Alwaar je de man van je dromen gaat ontmoeten.quote:
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alwaar je de man van je dromen gaat ontmoeten.
(stukje motivatie)
Nou dan ga ik maar een keer met de postbank neuken.quote:
Ze naait jou juist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar een keer met de postbank neuken.
Die heeft gewoon de verkeerde sportschoolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.
Good for you!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen banden met de Postbank.
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?quote:
Als het jouw leven verrijkt... why not?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?
Voor zolang die het volhouden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb wel banden met Hezbollah, telt dat ook?
Het is lekker ver weg, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als het jouw leven verrijkt... why not?
Ik kijk wel uit, straks komen ze op bezoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
En dan tegen je kleinkinderen zeggen dat je bij het verzet hebt gezeten?
Je hebt nu al kleinkinderen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kijk wel uit, straks komen ze op bezoek.
SJ is SJ hehquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vergeet het maar, het lukt SJ al niet.
Sunrise is !!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
zo, gesolliciteerd en weltevreden aangenomen!
vanaf morgen lekker barren op Sunrise!!!!.
en hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |