kom terug lieve Nelius. Laat me zo niet achter.
En het is Neleosquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus Nelius. Het is Tong maar die gek scheert.
Met batterijen en water.
En Literatuur verslinder, TV watcher, Filmfanaat, erotiek-liefhebber en winnaar van het Bommels-kampioenschap rolschaatsen seizoen 72/73.quote:
Door de consequentie dat je nu weer een vraag mag stellen vrezen de niet-sportliefhebbers met grote vreze..quote:
Heeft Heer Bommel dan gerolschaatst?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Soempie het volgende:
ik wil een vraag over het Bommels-kampioenschap rolschaatsen
Geen idee, maar toevallig weet ik wel wie de winnaar van seizoen 72/73 was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft Heer Bommel dan gerolschaatst?
Moeder Theresaquote:
Die wilde wel maar alle vrouwen deden hun rode gordijn dicht, zo lelijk is iequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef komrad het volgende:
Stephen King?
Twee keer 'en' in een zin, ik had voor de tweede 'en' een komma geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het is "research" en haal dat punt weg.
Soempie+1 Ipv van miertenneuken weet je gewoon het antwoo0rd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
Irving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |