ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
That reminds me... er is een "glijmiddel" dat "boybutter" heet.
Beetje fout.
Het zit in een margarine kuipje.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokken![]()
Heyhey, hou eens op met die stille hintsquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* fout
zeker omdat bboter vet is en dat de condoom aantast
Ik was er niet, dus geen ideequote:Op maandag 24 juli 2006 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
owkee... hallo CDP, hoe was het vandaag bij de Fame?
Tijd om te reanimeren.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
tja, dan valt het gesprek een beetje dood zo.
Welke moet je hebben?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijd om te reanimeren.
Ik heb trouwens m'n IBG formulierern nog niet gehad
dat ouder-formulier voor de aanvullende bijdrage voor de VAVO..naja ma is toch pas over 2 weekjes terugquote:
Vorige week donderdag ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef HuubTuub het volgende:
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Hoezee, hoe zit t dan met lesgeld etcquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef HuubTuub het volgende:
nee, hahahaha het is nu top drukte bij de IBG en we hebben toch al een verwerkingstijd van 4 tot 6 weken hahahaha. Ooit komt het goed.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
Dus nu kom je weer aan je trekken?
er was gedonder rondom Best, dus die treintijden daar klopte tochal geen jota vanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Fijn.
"O ik heb een trein later want ik had een lekke band"
....
"Half 6 komt mijn trein aan"
.....
inmiddels 10 voor 6, ik woon 10 min van het station af
......
Nah, 7u tilburg ga ik dus niet halen
ik heb van alles gedaan maar zou dat geen tutten willen noemenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:31 schreef HuubTuub het volgende:
![]()
of hangt iedereen te tutten op de kermis?
gewoon een paar Fokkers hier volgenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!![]()
dankjwel Snakeyquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Snakey het volgende:
Done Stroekie.
NP. Shit happens.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjwel Snakey![]()
zal de volgende keer proberen beter op te letten hoor![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, moet ik ook maar geen nieuw topic willen openen op het werk![]()
ja maar ik kan dat gewoon kort en hevigquote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef wonderer het volgende:
Stroek, wat ben je vroeg terug!
zou hij die roze feestmuts van vorig jaar ook mee verhuist hebben naar de andere Alternate afdelingquote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets gepland voor Vlarp's verjaardag zaterdag?
trein vertrok met vertraging uit Eindhovenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
Was het wel leuk? Doe eens een verslagje schrijven?
jewel hoor was best leuk en zoquote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Wel genoten dus. Da's mooi.
Dat gaat helemaal goed komen daarquote:Op maandag 24 juli 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ja, we missen Waxxer wel... Ik wel in ieder geval. Ik hoop dat ie het leuk heeft daar.
jij weer van het balkon verhuist naar binnen toe?quote:
Het kwam vrij onverwacht, idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
hoe is dat gegaan, was men verrast?
en ga jij nu iets heel anders doen, of vooral bij een ander bedrijf/tak van sport wat doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het kwam vrij onverwacht, idd..
Hmmm... hoewel ik dat in één of twee zinnen wel helder uit zou kunnen leggen, ga ik dat om begrijpelijke redenen hier niet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ga jij nu iets heel anders doen, of vooral bij een ander bedrijf/tak van sport wat doen
Althans als ik zo onbeleefd mag zijn om adviezen tegen een hoog dagtarief wat doen te noemen![]()
dus dat wordt binnenkort dag zeggen tegen Peugje?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmm... hoewel ik dat in één of twee zinnen wel helder uit zou kunnen leggen, ga ik dat om begrijpelijke redenen hier niet doen.. En ergens anders ook niet.
Daar komt wel weer iets anders voor in de plaats.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus dat wordt binnenkort dag zeggen tegen Peugje?
en vast wel uit een hogere leasecatagoriequote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar komt wel weer iets anders voor in de plaats..
je zou bijna zeggen dorstig weerquote:
nou ik heb voor mijn doen best opzichtig door de stad rondgelopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leuk ook dat niemand mij heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd met "joh we zitten in Tilburg kom je ook even langs, we staan bij..."
Ik weet wel weer wie mijn vrienden zijn.
Heb jij vrienden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leuk ook dat niemand mij heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd met "joh we zitten in Tilburg kom je ook even langs, we staan bij..."
mensen zijn erg raar als het om wuppies gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
Heb je nog wuppies over?
Uhm.. ik vier het zondag 30 juli vanaf 3 uur 's middagsquote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets gepland voor Vlarp's verjaardag zaterdag?
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
f you're happy with nothing you'll be so very happy with mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld..
Welke want ik heb er 2 gezien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:27 schreef Vlarp het volgende:
En heb ik heb hele auwe poten van het lopen de hele dag.
Heb in een hele gave attractie gezeten (de Booster, 50 meter hoog, draait heel snel rond, 4G)
Wij jou wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik heb jullie niet gespot daar in Tilburg
Wel potverdoriequote:
Dat weet ik niet meer... te brakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Het werk heir schiet niet op joh, Stroekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou dan ooit verteld dat Fokken ook een nuttige bezigheid is![]()
In die hele drukke straat!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Hoeveel heb je er al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef BB_Koning het volgende:
Er zijn hier mensen die 12000 netto verdienen![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die 12000 netto verdienen![]()
Zijn oude mannen en ik wil geen sugardaddyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al ten huwelijk gevraagd?
O je bedoelde per maandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar met goed verdienende controllers neem ik ook genoegen![]()
Nee, dat ga ik niet halenquote:
Ja Stephquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die overduidelijk laten "doorschemeren" (het is geen schemer meer te noemen) dat ze nog iets met je willen zijn vervelend.....
Ieks, ben ik dan zelf ook zo vervelend?
Blechquote:
idd gisteren had ik al een aantal keer zoiets van "nou die vlarp mag de b&j wel eens wat vaker laten staan"quote:
En BZ, ben jij zelf nog blubberigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd gisteren had ik al een aantal keer zoiets van "nou die vlarp mag de b&j wel eens wat vaker laten staan"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd gisteren had ik al een aantal keer zoiets van "nou die vlarp mag de b&j wel eens wat vaker laten staan"
hoe heette die band nou dream theatre ofzo?quote:
Dream Theater.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoe heette die band nou dream theatre ofzo?
Dat was de No Limitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In die hele drukke straat!
(Straat waar de lollipop zit)
Alwaar je de man van je dromen gaat ontmoeten.quote:
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alwaar je de man van je dromen gaat ontmoeten.
(stukje motivatie)
Nou dan ga ik maar een keer met de postbank neuken.quote:
Ze naait jou juist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar een keer met de postbank neuken.
Die heeft gewoon de verkeerde sportschoolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.
Good for you!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen banden met de Postbank.
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?quote:
Als het jouw leven verrijkt... why not?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?
Voor zolang die het volhouden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?
Het is lekker ver weg, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als het jouw leven verrijkt... why not?
Ik kijk wel uit, straks komen ze op bezoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
En dan tegen je kleinkinderen zeggen dat je bij het verzet hebt gezeten?
Je hebt nu al kleinkinderen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kijk wel uit, straks komen ze op bezoek.
SJ is SJ hehquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.
Sunrise is !!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
zo, gesolliciteerd en weltevreden aangenomen!
vanaf morgen lekker barren op Sunrise!!!!.
en hoe is het hier?
nano, 4G zwart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat voor Ipod?
Ah, die kauwgomverpakkingquote:
Inderdaad..quote:
Is het nuttig?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*twijfel* *wik* *weeg*
zal ik een ipod kopen?
Zal ik een tattoo laten zetten?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
zo, gesolliciteerd en weltevreden aangenomen!
vanaf morgen lekker barren op Sunrise!!!!.
en hoe is het hier?
Hmm, ipod is voor de heb en de tattoo past goed bij mijn nieuwe ruige uiterlijk.quote:
Vooral dat laatste doet 't hem..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, ipod is voor de heb en de tattoo past goed bij mijn nieuwe ruige uiterlijk.
hehe ja hier ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Uh, 't is warm hier.. heel warm..
't was kewl.. alleen niet koel zegmaar. Wel erg leuke dag gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja hier ook!.
en hoe was roze maandag? thanx voor de sms!
zeker wel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!kom je langs als ik er es werk?
kan wel, ben er rond half tien tien uur ff geweest, mau was daar en we gingen even richting xfm stagequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was kewl.. alleen niet koel zegmaar. Wel erg leuke dag gehad.
Maar was jij er nou? Want of ik zag jou voor de Mac staan, of een look-a-like
O ja.. dat hele drukke stuk.. nou ja, er waren 6 van die drukke plekken volgens mij. Werd overal wel erg lekker gedraaidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan wel, ben er rond half tien tien uur ff geweest, mau was daar en we gingen even richting xfm stage
en jij zei ja... op een bedje van sla, met aardappel gratinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn meoder vroeg vandaag voor de 2e keer of ik wel van meisjes hou![]()
![]()
Welke helft?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeh een halfnaakte glazenwasser aan de deur
De honden ruiken bloed en nu laten ze nooooit meer losquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn meoder vroeg vandaag voor de 2e keer of ik wel van meisjes hou![]()
![]()
quote:
Jij... jij... Nederlander!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef Vlarp het volgende:
*klachten bij fietsersbond deponeer over 2 fietspaden in de buurt*
Zeg.. als ik bijna van m'n fiets gelanceerd wordt door putten en geulen in het fietspad...quote:
Dat is zodat je moet omrijden, meer kilometers maakt en sneller afvalt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. als ik bijna van m'n fiets gelanceerd wordt door putten en geulen in het fietspad...
Ik vind 22 km al ver zatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is zodat je moet omrijden, meer kilometers maakt en sneller afvalt.
Heb je 'm nou al hierheen gestuurd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee de glazenwasser had best een mooie lichaamsbouw
Hihiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij zei ja... op een bedje van sla, met aardappel gratin![]()
ik wel ja wimquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef min6 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2963781302097951484
moeten jullie hier nou ook niet om lachen?
(ben ik)
Is het onzin, dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
De eerste keer dat ze t vroeg werd ik boos en zei ik dat ik nooit meer zoiets wilde horen, dat was een paar maanden geleden. En nu komt ze weer met die onzin?
Verdorie![]()
Maar ze heeft ergens wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vin dhet onzin dat ze zoiets tegen me zegt![]()
denk je dat ze het veroordeelt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vin dhet onzin dat ze zoiets tegen me zegt![]()
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef BB_Koning het volgende:
ja, maar ze meot denken dat ik hetero ben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
Dat moet ik dan maar een keer doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
omdat ik het verschrikkelijk vind om op foto's te staan.. en vlarp weet dat.. daarom..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom staat blubberzwijn zo vaak op de foto?![]()
het moet wel een complot zijn, net als aids..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar dit gaat verder als een grapje, weet je zeker dat er niets achter zit, of is dat mijn paranoide zieke geest
Ach... Aids... dat moet je positief zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Ahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In die hele drukke straat!
(Straat waar de lollipop zit)
praat mij niet meer over aidsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach... Aids... dat moet je positief zien.
Een betere doelgroep dan roze maandag is er niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Afhankelijk van hoe ze gemaakt worden, kunnen ze best leuk zijn. Maar te vaak zijn het gemakkelijke uithalen naar anderen.quote:
Dat is een roze wuppie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Het laatste.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mm..
laat ik vandaag m'n piercing opnieuw zetten of wacht ik nog een maandje en ga ik komende week uit...
Oh ?quote:
Maar wil m wel terug..ach always next monthquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat ding is er al zolang uit.
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef NathaN het volgende:
www.albert.nl
Hoef je alleen op te staan om de deur open te doen...
Hangt er vanaf welk bier je wil, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.
En minimale bestelkosten, hoeveel kratjes zijn dat?
Erwin (Sunjammer)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Oh.. tralalaquote:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
En dat vraag je aan een Tukker?
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzagquote:
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef wonderer het volgende:
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzag
Ja, dat kun je wel zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef NathaN het volgende:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.
Je zegt tegen zo'n kassa-wicht: "Ik heb alleen een kratje Grolsch, pijpjes."
Nu al drie keer gehoord: "Welke? Die van 30 of van 50?".
Verplicht op inburgeringscursus, die dames!
Netto?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...
Ik geef één hint, misschien herken je het.quote:
"En is je IQ netto of bruto?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
Netto?
Uitgelekte caissières. Yegh...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Netto uitlek-iq denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!kom je langs als ik er es werk?
quote:
Oh.. daar heb ik nooit zo op geletquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geef één hint, misschien herken je het.
[afbeelding]
Is het leuk stappen in Eindhoven ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sunriiiise
gaat mijn dansteam ook vaak heen
Ja halloquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhuh.. die's ook nog geweest. Maar JIJ wilde zo nodig niet met ons mee
quote:
Knap heh?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:35 schreef NathaN het volgende:
Vlarp, ik zie je ineens voor me met van die blonde gevlochten donuts op je hoofd...
Nou.. het zal wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallowij waren er pas net en jullie gingn eten. Wij hadden alle 4 net gegeten
Ohw.. de Brabantse polder..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sunrise is in Best, Aquabest wel te verstaan.
Aan een meer, met een strand, loungebanken, lekker eten, drank, mooie styling, leuke muziek.
http://www.beachclubsunrise.nl/
Nee de mooie omgeving van *vul hier de naam in van het gat waar jij woont*quote:
Ja. Het is.quote:
White Strawberry Magnums..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef NathaN het volgende:
Nog wat spannends gekocht?
Ik was dat iig wel ja.quote:
Oe, daar heb ik meteen zin in...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu moet ik met m'n duffe kop gaan sporten.....
nou dat duurt met zulk weer nog wel langer dan een uur hoor voordat deze weer vol isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna vol, eigenlijk niet eens demoeite om te tvp'en.
Voodoo!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom zit dat nummer van die blonde snol PH in m'n kop?
you do something to mequote:
Nee.. belachelijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het is.
We hadden geen zin om, pas op de kermis gearriveerd, meteen al een uur ergens te gaan zitten, kijkend hoe mensen eten. Logisch toch?
Andere opvallende eigenschappen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar heb je dan wel op gelet is de vraag.
Hmm, maar dat zal dus betekenen en zoiets als een tattoo je over het algemeen ook niet op zal vallen?quote:
Meestal vallen ze me juist wel op omdat een mooie passende tatoo er erg euhm... *kuch* opwindend kan uitzienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, maar dat zal dus betekenen en zoiets als een tattoo je over het algemeen ook niet op zal vallen?
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meestal vallen ze me juist wel op omdat een mooie passende tatoo er erg euhm... *kuch* opwindend kan uitzien
Gaat dat gebeuren voor we gaan bieren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.
hoe staat het met dat onvrijwillige deel van de metarmorfosequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.
Ohw.. ik had nog wel zo gehoopt op leuk uitzicht..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, dat heeft zijn tijd nodig helaas.
Geen gips mee, omdat anders het gewricht aan elkaar zou rotten. Ik kan er nog seeds weinig mee, maar kan hem wel laten hangen gelukkig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe staat het met dat onvrijwillige deel van de metarmorfose
kan je beide armen alweer vrijelijk bewegen of wordt je nog steeds gehinderd door gips ?
En jij beweerde ooit dat ik niet onaantrekkelijk was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik had nog wel zo gehoopt op leuk uitzicht..
Oh damn.. heb ik dat serieus beweerd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij beweerde ooit dat ik niet onaantrekkelijk was.
Mwoa.. de titel is leuk.. en de film ook welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"The DaVinci Load"
Hoe verzinnen ze het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |